بعد الحادث من ثمانية اجزاء تبدا حكايه بعد حادث بنقلي لمستشفي مش عارف اسمها تحديدا لاكن كل شئ غريب

0 views
0%

تبدا حكايه بعد حادث بنقلي لمستشفي مش عارف اسمها تحديدا لاكن كل شئ غريب
احب اعرفكوا بنفسي انا ماجد 22 سنه كليه صيدله عايش مع ابويا وامي ابويا ايهاب 53 سنه
امي بشره 46 سنه ليا اخت اسماء 18 سنه احنا عيله ميسوره الحال عيشين في احد القري الريفيه
تبدا الحكايه بعد ما فقت في المستشفي
شفت واحد لابس بلطو وفي 3 اشخاص جمبه انا معرفهمش وحد كبير في الخمسين وامرئه في الاربعين وشابه
اكيد فهمتو اني فقدت الزاكره
دكتور احمد/ الف سلامه يا دكتر (انا صيدلي بقا)
انا/ انا فين
الدكتور/انتا في مستشفي ****
امي/ حمد*** على السلامة
بصيتلها وهيا بتعيط هيا واختي وانا معرفهمش فامردتش
ابويا /بقالك كتير في غيوبه يابني قلقتنا عليك
انا/مين حضرتك وليه بتندهني بابنك
الكل اتفاجى وفي حاله صدمه
المهم عملولي فحوصات واشعه تبين حدوث فقدان للزاكرة
ورجعت البيت وانا مش عارف حد
بيحولو يفكروني لاكن مش فاكر خدت وقت طويل اتعايشت مع الناس الغزريبه دي
لحد ما رجعت الجامعه
قابلت خالد صحبي الي مش فاكره طبعا
خالد /فينك يا ماجد طول الاجازه لا بتسال ولا بتكلمنا شكل دليا كانت معلماك الادب
انا/ هوا احنا صحاب صح
خالد /ايه مالك يابني
انا /لا لا مفيش (قلت اتعامل عادي مع اني معرفوش او مش فكره تحديدا)
خالد/ طب ايه ياعم الفيديوهات بتاعتك دي دا شكلك كنت مقطع الدنيا في الاجازه
انا /انا فيديوهات ايه
خالد / انتا وداليا ياعم منتا نسيتنا خلاص
انا / وريني كدا فيديوهات ايه
خالد وراني فيديو وانا بنيك وحده في التلاتينات اوصفلكوا داليا زي ما في الفيديو
طويله وبيضه صدر متوسط ومشدود طيزها كبيره كسها نضيف وبانها بيضه فا شكله وردي
احداث الفيديو…
بقا انتي عوزه فلوس من كل واحده من الي بتجيبيهم يا متناكه
انتي نسيتي نفسك ولا ايه دا انتي شرموطه للمزاج بس
داليا/ انتا مجنون تجيلي هنا انتا مش عارف اني محدش يعرف عني في المنطقه انا بشتغل ايه
انا / منطقه ايه دا انتي من **** يا وسخه
ومسكتها من ايدها في وسبتها في الحيطه بايد والايد التنيا كاتم بقا
انا/ هتعمليلي فيها محترمه ولا ايه هنخلص وتجيبي الي اخدتيه ولا ازعلك ولا اقولك ادور عليه هنا
وبحط ايدي في الجلابيه (كانت لبسه جلبيه بيتي وتحتها السنتيان والشورت لان احنا في الصيف)
دليا/ بلاش هنا هجيبلك كل فلوس بس بلاش هنا ممكن حد ييجي البيت
الي عرفته ان عندها بنت 18 سنه في سن اختي تحديدا
انا / خيفه لا نهي تيجي انا هنيكك انتي وهيا وبنزا بايدي علي صدرها وبحسس علي بزازها من فوق الهدوم
ايه بقا الفلوس مش هنا ولا ايه
داليا/حرام عليك البت تيجي
سبت ايدها وضربتها قلم وبعدين شديتها علي اوضه النوم قلعتها الجلابيه
يعجبني البياض دا اوي يا شرموطه وقمت نايم فوقها وماسك اديها وواخد بوسه طويله
هيا سابت نفسها خالص نزلت بايدي لحد ما صدرها قعدت احسس علي بزازها واقرص حلماتها كل دا وانا بقطع شفايفها
بدات امص لسانها واخده جوا بوقي
وبنزل بايدي لحد كسها كل دا وانا فوقها هيا نفسها سرع و. سخنت جامد
داليا / حرام عليك يلا بقا بسرعه
انا/ يلا ايه يا متناكه
داليا/ يلا دخله
انا/ بنتك الشرموطه ممكن تيجي
داليا/ يلا بقا كسمها انا عوزاه بسرعه حرام ولعتني
انا/ اسمه ايه الي انتي عوزاه وانا بقرص زنبورها
داليا/ زبك اهههههههه
انا/ قومي مصيه يا لويه
قامت دليا تمصه جامد وتبوس راس زبي وتنزل لحس من اول الراس لحد البيضتين
وتطلع
انا/ خلاص يا متناكه مش قادر قومي يلا
قومتها وزقيتها علي السرير نامت علي بطنها حطيت تحت وسطها مخده ونمت فوقها
وقمت حاشر زبي مره وحده وكتمت صوتها
عنيها دمعت وقالت حرام عليك مش قدك انا وقعدت ادخله واطلعه
داليا/ اه اه اه اححححح اهههه براحااااااه حرام عليك كسي اتفشخ اهههه مش قدك انا اهههه هديك الفلوس اههههه جامد اهههه سرع اكتر اههههه
انا/ بفشخك.اهه يا كسمك
داليا/ اهههه كسي ورم حرام عليك الوضع دا بيتعبني اوي اههه
انا/ علشان كدا منيمك علي بطنك يا شرموطه
طبعا هيا نيمه علي بطنها فا طيزها قدامي وانا بنيكها في كسها
قعدت ابعبص فيها جامد تمهيدا للجوله التانيه
داليا /اهههه كمان كمان انا متناكه انا شرمرطه انا عوزه الناس كلها تعرف اههههه نكنس جامد اهههه مترحمنيش
انا/ بنيكك اهه افففف
قعدت ادخله واطلعه وانا نايم فوقها لحد ما قربت اجيب قمت مطلعه رجبت علي طيزها وضهرها
قعدت ابعبص فيها شويه وزبي لسا منامش
داليا/ هقوم اجيبلك الفلوس بس معدتش تجيلي هنا
انا / تقومي فين وطيزك دي ملهاش نصيب وقمت حاشرهولها مره وحده
داليا/ اهههههههه طيزي اتفشخت اههه وعنيها دمعت طلعه طلعه مش قاده
انا/ نايم فوقها ومش معبر فيها. وهيا بتصوت تحتي لحذ ما جبتهم جواها
وقمت وهيا مقدرتش تقوم
انا/ دا علشان تبقي تخدي حاجة مش ليكي فين الفلوس
شاورتلي علي الدولاب جبت الفلوس منه لانها مقدرتش تقوم ومشيت
نرجع تاني لخالد
فيديو تقريبا 45 دقيقه
انا سبت خالد ومشيت وبعد ما روحت مين داليا دي واذاي اتصور كدا فيديو وهوا خالد دا صحبي
واذاي معاه الفيديو دا
فتحت الاب بتاعي ادور فيه لقيت فيه اكتر من 100 فيديو ليا
ايه دا هوا انا اعرف النسوان دي كلها والذاي فديوهات زي دي توصل لخالد دا شفت فيديو داليا
سبت الاب ورحت الحمام كانت اختي بتستحمي وانا علي اخري
انا مش مقتنع اني اعرف حد. منهم فا مش شايفها اختي
قررت ابص عليها من خرم الباب
اف ايه دا دي 18 سنه بس
اسماء بنت قمحيه طيزها مدوره وصغيره لاكن بزازها ايه دا ولا بزاز مايا خليفة
انا زبي وقف قمت راجع الاوضه ضارب عشره
علي ما خلصت اسماء كانت طلعت وجت تخبط علي اوضتي
اسماء/ ماجد الاكل جاهز يلا تعالا
اسماء اه دي المفروض اختي
انا شديتها الاوضه وبعدين قفلت الباب و…

نكمل الجزء الي جي ارجو الجزء يعجبكوا متنسوش التعليقات لو عجبتكم القصه علشان اكمل
اول مره اكتب ياريت ميكونش عندي اخطاء كتير

الجزء الثاني
شكرا لتعليقاتكوا المشجعه احب اشكر الكل واكيد في حاجات مش واضحه هتوضح وحده واحده مع باقي الاجزاء
نرجع بقا بعد ما شديت اسماء وقفلت الباب
انا/ انا مش قادر خلاص تعالي
اسماء/ ماجد ماجد مالك بتعمل ايه
وانا زانقها في الحيطه وبدات احسس علي جسمها وانا في حاله غياب تام الشهوه مسيطره عليا
مسكت بزازها من فوق الترنج كان خفيف علشان في الصيف
اسماء بدئت تعيط ومش عوزه تعلي صوتها علشان بابا وماما
اسما/ ماجد انا اختك بتعمل ايه خرام عليك
وانا مش يائل فيها وماسك جسمها كله تحسيس لحد ما نزلت لكسها كل دا من فوق الهدوم
اسماء / تفلت ايدها مني وتضربني قلم يفوقني من كل الي انا فيه
سبتها ورجعت قعدت علي السرير وانا مش عارف انا بعمل ايه المفروض دي اختي
قعدت زي المجنون مقرفص
اسماء جت عليا وهيا بتعيط مالك يا ماجد انا اختك اسماء
وانا بدات انهار عصبيا وهيا بتحضني وبتقول هتخف هتخف وترجع تفتكر كل حاجه هتخف ياماجد
بعد كدا محستش بنفسي الا وانا. صاحي تاني يوم اصبح
كان يوم اجازة
لقيت امي بتنادي عليا علشان افطر
قمت قعدت معاهم افطر وانا مش بتكلم ومش ببص لاسماء انا مش فاكرهم بس حسيت بزنب
دي المفروض اختي اذاي اعمل كدا
فطرت ورجعت اوضتي قضيت اليوم كله بفكر حياتي كانت اذاي
طيب هعيش اذاي لو مرجعتش الذاكره ليا طيب هقدي حياتي كدا اعمل جلسات واستني وعلاج الامراض العصبيه دا طويل
قررت اني ابدا اعرف انا كنت ايه قبل الحادث دا وهوا انا حصلي حدثه في ايه اصلا وكنت جي منين
واذاي انا متصور فيديوهات جنسيه كتير كدا
طيب اذاي صاحب ليا يبقا عارف كل دا
قلت افتح تي حساب تواصل تجتماعي ليا ادور علي اي دردشة
جربت افتح الفيس برقم التليفون بس مش فكره
اخدت وقت علي ما رجعته بالتليفون
فتحت قعدت اقلب في الشات
لقيت محادثه بيني وبين خالد قبل الحادث بيومين
خالد / ماجد انا عارف انك بتحب تصور كل حاجه بس بلاش انا
انا/ مفيش اي لقاء جنسي ليا يتفوت
خالد / انتا كدا هتعوز فلوس كتير علشان تركب كاميرات وتكون جودتها عليه وفي كل الاماكن دي
انا/ اتصرف يا كسمك هوا مش كفايا بتتناك انتا و سعاد ببلاش كمان
خالد/ بس دول كتير يا ماجد قولي انتا عاوز تصور الناس دي ليه
انا / ماقلتلك مبحبش افوت اي حاجة ولا تحب انشر فيديوهات ليك
خالد/ خلاص هتصرف هشوف اقدر اعمل ايه
انا/ وانسا اني انيكك الفتره الي جيه دي كلها ورقمك.دا ميرنش عليا الا لما تكون باقي المواقع
بقت ملغمه
خالد/ حرام عليك انتا عارف اني اتعودت علي زبرك
انا / اخلص يا كسمك مش وقت محن شراميط اقفل يلا سلام
بعد ما قريت الشات دا
انا/ ينهار اسود انا بنيك خالد دا كمان ومصوره طيب فين الفيديوهات دي ليه مش علي الاب
طب مين انتصار دي الي بقولو بنيكها
هوا انا كنت ايه قبل الحادثة
اه صحيح المحادثه دي قبل الحادث باسبوع
مش هينفع غير اني اسال حد بس هسال مين وهقول ايه
قفلت الاب ونمت وانا قبل ما انام افتكرت داليا وافتكرت الفيديوا
هجت اوي قلت اتفرج عليه مش عارف ليه مجربتش اشوف فيديو تاني شفت الفيديو دا
لاحظت في الفيديو اسم المنطقه ****
قلت لازم ابدا بداليا دي طيب اذاي هروح اقولها ايه
قررت اني اروح علي اساس فلوس كدا وياتصيب ياتخيب اهددها يعني
علي ما اعتقد هيا الي هتفتح الكلام دا اول ما تشوفني منا بير اسرار بقا
قبل ما اقفل الاب لقيت فيديو تاني كدا في نفس البيت
قررت اشغل الفيديو
انا / ايه يا نهي قلتلك متخافيش امك عمرها ما هتيجي مش انتي قلتي بتتاخر
نهي / ايوه بس دا غلط وبصراحه انا خيفة
انا / خيفه ليه بس دا قرصه دبوس وبعدين هيا اول مره
وبعدين مسكتها كل دا كنا في الصاله المهم مسكتها من وصتها وشدتها عليا
وبعدين مسكت راسها وخدت شفايفها علي شفايفي وقطعتها في بوسه طويله
كانت لبسه ترنج بيتي
قعدت احسس علي ضهرها نزولا لحد طيزها اوف علي دي طيز
اوصفلكوا طيزها عامله زي طيز صوفي دي كدا بس اصغر شويا ومتجسمه ببنطلون زي الفيزون كدا
هوا الشكل الي في دماغك دا بضبط
نزلت ايدي وقعدت امشيها علي طيزها علي الفردتين وقمت قافشهم مره وحده
كل دا وانا ببوسفي شفايفها ولساني جوا بقها
خليت ايد ليا بتحسس علي طيزها وايد تنيا بتحسس علي كسها
نهي رفيعه وبيضة بس بزازها قبه وطيازها زي ما قلت
دخلت ايد تحت البنطلون وبحسس علي زنبورها من جوه
وبالايد التنيا قافش بزازها
سبت بقا ورفعت الترنج وشفت منظر خلاني بلمت وانا بشوف الفيديو و غرقت الشورت الي انا لبسه لبن من كتر الهيجان
ايه البزاز دي

نزلت خدت حلماتها في بقي الي عرفته ان هيا بتحب السكس الرومنسي من الفيديو دا
انا/اهما دول يا نهي الي حافي وراهم
نهي/ متكسفنيش بقا
انا/ مكسبكيش ايه دا انا برضع بزازك وهنيكك وهفشخ كسك دلوقت وهنيك بزازك دي كمان
نهي/ لو سمحت يا ماجد متقلش الالفاظ دي
انا /خلاص يا ستي هرضع من نهديك وهضاجع فرجك كدا لو
قمت لاففها مره وحده ومقلعها البنطلون وقلتلها
طبعا ما انك لسا متبرشمه فا هنيكك البطل دا وبضربها علي طيزها
مسكتها من ورا واحنا وقفين قعدت احسس علي بزازها و علي كسها وفرك فيه جامد
نهي/ اهههخ براحه اههه كسي اههه بتسخني كدا اهههه
انا /ما انتي حلوه اهه وبتقولي كسي يا شرموطه وقمت مطلع زبي ونزلتها تمصه
انزلي يا حلوه مصي زب سيدك
نهي/ انتا عارف اني مبحبش كدا يا ماجد
انا / ضربتها قلم ونزلتها علي الارض وحطيت زبي في بقا بالعافيه
وانا بشوف الفيديو بقا دي تنضرب دنا مكنش عندي قلب وقعد. بضرب عشرة
هيا بتعيط وبتمص زبي
انا / لا اتزبطي كدا رمصي عدل علشان مفتحكيش
نهي/ خلاص خلاص وبدات تمص زبي وتبوس راسه وتقوله يرضيك حبيبي كدا مزعلني
انا عرفه انك هتجبلي حقي منه لما ادلعك وخدت زبي في بقها ولسانها بيلعب علي راسه وهوا جوه بقها
ولا اجدعها شرموطه
وطلعته وبدات تلحس بضاني وتقولهم خليكو شهدين وتاخد كل بيضه مره في بقها
وتلحس زبي من اول بضاني لحد راسه
انا / اففف كفايا سخنتيني زبي بقا زي الحجر
قومتها ودخلنا اوضه النوم بتاعتها
بسرعه كنت راكب فوقها وزبي فظيزها وكاتم صويتها
وزبي داخل ظالع فطيزها منغير اي مرطب او اي حاجة
شويه وشلت ايدي من علي بقها وهيا بتدمع
نهي/ اههه اههه ههههه حرام عليك طيزي اهه اتعورت
انا/ لا اتفشخت
نهي / اههه اكتر ايوه زي ما قلت اهه اعمل فيها كدا اههه بحب زبك اوي اهه
انا / وزبي بيعشقها اوي اهه
وانا برزع في طيزها ولحمها بيخبط في لحمي وصوت يسمع 3 شوارع
اهه يا مجودي اهه كمان كمان نيكي كمان طيزي بقالها كتير عوزاك اهه
انا /وانا في خدمه طيزك دي وبدخل زبي وبطلعه لحد ما جربت اجيب
كانت هيا نزلت عسلها بتاع 3 مرات
انا هجيبهم يا شرموطه
نهي/ هاتهم جوايا املا طيزي لبن اههه افشخني اههههه
انا جبتهم في ظيزها وقمت من عليها وقلتلها
انا/ شفتي قد ايه مش بتقدري تستغني عني عقبال ما تفهمي وتسيبي كسك
نهي / لا اتفقنا لما نتجوز
انا/ نتجوز اه ومك دي هتوافق
نهي / معرفش بقا بعد الي عملتهولها في شغلها دا مستحيل توافق
انا/ طب بس انتي انا هتصرف قومي نضفي زب سيدك يلا هتسيبيه كدا ولا ايه
نهي/ هوا انا اقدر
قامت نهي تمص زبي وتبوسه وتنضفه وتقوله بسطك يا حبيبي
انا بيقولك اتبسط جدا وعاوز بزازك دي كمان
وانا مقدرش احوش حاجة منك
نيمتها علي ضهرها وحطيت زبي بين بزازها وقفلت عليهم باديها
وانا ادخله واطلعه ما بنهم ولما يوصل لبقها تمصه
انا مستحملتش شكل بزازها الفاجر دا فا جبتهم بسرعه
وغرقت وشها
نهي /لحست كل البن وخدت زبي تنضفه وتقوله عاوز حاجه تانيا من خدامتك
انا / بيقولك خلاص كدا مبسوط منك اوي وسمها متناكتك
نهي / قلتلك مبحبش كدا وقوم يلا مشي علشان ماما زمنها جيه
انا/ ما استنا ونيكها هيا كمان
نهي/ قوم يا ماجد مشي وكلمه كمان مش هتعرفني تاني
انا/ ايه يا وحش هتتقمص ولا ايه وقمت ضاربها علي طيزها
نهي/ اه براحه كفايا مش عرفه اقعد عليها بسببك
انا/ الف سلامه ملها دي لا انا عندي علاح كويس
نهي / ايه
انا/ شيفه الي شبه الخرطوم دا تقعدي عليه
نهي / ماحد روح يلا
انا قمت لبست وانا بضحك والفيديو وقف علي كدا
50 دقيقة الفيديو دا
نهي نهي دي بنت داليا انا معدتش فاهم حاجة طيب هيا داليا عرفه اني بنيك بنتها ولسا متفتحتش
طب يمكن بحبها طب مشكله ايه الي عندها في الشغل
هوا انا خلصت من خالد ونتصار علشات يطلعلي نهي قررت اني اروح لداليا البيت والي يحصل يحصل يا اقابلها يا اقابل نهي
وليا يوم تاني مع الفيديوهات دي اعرف حكايه كل واحد واذاي كاميرات بالجوده دي ومحدش شايفها وهيا بتصور وخالد هيجيب فلوس لدا منين
اه خالد الي بنيكه
دماغي كانت هتنفجر من الاساله لخد ما غلبني النوم ونمت
انتهي الجزء التاني
علي امل انه يعجبكم الي القاء في الجزء 3

الجزء الثالث

اولا احب اشكر كل الي دعموني وعجبتهم القصه القصه فيها نوع كبير من الغموض هينكشف وحده وحده مع تقدم الاحداث
بعد ما صحيت تاني يوم كنت عامل حسابي اروح عتد داليا والي يحصل يحصل
بس جه في دماغي ليه اروح لداليا ما في 100 فيديو واكتر انا المفروض اشوف كل واحد الاول وبعدين اربط الاخداث الي هتطلع منهم ببعض

قررت اشوف الفيديوهات زي ما فكرت بس لقيت الاب فاصل نسيت اشحنه قلت هسيبه يشحن وانزل اتمشي
نزلت وانا مش عارف هروح فين ولا لمين انا نزلت اتمشيت وسط البلد مشيت كتير وانا بفكر ومش واصل لاجابه
لحد ما لقيت تليفوني بيرن
دا خالد
انا/ الو خالد
خالد / ماجد انا انا اسف بجد اني كلمتك بس بقالك كتير مكلمتنيش ومبتسالش
انا/ مبسالش اذاي
خالد/ انا عارف انك بترتب لحاجة بعد ما وريتك الفيديو انا اسف بجد
انا/ انا عاوز اقابلك علشان نتكلم
خالد / بجد دا زبك وحشني اوي
انا / ماشي ماشي اديني العنوان
خالد/ مالك يا ماجد ماتيجي علي الفيلا ياعم في ايه
انا / اخلص هتقول العنوان ولا اقفل
خالد/ حاضر حاضر العنوان ****
انا /سلام
انا بنيك خالد وكمان بيعتزرلي هههههه دا كدا كتير
قررت اني اروحله كان الوقت لسا بعد العصر

ركبت اتوبيس المهم قعدت اقلب في التليفون وفي الملفات لحد ما جبت الملفات المخفيه
يا حلاوه ملفات باسامي وكل ملف مليان صور وفيديوهات
قعدت اقلب لحد ما لقيت ملف انتصار
انتصار تبقا ام خالد ست في الاربعينات وانتو عرفين الجسم دا بيبقا عامل اذاي
صور كتير لاكن الغريب انها بتتناك من اكتر من واحد معرفتش افتح اي فيديو علشان الزحام
المهم قفلت ووصلت
ايه دا فيلا دي ولا قصر علاء الدين
انا كدا فهمت اذاي هيركب باقي الكاميرات يبقا اكيد دي حاجات غاليه وانا شيلتهاله طالما
مكسور عينه
وصلت للبوابه والبواب وصلني
المهم خالد قابلني
خالد/ اهلا اهلا تعالا نطلع الاوضه
انا/ هوا انتل بتستقبل اصحابك في اوضتك ولا ايه مفيش صالون
خالد/ يمسك زبي من علي البنطلون اصله واحشني
انا/ لا يحيلتها احكيلي عملت ايه في الكاميرات
خالد/ كميرات ايه. يا ماجد منا خلصت الموضوع دا من زمان
انا/ وباقي الي قلتلك عليه متنفزش لسا
خالد/ مهوا مش هينفع اختي دي متجوزه ومتجوزه راجل مهم
انا / اختك اممم انا ملي دعوه كل الي قلتهولك يتنفز
كل دا واحنا علي الباب
انا/ هتسيبني علي الباب ولا ايه وانسا الاوضه دا شويا لحد ما كل الي انا عوزه يتنفز
الوقت دا سمعت مين يا خالد
خالد / خالد دا ماجد صحبي
لقيت انتصار امه
انا اول ما شفتها افتكرت الملف بتاعها وزوبري مكدبش خبر
خالد / انا هسبكوا براحتكوا
انا/ تسبنا براحتنا اذاي لا لازم تبقا موجود
خالد/ مبحبش اشوف دا
انا / تتعود يا حيلتها
قفلت الباب ودخلت
انتصار / طب سيبه يطلع اشمعنا المرادي
انا / مش بيسمع كلامي ومبينفزش الي بطلبه منه دا غير الي عمله في الكليه
خالد/ خلاص خلاص هنفزلك الي انتا عوزه خلاص
فهمت ان انتصار متعرفش موضوع بنتها دا
انا/ اما نشوف بس بردوا هتقعد
لقيته نزل علي ركبه بيحسس علي زبري من علي البنطلون
كل دا وامه وقفه انا اتخضيت وهجت من الموقف
كنت سابت مكاني لقيته طلع زبي وفي دفيقه لقيته في بقه
انا مش عارف اعمل ايه كل الي افتكرته الكامرات اكيد في كامرات هنا
قعدت اتلفت لحد ما فعلا لفيت جامرات في المنطقه كل دا ورا الباب كامرات صغيره متتلاحظش الا لو انتا عارف انها موجوده
المهم خالد خد زبي في بقه وانا مش بتحرك من مكاني بس هجت جدا من مصه وزبي وقف وعروقه نفرت
لقيت انتصار بقت لمط
انتصار/ اوعي يا واد انا همت عليه اوف
نزلت انتصار تمص زبي
انا مقدرتش امسك نفسي شدتها لفوق خدت شفايفها في شفايفي وايدي بتعصر بزازها
وخالد واخد زبي في بقه بيرضعه
انتصار/ ارضع يا خول ما انتا وابوك كدا مش فلحين غير في الرضاعة
انا/ طب ما ترضعيهم من البزاز دي مهي فاجره اهه
انتصار/ ياريتهم يرضعو بس ملهمش في الملبن
انا نزلت بايدي علي طيزها اه مهو ملين فاحر صحيح
انا / خلاص يا خول دور امك
خدتها علي اول اوضه قابلتنا كانت الصالون
نيمتها علي الكنبه ونزلت الحس كسها
لقيت خالد بردوا جه يمص زبي انا سبته ومتكلمتش بس معدتش قادر فا جبتهم في بقه
انتصا/ خخخخخخ يا خول يا شرموط يابن المتناكه خدت البن كله
انا / اصبري هوا انتي هتفوقي مني
نزلت علي كسها مص واعض زنبوزها
وهيا اهه اف اححححح براحه علي كسي اهههه اف اح كسي قطعه اههه نيك المتناكه حبيبتك
انا / امك عوزه تتناك ماتقوم يا خول ترضع من اليزاز دي ولا ملكش غير في الازباز
خالد/ لا لا بلاش
انا/ قوم يا خول انا كلامي يتسمع وانتس مصي زير ابنك اقلع يلا
انتصار / اف اححح اههه انا متعودتش علي كدهه اهههه بلاش امص زبرر ابني اهههه
انا/ دا لو عنده اصلا مصي يا شرموطه
انا واخد كس انتصار في بقي ومقطعه مض وبدخل لساني وبطلعه ويها اهتها مليه الاوضه
وخالد بيرضع بزاز امه وامه بتلعي في زبه باديها لانها مش وصلاله
انا مقدرتش زبي وقف علي الاخر وانتصار غرقت وشي مرتين
قمت قايم مره وحده ومدخل زبي في كسها
انتصار / اههههههههه جمده اوي اخيرا كسي اخيرا بقالك كتير كسي وحشه زبك اوي اهههه
انا بفكر بقالي كتير يعني انا كنت مبجيش للملبن دا اما انا غبي
قعدت ادخل واطلع زبي وخالد جه عند كس امه يلحس زبي وهوا داخل طالع فيه
انا/ منتا يا خول بتفهم اهه امال ايه
وزبي داخل طالع في كسها وهيت نيمه علي الكنبه وابنها بيلحس كسها والعسل وزبي
خدي يلا زب ابنك في بوقك.يا. شرموطه
من غير ما تتكلم لقيتها خدت زب ابنها في بقها لانه كان نايم فوقها وزبره كان صغير مبيقفش
قعدت تبعبصه عرفت انه بيهيج من العب في طيزه لحد ما زبره وقف في بقها قعدت تمصه
وانا بنيك كسها لحد نا قربت اجيب
انا/ هجيب
انتصار/ اوعي يا شرموط انتا خدتهم المره الي فاتت دول يتوعي انا
قامت انتصاز تمص في زبي جامد لحد ما جبتهم جوا بقها
وقعدت تنضف زبي ببقها وتبوسه اوف بعدك بيقتلني اياك تبعد تاني
انا قلت استغل الموقف وقلت مانتوا الي مش بتسمعوا الكلام
انتصار / صعب ادبرلك الفلوس دي كلها
انا / مش حكايه الفلوس
انتصار / اه انتا زعلان علشان كريمه مرضتش بيك
انا/ امممم اه اكيد زعلان ليه بقا مرضيتش بيا
انتصار/ انتا عارف ان كريمه غيرنا كلنا بنت غلبانه متعرفش اي حاجة عن الدنيا
وانتا غلطان في الي عملته معاها
انا/ مهوا انا مبحبش حد يفلت مني كان لازم انيكها
انتصار/ خخخخخخ مالك يا ماجد تنيك مين كريمه انتا نسيت كنت بتحبها اذاي
بطل الكلام دا واكيد محصلش
انا / امال عملت ايه
خالد/ كريمه عرفت علاقتك ب نهي بنت داليا ولا نسيت
انا/ لا منستش بس قلتلها كانت نزره وعدت
انتصار / انتا شكلك تعبان نزوه ايه انتا بتقول كلام غريب انتا بعد الحدثه بتاعتك بقيت شخص تاني بتتعامل كانك اول مره
انا / تفكيري ملغبط بعد الحادثة
انتصار / انسي كريمه خلاص كريمه اتجوزت واحد كبير اوي في البلد مكنش قدامي غيره علشان احميها
انا / تحميها من مين
انتصار / مني عرفاك ملكش عزيز ومهما كنت بتحبها اكيد هتفكر تنتقم
انا/ موضوع كريمه خلص خلاص ونيسته
شديتها تاني عليا وبعبصتها في كسها وقلت بس منستش الكس الي جات منه
نفسي اعرف طلعه طيبه لمين في العيله دي
قمت عملت واحد تاني بصراحه كنت هيجان اوي علي كريمه دي مع اني مش فاكرها بس شكلي كنت بحبها
جبتهم في كس انتصار وقلتلها عاوز انيك طيزك
انتصا/ يا لهوي لا بعد المره الي فاتت انسا
وقامت وسابتنا انا وخالد
خالد/ جه يلعب في زبي
انا/ بس يا خول مش هطوله الا لما اوصل لكريمه ومتكلمتش قدام امك
خالد/ الموضوع صعب انتا عارف دي متجوزه مين
انا / معرفش بقولك ايه ابعتلي اي صور ليها اي حاجة ليها اكيد في فيديوهات متصوره هنا وهيا في الحمام اي حاجة
خالد/ لا انتا كنت بتمسحهم كنت بتحترمها هيا بزات
انا/ ولا اخلص وهات الي عندك ولا مش هتشوفه تاني اقصد زبي
خالد/ خلاص خلاص لما تروح هتلاقيني بعتهملك
انا/اه اتعدل كدا وبردوا مش هتشوفه انهردا
خالد/ حرام عليك انا مش قادر
انا/ ما امك لسا مبعبصاك روحلها تنيكك ولا شوف البواب هوا مفيش غيري
خالد/ انتا عارف اني مبحبش الا دا
انا/ انا قايم امشي. قمت لبست ومشيت
خالد / ماجد ماجد طيب العبلي شويه بايدك بس
انا/ امشي يلا
لقيته شد ايدي وحطها علي طيزه دي مش طيز راجل دي طيز وحده شرموطه
اصراحه هجت قعدت ابعبصه شويه
خالد/ اه اف طيزي نفسها في زبك بقا افف
انا/ خلاص يا كسمك انا ماشي
سبته ومشيت كانت الساعه 9
ركبت اتوبيس وانا مروح قلت ادور علي اي حاجه لكريمه دي مهوا اكيد مش بحبها لدرجه دي اكيد. شايلها حاجة
لقيت ملف بالفعل باسم كريمه لما فتحته لقيت صور لينا عاديه زي اي 2 بيحبو بعض
مفيش اي حاجة جنسيه
التليفون رن اسماء
انا/ الو
اسماء/ ماحد انتا فين تعالا البيت ضروري
انا / في ايه
اسماء/ اخلص تعالا بسرعه
انا / حاضر حاضر انا جي
وصلت البيت علي 10
دخلت اوضتي لقيت الاب مفتوح
دخلت قلت ايه دا هوا مش كان فاصل ينهار اسود صحيح انا حطيته علي الشاحن وسبته حد ما فتح ونزلت
اسماء خبطت ودخلت
اسماء / ماجد لازم نتكلم
انا / في ايه
اسماء/ ايه الفيديوهات دي
انا / امممم ملكيش دعوه شديتها من شعرها وحسك عينك حد يعرف بقولك اهه
اسماء / حاضر حاضر بس موصلش انك تصورنا واحنا مع بعض
انا سمعت الكلمه زي الصاعقه مع بعض اذاي ينهار اسود
قعدت علي السرير مصدوم
اسماء طلعت وسابتني
اذاي مع بعض هيا مش اول مره لما شديتها بعد ما شفتها بتستحمه
البت دي اكيد عرفه حاجات كتير دي مقلتش لحد علي الي حصل
لازم اعرف هيا عرفه ايه وكنت فين وحصلي حدثة اذاي صحيح دي نهي نفس سنها مش بعيد يكونو اصحاب
لا انا لازم افهم بقا انا دماغي هتنفجر

الي القاء في الجزء الرابع علي امل ان الجزء دا ينال اعجابكم اتمني تشاركوا القصه لاصحابكم كنوع من التشجيع

بعد كل التفكير دا قررت اواجه اسماء رحت اوضتها خبط عليها
اسماء اسماء لازم نتكلم
اسماء/ في ايه عوز ايه تاني
شديتها منايدها لاوضتي
وهيا سكته قلتلها انا افتكرت كل حاجه خلاص ليه تعملي كدا دا انا اخوكي
لقيتها ارتبكت وبدات عينها تدمع
اسماء/ سامحني انا مكنتش اعرف انك مكنتش بتحب نهي ثم احنا بنحب بعض وكان لازم اعمل حاجة تبعدك عن نهي
انا / طيب وكريمه
اسماء/ مين كريمه
انا / هتستعبطي وقمت ضاربها بالقلم
اسماء/ اناو*** معرفها دي ثم مين دي بقا
انا/ ملكيش دعوه
اسماء/ طيب اذاي تصورنا مع بعض دا انا اختك
انا/ عادي انتي عرفه اني بحب اشيل لكل مره امارس فيها فيديو
اسماء/ بس انا اختك
انا/ بس انتي حلوه يابت كل دا كنا وقفين زنقتها ورا الباب ورفعت اديها وكلبشتها باديا والايد التنيه بتحسس علي
بزازها
انا/ ايه يابت الحلاوه دي عرفه ايه البزاز الفجره دي
اسماء/ افففففف طب براحه عرفه انك بتحبهم
كنت فاكرها هتقاوم او هتتمنع لاكن لقيت ليها رغبه
دخلت ايدي من تحت الترنج احسس علي بزازها رفعت الباره وقعدت اقرص في حلماتها فا سبت اديها لقيتها نزلت علطول بايدها تحسس علي زبي من فوق الشورت لاني ببقا قاعد في اوضتي بلبس خفيف
اول ما لمسته كان وقف علي الاخر وعروقه نشفت
كنت دخلت ايدي الاتنين وبدعك بزازها وخدتها في بوسه طويله
لقيت اعصابها سابت
شلتها نيمتها علي السرير ونزلتلها بنطلون الترنج
اسماء/ بلاش كسي يا حبيبي انتا عارف اني شيلاهولك لبعد الجواز
انا/ نزلت الشورت بتاعها وبعدين لقيت كوس وردي تضيف تماما
قلتلها ماشي بس لازم ادوق البن بالفروله ده
نزلت الحس كسها والعب بصباعي في زنبورها
اسماء بدئت تطلع اهات المحنه افففف اهههه وايدها بتحسس علي شعري
براحه يا حبيبي وانا بلحس كسها وبدخل لساني لجوه
اههههه الحركه دي بتدوبني افففف براحههه احححححح
قمت وبعدين قلبتها وقلت هنيكك من طيزك
قالتلي لا بلاش مش هيتحمل
انا / نعم ياختي امال مع بعض اذاي
اسماء / انا همصهولك لحد ما تحيب
قعدت تمصه. وكانت محترفه في المص وتنزل تاخد بضاني وتطلع لراس زبي لحد ما جبتهم في بقا
بلعتهم كلهم
قامت قعدت جمبي قلتلها هنيك طيزك امتا بقا
اسماء/ احنا اتفقنا اني هسيبك تنيكني من طيزي لما تنيك اسماء
بس دا انتا طلعت نايكها ومصورها ومصور ناس كتير مين الناس دي
انا / مش شغلك وبصراحه لسا انا سخن ولازم انيك طيزك الملبن دي
كانت قعده جمبي قمت قالبها علي بطنها وخدت طيزها علي حجري قعدت ابعبص فيها بصباع واحد واضربها علي طيزها
وهيا تتوجع بس غريبه انها مستسلمة قعدت ابعبصها كتير بصباع واحد وبعد كدا بتنين لحد ما خرمها وسع شويه
بعد كدا نيمتها علي السرير ونمت فوقها وقلت هدخله
اسماء/ حاضر بس براحه علشان صحباتي بيقولو انه بيوجع اوي
انا/ متقلقيش لو وجعك هطلعه علطول
اول ما دخلت الراس لقيتها بتتوجع جامد
سبت الراس شويه لحد ما ارتاحت وبدات ادخله حبه حله وهيا بتتلوي تحتي
لحد ما دخل كله سبته شويه لحد ما خرمها خد عليه
قعدت ادخله واطلعه براحه وهيا بتتوجع وبدات تدمع
وانا مش معبر بدات اسرع وكتمت صويتها وداخل طالع في طيزها لحد ما جبتهم في طيزها
مبروك يا اسماء طيزك اتفتحت
اسماء بتعيط ومش قدره تقعد عليها
انا/ ايه بس مالك يا حببتي طيزك وجعاكي اوي كدا وخدتها في حضني وبعدين قلتلها
هوا دا الي ضربها خدي حقك منه لقيتها نزلت تمص زبي
لحد ما مسحته وانا مستغرب البت دي مستسلمه ليه كدا
قلتلها ما تنامي في حضني بقا واحنا كدا
قالتلي لا علشان ماحدش ييجي ويشوفنا
انا/ خلاص روحي قامت تلبس وهيا طلعه ضربتها علي طيزها وقلتلها
الملبن دي ميتستخباش تاني مني
اسماء / حاضر ودحكت وبعد كدا مشت
انا مالها دي البت دي خاضعه خالص واعتقد انها متعرفش حاجة كتير بس هبقا اشوف منها موضوع نيكها هيا ونهي
المهم كريمه دي عاوز اوصلها البت مكنه
كنت تعبت من الليله دي كلها
نمت وصحيت تاني يوم
رحت الكليه واليوم مش عادي وعدي اسبوع واسماء بتتهرب من مقابلتي وخالد مكلمنيش ولا امن انتصار
بعد اسبوع لقيت نهي بتكلمني
نهي/ يعني نكتها يعني يا سي ماجد
انا/ قصدك مين
نهي/ هو في غيرها اسماء وياتري فتحتها ولا لا
انا/ اختي وانا حر افتحها افشخها انتي مالك وبتتكلمي كدا ليه
نهي لقت الطريق شد عليها لقيتها لتقول لا عادي يا حبيبي دي دي كانت بتيجي علشان تمصلك او تلعبلك فيه علشان تنيكني بس
واحنا اتفقنا انه بتاعي انا بس ميخشش في حد الا فيا انا
انا / طب هوا بردان وعاوز يدفي اوي انتي فين واجيلك
نهي/ لا ماما هنا مش هينفه
انا/ دليا مننا وعلينا انيكها هيا كمان
نهي/ اففف ياريت ياماجد دي حتي مهيجاني اوي
انا/ انتي ليكي في النسوان يابت
نهي/ هتهزر بقا منتا عارف اني بمارس مع اختك و بغير علي اي دكر يلمسها ومطفشلها اكتر من عريس ولا نسيت
لا منستش بس انسيها خلاص
انسي ايه لا كله الا اسماء دي بتاعتي انا بس زي ما زبك بتاعي انا بس
انا / نهي انتي مالك ما كنتي طيبه علطول جرالك ايه
نهي / انتي بتتفرج علي الفيديو بتاعي كتير شكلك سدقت التمسيل بتاعنا
انا/ يعني انتهي هيجانه علي امك ونفسك تمارسي معاها السحاق
نهي / اف ياريت دي المتناكه عليها طيز تجنن
انا/ خلاص سيبي دا عليا انا
نهي هتعمل ايه
انا / ملكيش دعوه بس احكيلي بقا انتي بتحبي اسماء كدا ليه
نهي / ياعم الرصيد مش ببلاش اقفل ونبقا نتفق نتقابل
سلام

كدا انتهي الجزء الرابع
قولولي رئيكوا في الجزء دا

الجزء الخامس

قفلت نهي معايا وانا رجعت البيت قلت اشوف ايه الفيديوهات الي موجوده تاني
لقيت ملف غريب باسم الانتقام كان الملف دا بباسورد مقدرتش افتحه فا سبته وقلت اشوف الفيديوهات الباقيه
قعدت ادور علي فيديو انا واسماء
لقيت اكتر من فيديو معظمهم اسماء وهيا بتستحمي وهيا بترقص عريانه
مفيش نيك
لحد ما لقيت فيديو لاسماء عند داليا
شغلته
ابتدي الفيديو باسماء بتخبط علي الباب رخلت سلمت علي داليا وسالتها نهي فين
لحد ما دخلو الاوضه بحجه انهم بيزاكرو والاغرب ون الكاميرات في كل ركن من اركان. البيت
نهي/ وحشتيني يا شرموطه هوا انا مش اول ما اكلمك تجيلي علطول
اسماء/ اسفه بس انتي عرفه اخويا بيسالني ريحه فين ومنين وسين وجيم دا حتي بابا مبيعملش كدا
نهي كانت لبسه ترنج بيتي تحته باره والشورت بس
واسماء لبس خروج مكون من بنطلون جينس و تيشيرت متسك جدا علي جسمها ومبين كل طفاصيله
نهي/ لبستي باره و شورت ولا. لا
اسماء بصه في الارض وبتقول انتي قلتيلي متلبسيهمش
نهي/ اففف وانتي جيه وبزازك بتلعب كدا وطيزك محدش بعبصك قفش بزازك دي
اسماء/ في الاتوبيس بس
نهي/ وريني مسكك منين وتمسكها من بزازها وتبدا تدعكم براحه
مسكو الملبن دا
اسماء تاخد نفس كبير وتقولها اههههه مسكوهم
نهي / وعملو فيهم ايه
اسماء/ واحد واقف ورايا في الزحمه وكان واستغل الوضع ومسكهم جامد وعلشان مش لبسه باره كان عمال يقرص في حلماتي
ونهي تقرص حلماتها
اسماء افففف اههههه براحه دول بيوجعو
نهي تنزل باديها وتدخلها تحت البنطلون تحسس علي كسها
ايه العسل دا كله دا مكنش تحسيس بس
اسماء/ لا تحسيس بس و*** زي ما قلتيلي معملتش غير الي قلتي عليه
نهي/ وكسك دا هاج ليه هوا مش عارف انو بتاعي انا بس وبتقرصها براحه من زنبورها وهيا بتحسس علي كسها
اسماء/ افففف اححح براحه اهههه بتاعك انتي بس ومش هيكون لغيرك اففف اححح
نهي/ نزلت البنطلون بتاعها وبدات تحسس علي طيزها كمان
والطيز دي منبهاش من الحظ ولا ايه
اسماء داخت نيمتها نهي علي السرير علي بطنها
اسماء يلا بقا انا تعبانه
نهي/ يعني عوزه ايه
اسماء/ حطي ايدك علي طيزي
نهي/ احطها اذاي
اسماء/ يا نهي مش قادره العبي فيها بقا
نهي / قوليها وانا اعملها
اسماء بعبصيني. نيكي طيزي الي بتحبيها وبتعشقيها وعمرها ما هتكون لغيرك افشخيها
نهي تحط ايدها علي طيزها وتبدا تدخل صباع براحه بعدين صباعين وتصرع واهات اسماء مليه الاوضه
الغريب في الفيديوهات دي ان كان ممكن اغير لاي كمره من الكاميرات الي في البيت واشوف ايه الي بيحصل وقت الحدث
فا شفت اذاي داليا مش سمعه الي بيحصل دا
غيرت الكاميرا لقيت داليا وقفه ورا باب اوضه نهي وبتلعب في كسها وبتتفرج
نرجع تاني نهي قالتهلها يلا يا متناكه كسي بياكلني قومي ريحي كس ستك
قامت اسماء بسرعه وقلعت نهي بشكل خدامه بتقلع ستها
وبدات تبوس رجليها وهيا طلعه لحد فخادها لحد ما وصلت لكسها
نهي اففف احححح براحه يا وسخه انتي عرفه ان لحسك بيموتني
اففف واسماء ما صدقت شافت كسها وخدته مص ولحس وتاخد زنبورها بين شفايفها
نهي مقدرتش تستحمي وجابت في بق اسماء واسماء لحست العسل كله
نهي تعالي يا سرموطه اما اربحك
ونامو في وضع 69 اسماء تحت ونهي فوق وكل وحده بتلحس للتنيا كسها
لحد ما الاتنين جابو في بق بعض وبعد كدا نهي قالت استني هطلع انا استحمي متجيش ورايا علشان امي واوعي تلبسي حاجة
وقتها داليه كانت استخبت في الصاله واول ما نهي راحت تستحمي
دخلت داليا علي اسماء
واسماء اترعبت واعصابها سابت اكتر مهي سايبه بعد الي حصل
دليا انتي قلعه كدا ليه يا اسماء وايه دا كسك مبلول كدا ليه
اسماء بتعيط ومش عرفه تتكلم
داليا خدتها في حضنها وبتقولها متخافيش انا شفت كل حاجه وهجيبلك حقك منها
اسماء/ لا لا ونبي متزعليهاش مني مقدرش ازعلها
داليا تغير نبره صوتها يعني عوزاها تنيكك يا ماناكه كمان طب ايه رايك انتي هتتناكي من البت ومها
كسك دا متفتحش انا مطلوب مني وحده متفتحتش كويسه انتي هتعجبيهم
وتنام داليا فوق اسماء الي مصدومه ومبتتكلمش وتاخد شفايفها في بقها ويدوبو بعض في بوس 5 دقايق
وداليا تنبمها علي السرير وتنزل تلحس وتمص وتدعك حلمات بزازها
اف علي بزازك ايه الملبن دا من حق البت تحبك دا لو بزاز بنتي كنت نكتها
اسماء/ اففف عجبوكي يا طنط
دليا / اففف انتي من انهاردا متناكتي انا كمان مستحيل اسيب البزاز دي لحد برا العيله
اسماء/ الي تشوفيه يا طنط انا مش هتجوز انا هعيش خدامه لنهي
داليا/ بس يابت كلامك بيهبجني وتنزل بوس لحد ما توصل لكسها
اسماء/ اففف اححح اهههه الحسي مكان ما بنتك بتحب اففف الحسي يا متناكه
داليا سمعت متناكه دي وقامت قلعت هدومها وبقو ال2 ملط وخدت كسها لحس وصباعها في طيز اسماء
اسماء بتتلوي تحتها واهاتها ملت الشقه بس نهي كانت مش سمعه
جابت اسماء مرتين غرقت داليا
كانت نهي بفتح البتب وطالعه لاكن نست الفوطه في الحكام فا دليا خدت هدومها وطلعت بسرعه وسابت اسماء مرميه علي السرير واعصابها سيبه
نهي / ايه دا يا وسخه انتي كنتي بتلعبي في نفسك مش قلتلك مليون مره محدش يريح كسك الا انا
وتضربها بالقلم
اسماء/ اسفه انا كنت هيجانه عليكي
نهي/ افف متسخنينيش انا لسه مستحميه وبصراحه شكلك كدا يولع قومي البس ومشي مش هتستحمي
اسماء/ همشي اذاي وانا كدا
نهي/ ايه هيجانه مسموحلك تتناكي لحد ما ترجعي البيت من اي حد
اسماء / مش هعرف اروح وانا كدا
نهي / بتزعق قومي البسي ومشي والا هنزلك من غير لبس
اسماء لبست ومشت بسرعه
الفيديو يخلص علي كدا
معقوله اسماء اختي كلبه عند داليا وبنتها
قلت اشوف فيديو تاني
كان فيديو ليا انا وخالد عند داليا
داليا / انا وافقت انكوا تيجو هنا علشان محتاجة الفلوس بس دي اخر مره
انا / رحت عليها وزنقتها وخالد بيتفرج ما تخليها اول مره وتفتحي قلبك
دليا/ لا انا اجزه انهردا البنات جاهزه
خشو الاوضه دي بنتي مش موجوده
دخلت كانت صدمتي كبيره اسماء ومعاها بنتين كمان منغير لبس
ايماء لما شافتني اتصدمت
مكنش ينفع دليا تعرف انها اختي او خالد علي حسب الفيديو
قررت اني امرس معها هيا وسبت ال2 التنيين لخالد مخلتهوش يلمس دي حتي وقتها منكتش خالد
البنتين التنيين وحده بينيكها ورحده بتنيكوا بزبر صناعي كان جيبه معاه
وانا مخلي اسماء تمصلي وانا وهيا بنحاول نعدي الي بيحصل دا ومش بنبص لبعض ومصدومين
خالد/ ايه يا وحش مش هتعمل حاجة ولا ايه
انا كنت بتلكك قمت مزعق ومتخانق معاه وفركشت اليوم واديت لدليا فلوس علشان البنات ومشينا
انتهي الفيديو التاني علي كدا
دورت في تواريخ الفيديوهات لقيت ان الفيديو دا اقدم من كل فيديوهاتي مع اسماء
كان الوقت بقا 9 بليل
ناديت لاسماء.
اسماء تعالي عاوزك
اسماء/ مش هينفع ماما وبابا في الصاله هتفضحنا
انا /انتي دماغك الوسخه دي الي فضحانا تعالي
اول ما ذخلنا الاوضه قلتلها قوليلي بقا كل حاجه عن داليا ونهي وليه نهي بتعاملك كدا وايه الي حصل كله
اسماء/ ماجد هوا انتا مش فاكر
انا/ لا ومرجعتليش الزاكره ولا حاجة انا بحاول اعرف انا ايه الي حصلي في الحادثه و كنت ايه قبلها
اسماء/ نهي لما عرفت انك اخويا بقت بتخاف تعاملني وحش
انا/ اذاي وهيا مكلماني وقيلالي انها مطفشالك عرسان
اسماء/ نهي عرفه انك فاقد الزاكره وبتحاول ترجع ليا تاني بعد الي عملته فيها وتنتقم
انا/ عملت ايه
اسماء/ بعد ما فضحتها هيا وامها انتا وصاحبك
انا/ قصدك خالد
اسماء/ لا الراجل الكبير التاني دا
انا/ مين دا
اسماء/ مش عرفاه كل الي اعرفه انه يبقا جوز كريمه
انا/ بصدمه كريمه
اسماء/ ايوه يا ماجد انتا نسيت انها كمان حامل منك
انا/ بتقولي ايه مين دي الي حامل مني
اسماء/ كريمه حامل منك وجوزها دا مبيخلفش انتا مكنتش بتخبي عني حاجة وكنت بتحبها والوحيده الي مصورتهاش
ومش عارفه جوزها عارف ولا لا
انا/ طيب وخالد لسا كنت عنده وقايله اني عاوزها
اسماء/ مهوا خالد ميعرفش انك وصلتلها هيا وجوزها وخليتها حامل بدا وتحط ايدها علي زبي
انا/ بنت انتي مش فايقلك امك وابوكي برا يلا روحي علي اوضتك
قومتها وضربتها علي ظيزها
اسماء/ اي براحه مش كفايا الي عملته فيها وبتدحك
ثمت قارسها من هيزها وقلتلها مشي مشي
اول ما. مشت قعدت افكر اذاي كريمه حامل مني انا بقيت علي اقتناع ان الحدثه دي مدبره انا كنت واصل لايه انا شاب في دراسه وصلت لكل دا اذاي
وبكدا انتهي الجزء الخامس اتمني انه يعجبكم والغموض كله هينكشف وحده وحده وياريت تشارةو القصه مع اي حد تعرفوه في المنتدي للدعم

زي ما قلت دي اول قصه ليا فا كنت منتظر اراء كتيره وبصراحه صعب جدا انك تالف قصه مش سهل فا اعزروني علي التاخير دا
نرجع لقصتنا

الجزء السادس

بعد ما اسماء خرجت انا قعدت افكر في كلامها كله واذاي كريمه حامل مني طيب هيا فين مظهرتش
طيب علاقتي بنتصار وخالد دي طيب كل دا بدا اذي انا عرفت داليا ونهي منين اصلا اساله كتير كانت هتدمر دماغي
افتكرت الملف الي مقفول بباسورد قمت جبت الاب وحاولت افتحه باكتر من باسورد بس ولا واحد نفع لحد ما يئست منه
قفلت الاب وقعدت ادور في التليفون عن اي ملفات تنيه مخفيه تفيدني انا مش فاكر حاجة وحاسس اني في مسرحيه بنفز دور معرفهوش
لحد ما زهقت وتعبت من التفكير ونمت
صحيت تاني يوم الساعه 6 اصبح
اسماء/ قوم يا ماجد قوم
انا/ في ايه في حد يصحي حد بدري كدا
قوم صحبك برا وبيقول جيلك حسب الاتفاق الي مبينكوا
صاحبي مين دا الي متفق معاه قولي لخالد يمشي انا عاوز انام مش فايقله
اسماء/ بس دا مش خالد دا الراجل الي ساعدك في موضوع داليا ونهي
انا قمت بسرعه دا جوز كريمه
انا ايوه الي اعرفه ان هوا دا
انا قمت بسرعه غسلت وشي وغيرت هدومي وطلعت علطول
ملامح شخص في الاربعينات كدا بس جسم وشكله رياضي
الاسم حاتم
حاتم /اذيك ياماجد يعني اسافر ولا تسال ولا اي مكالمه ولا رساله بس انا عازرك ياعم عرفت انك كنت في المستشفي فا قلت اول ما ارجع ازورك وانتا عارف وقتي ديق فا جيتلك بدري كدا
انا / لا لا متقلش كدا اخبارك انتا ايه واخبار كريمه
حاتم/ كريمه مين
انا/ اممم كريمه مم وفجئه اسماء دخلت قدمتلنا الشاي
انا ارتبكت مش عارف انا غلطت في ايه رجعت تاني بعد ما استجمعت تفكيري وهرد اذاي
قالي انتا تعرف اسم مراتي منين وشكله مدايق
قلتله انا صاحب خالد وعلطول عنده في البيت
اه قصدك علطول عند الشرموطه امه في البيت انا كدا فهمت علي العموم انا جيت تطمن عليك بقولك ايه روح لداليا تجهزلنا سهره حلوه
انا/ اذاي بعد الي عملناه
حاتم/ مالك في ايه تصرفاتك غريبه واسالتك غريبه ليه كدا الكلام دا عدي عليه فتره وعدي عليه وقت وعملنا بعدها حفلات وهيا تقدر تفتخ بقا ولا انتا نسيت ولا ايه الاصحيح انتا كنت في المستشفى بسبب ايه
انا/ فكرت شويه وقلت مينفعش واحد زي دا يعرف اني فاقد الزاكره
قلتله كانت كلت اكل منتهي الصلاحيه عملي حاله تسمم وعدي الموضوع
بعد ما حاتم مشي كانت الساعه 9
قلت انا مس لازم اقعد واتفرج علي فيديوهات انا هنزل الف برجلي لازم اعرف كب حاجة واربط الخيوط ببعضها
قررت اني اروح لداليا قمت استحميت وخرجت بالفوطه ودخلت الاوضه البس
اسماء دخلت عليا
ايه دا مستحمي من غير ما تقلي لا انا زعلانه وشدت الفوطه
لا بقولك ايه انا مش فاضي انا ورايا مشوير
قصدك رايح عن نهي
انتي كنتي بتتسنطي بقا
اكيد لازم اعرف كل حاجه وبتمسك زبي نا سخنت ومسكت بزازها
وحلمتة البارزة لفت نفسها وشوفت بروز طيزها الجميله اللى فكرتنى ببروز المغنية وصفرت باعجابى بجسمها وحطيت ايدى على وسطها جمالك دة هيجننى قريب وانت زبك خلانى انسى حب نهي
ولفيت ايدى حوالين وسطها ومشيت بيها لاوضة النوم وقعتها على اول السرير وفضلت ابوس فى شفايفها بجنون ومص كل شفه لوحدها ونزلت على رقبتها ابوس فيها ببوس خفيف وسريع ونازل على بزازها ارضع فيهم جامد ونيمتها على جمبها وانا نمت نمت على جمبى بطريقة 69 ومقولتلهاش تمص زبى بس رفعت رجل ليها ودخلت لكسها الحس كسها بكل نعومة وهى تصوت وتوحوح وبليت صابعى من عسل كسها ومشيتها على خرم طيزها وسمعت تنهيدة اكن روحها كانت بتتسحب ورجعت تسحبها بنفس كبير عملت اية كفايا كلمت من غير ما ارد عليها وواخد كل كسها فى بوقى ولسانى رايح جاى على بظرها وصابعى كل اما ادخله سنة فى طيزها الاقيها تبلع زبى اكبر وتخبط على طيزى من هيجانها لحد اما دخلت صباعى كلة ومحركتهوش وانا بلحس جامد وطلعطة فجاه شهقت جامد لية كدة دخله تانى صباعك كان مولعنى وكانت تشنجاتها ورا بعض حسيتها نزلت تلت مرات ولسة مفكرتش ادخل زبى حتى واتنقلت بلسانى على خرم طيزها بلسانى وايدى بتدعك كسها بتبعبصة على خفيف ولعتنى نيكني بقا قمت عملت وضع الكلب ودخلت زبي في طيزها مره واحده صوطت هيا قعدت ارزع فيها وانام ببطني علي ضهرها وقرص حلماتها لحد ما جبتهم في طيزها قامت بسرعه تمص زبي لحد ما نضفته وقالتلي علشان تروح لحبيبتي نضيف
انا قمت لبست وهيا نامت علي سريري ملط
بعد ما لبست سالتها هوا انتي كنتي مستمتعه بالي نهي كانت بتعمله معاكي لقيتها بصت النحيه التانيه وقالتلي ايوه
مرضتش اتكلم وقلت اما ارجعلها اعرف كل حاجه
نزلت ركبت الأتوبيس لحد ما وصلت محطتها لحد ما وصلت ومفيش 10 دقايق كنت قدام البيت
خبطت لقيت نهي الي بتفتح
نهي/ ماجد اهلا اهلا اتفصل
امك فين
راحت مشوار من بدري ولسا مجتش
الشرموطه دي راحت تتناك من مين هوا مش قلتلها تخف شويه العمل دا
نهي/ انا مليس دعوه اه وكمان فين اسماء
قمت شديتها من شعرها لا اسمعي انتي هتبعدي عنها خالص فاهمه
نهي ابعد ايدك انتا عارف ان اسماء بتحبني وبتحب الي بعمله فيها ولولا مجتمعنا دا كنا اتجوزنا كمان
انتي اتجننتي ولا جرا لمخك حاجة ابعدي عنها احسنلك
نهي مش هبعد واحسنلك متفكرش تبعدها علشان مقتلهاش وقتلك
مسكتها من رقبتها قفلت الباب وزنقتها في الحيطه تقتلي مين دا انتي شرموطه اخرك للنيك وبس وقمت محسس بايدي التنيه علي كسها وكانت لبسه بنطلون وترنج وقلتلها ودا الي معيشك يا وسخه
حسيتها هاجت وانا بصراحه هجت البت اصلا زي الملبن وفخادها جميله قمت مدخل ايدي وبدات احسس علي كسها من تحت البنطلون والاندر بتاعها
لقيتها بدات تتنفس بسرعه قلتلها شفتي حتي مش بتقاومي اي حاجة تلمس كس بتهيجك لقيتها بتدمع وبتقولي ابوس ايدك انا عوزه اسماء انا بجد مش هسببلها مشاكل ومش هدخل في جوازها ولا اي حاجة
وتزليها تاني وبدخل صبعي في كسها
اهههههه هيا بتحب دا وانا بحب اعمل معاها كدا زي ما بحب اتزل منك كدا
وهيا بتتكلم خدتها في بوسه طويله وسبت رقبتها ونزلت احسس علي بزازها اف علي دي بزاز مدوره و جامده قعئت افعص فيهم من فوق الترنج وايدي بتلعب في كسها من تحت البنطلون والاندر لحد ما ساحت علي الاخر ومعدتش قدره تقف شلتها لحد السرير وفي دقيقه قلعتها ملط بس لقيت اثار كدمات في مناطق متفرقه في جسمها
قلتلها ايه دا ارتبكت ومردتش
انا مهتمتش وكملت طبعا عارف ان هيا بتحب الرومنسيه فا بعد ما نكتها وجبتهم علي وشها
لبست وقلتلها انا مفطرتش قومي اعمليلي اكل
قامت تلبس
لا بتعملي ايه انتي تعملي وانتي كدا ومتمسحيش من علي وشك حتي
قتمت عملت اكل وقعدت اكل وقلتلها اقعدي علي الارض مش بتحبي تتزلي
نهي/ ايوه وبحب ازل اسماء كمان
يادي اسماء انتي عوزه منها ايه ابعدي عنها وايه صحيح الي في جسمك
نهي كنت مخبوطه وبتبص في الارض
لا ياكسمك مش خول انا يدحك عليه وبزعق فيها ايه دا
قالتلي واحد كان جي لماما وقعدو يشربو وهيا عرفتني اني مطلعش وبعد ما خلصو جيت اطلع لقيته الرتجل الي جبته معاك دا كان هنا امبارح
وقالها انك تيجي هنا ولما شافني ضرب ماما جامد ورماها في الاوضه وقفل عليها. وجالي
شاطره انك طلعتي كدا وامك تقولي مش موجوده وبعدين دخل اوضتي وقام عليا ضرب وقظع هدومي وناكني بعنف زي منتا شايف وانا مش بحب النيك العنيف اصلا لو كان رومنسي مكنتش اعطرضت
انا / اه منا عارف انك شرموطه وشدتها ونيكتها تاني وجبتهم المرادي في طيزها
افتكرت اول فيديو شفته ليها لما كنت فاكرها الملاك الطاهر الي بيحبني
سالتها انتي ليه واقتي انيكك اول مره
بصراحه انا كنت هيحانه علي اسماء جدا وكنت بحاول اوقعك علشان نتجوز واقربها اكتر بس انا حبيتك بعد كدا قعدت تعيط وتقول واسماء قدرت اوصلها ومقدرتش اخليك تحبني فا اكتفيت باسماء بس بعد الي حصل وتصويرك ليا انا وماما ولما بعدت اسماء عني انا كنت بموت
قصدك عنك انتي وامك
نهي / وماما مالها
انا / مهي كانت بتعمل فيها زي ما كنتي بتعملي
نهي / معقول ماما متعرفش اصلا
المهم حكيتها عن الفيديو دا وفزجتها عليه كان معايا علي التليفون
بعد ما خلصت داليا مجتش لسا ليه الشرموطه دي بتجهز لايه مش عوزه تنتقم
نهي / بصراحه انا قلتلك دا علشان متتازيش.
اه وعلشان اسماء
بقولك ايه قومي البيس وتعالي معايا
قامت لبست ورحت علي البيت عندي
اول ما وصلنا واحنا وقفين علي الباب
كانت نهي لابسه لبس خروج وبنطلون جينس ديق وطبعا دي جسمها ملفت لوحده
وانا بخبظ لاني كنت ناسي المفاتيح اسماء الي فتحت
اول ما شافت نهي لقيتها بصت في الارض ووشها احمر وقالت ازبك يا نهي
قصدي يا ستي
انا بصراحه هجت من المنظر وقمت ماسك طيز نهي وتحنا وقفين قدام الباب وقرصتها. وقلتلها خشي خشي
امك وابوكي فين
اسماء/ نزلو الشغل من بدري وكانت الساعه 11 تقريبا
قلت لنهي اهي حبيبتك عندك اهه وريني بقا هتعملي ايه لقيت اسماء وشها احمر وبصت في الارض
ونهي قامت ماصدقت كانت اسماء لبسه جلبيه بيتي قصيره مفتوحه من عند الصدر
نهي قاما وقفت ادام اسماء
نهي وحشتيني يا شرموطه وخدتها في بوسه طويله طولو جدا وانا قاعد اتفرج
لقيت اسناء بصه بردو في الارض بعد ما سابتها نهي
نهي كدا صالحتك يلا يا شرموطه قلعي ستك في دقيقه كانت قلعت نهي وقعدت تلحس رجليها
نهي لا يا وسخه اقلع الاول. فرجيني علي اللحم الي واحشني
اسناء قلعت وقعدت تلحس رجايها
نهي اف بقا مش قادره بزازك دي وحشتني وقامت نطت عليها وكانو ال2 بيبوسو بعض ونيمبن علي الارض نهي فوق وبتدعك بزاز اسماء
انا المنظر خلاني علي الاخر قمت قلعت وقعدت ادعك زبي قلت اسيب نهي تكمل وبلاش اشارك وبصراحه اتهديت من اول اليوم نيك
نهي لقيتها نزلت لحس لحد ما وصلت لكس اسماء الي مستسلمه استسلام تام وفاتحه رجليها ومبتنطقش ووشها محمر كانت وحشها زل نهي ليها اوي كدا للدرجادي بتحب تتزل
نهي نزلت كملت لحس في كسها وبتاكل زنبورها ويابتها قبل ما تحيب علشا تفصل مهيجاها وقومتها يلا يا وسخه ريحيني
قامت اسماء تبوس بزاز نهي وتلحس وتمص حلماتها وتدعكهم جامد طبعا بزاز نهي دي متتوصفش
ودخلت صابعها في طيز نهي
نهي بتعملي ايه يا وسخه انا قلتاك تعمل دا
ايماء انا اسفه ومش بتبص في وش نهي خالص
نهي خلاص كملي يا وسخه الي بتعمليه المرادي بس علشان كنتي وحشاني بس
لقيت اسماء زي الي فرحت ان نهي كانت بتفكر فيها او حست انها كانت هتموت عليها
كملت اسماء وقعدت تبعبص نهي وتلحس كسها ومفيش وتحط صابع في. كسها وصابع في طيزها
نهي افففل اههههه كملي يا وسخه اهححححح كمان كمان ااااه
لحد ما نهي جابت عسلها واسماء مسبتش نقطه زي الي حافظه دورها كويس
نهي طبعا قامت تلحس لاسماء كسها وتعمل نفس الي عملته معاها بس سابتها منغير ما تريحها
ابوس ايدك كملي مش قادره
نهي لا ياوسخه علشان متتعوديش ويلا قومي كفايا كدي
اسماء بتعيط صعبت عليا جدا من الي نهي بتعمله معاها
قمت ازعق لنهي وهضربها اسماء حاشت عنها وقالت لا لا خلاص علشان خطري متزعلهاش
انا مش عارف ايه دا ال2 بيتغيرو بما بيشوفو بعض
خلاص ريحيها ياوسخه
نهي علشان خطرك انتا بس الموادي قامت تمص وتفعص في بزازها وبتحك زنبورها باديها لحذ ما اسماء نزبت عسلها كله
انا كنت علي اخري
لا انا مش قادر شديت نهي وقمت انيك فيها بكل عنف وهيا بتصوت تحتي وطبعا وانا مش كنت هايج جدا حطيت زبي في كسها انا اترعبت انا كدا فتحتها
لقيت مفيش دم ولا حاجة وهيا مخدتش بابها ولا كانها اتفتحت ايه دا البت مفتوحه اصلا اسماء قاعده تتفرج وتفاجوت بمل شافت زبي في كس نهي ولقيتها بتلطم
انا اترعبت اكتر وقمت
نهي في ايه
انتي مفتوحه
نهي/ منا قلتلك علي الي حصل امبارح
انا ما صدقت قمت ناكيها في كسها ومنغير ما اخد بالي جبتعم في كسها
نهي / ينهار اسود كدا هبقا حامل ينهار اسود
انا ايه الي عملته دا

وبكدا انتهي الجزء السادس علي امل انه يعجبكم مستني ارائكم وتشجيعكم وحاولت اطول الجزء علي قد مقدر متنسوش مشاركه القصه لو عجبتكم ك نوع من التشجيع

الجزء السابع

بعد ما جبتهم في كسها وحاله الصدمه الي هيا فيها
يعني امبارح اتفتحت وانهردا ممكن تبقا حامل. قعدت اطمنها ان ممكن ميجراش حاجه وقامت نضفت نفسها ولبسو ال2 كان امي واويا جم من الشغل
نهي استاذنت ومشيت انا قلت اوصلها لاكن هيا رفضت
اول ما دخلت اوضتي اسماء ذخلت ورايا
ايه الي انتا عملته دا
انا مقصدش اعمل كدا اهو الي حصل
يعني تعمل ايه لو بقت حامل
معرفش وياريت ميحصلش ثم ايه المنظر بتاعك لما بتشرفي نهي دا اسماء بان عليها الارتباك وقالت عادي اصل اصل
قلتلها خلاص انا فاهم كل حاجه بس مرواح عند داليا مش هتروحي اما اشوف اخرتها مع حاتم دا ايه
قامت اسماء مشيت وقعدت انا ادور علي اي طريقه افتح بيها الملف لاكن مفيش اي فايده
قررت اكلم خالد وقابله بصراحه انتصار امه عجباني من اخر مره وكمان ممكن اوصل من هناك بحاجه تنيه تفيدني
رنيت علي خالد وكلمته واتفقت اني هروحله علي البيت كان الوقت 3 العصر تقريبا
وصلت عنده في نص ساعه
رنيت الجرس لقيت حد من الخدم فتحلي وقالي اتفضل الاستاذ مستنيك في المكتب
دخلت وقلت لنفسي ههه خالد الخول بقا استاذ
رحت علي المكتب لقيت خااد قاعد هوا واحاتم اول لما دخلت
حاتم / اهلا لا مش تقول انك جي دا البيت نور
انا / اهلا انتا هنا
خالد/ ماجد حاتم عرف كل حاجه
انا / وايه يعني عرف كل حاجه ( وانا معرفش ايه كل حاجه اصلا)
حاتم/ بقا الخول دا يخليك تنيه هوا والشرموطه امه ومتعرفنيش
انا/ مش كل حاجة لازم تعرفها
حاتم/ طب قوم قوم الشرموطه هتلاقيها في اوضتها لسا مخلص معاها اه وخد بالك المدام هتيجي كمان ساعه يعني تخلص بسرعه
انا/ فهمت انه يقصد كريمه قمت ورحت لحد الاوضه الي يقصدها دي وطبعا الشرموظه دي تبقا انتصار
دخلت طبعا لقيتها نيمه فتحه رجليها واللبن نازل من كسها زي و مهدوده نيك
انا اول ما شفت المنظر دا زبي وقف. قمت رايح عليها اف علي دا منظر واحد نيمه ملط ومفشوخه
قمت قالع هدومي ومنغير اي كلمه قمت مدخل زبي في كسها علي طول واللبن الي كان في كسها ساعد ان زبي يخش اسرع واسهل
انتصار فاقت في سنيه اوووف ايييي برااااحه طلعه مش قادره انا اتهريت انهردا افففف اححح
وانا ولا معبر فيها وقاعد ارزع بكل قوتي
انتصار اففف اهههههههه وصوتها ملي الفيلا وسمع الشوارع الي بعيد تقريبا لحد ما جبتهم وبصراحه معدتش قادر اقف من اول اليوم نيك لحد ما خلاص اتهديت
قمت البس وحاسس بنار في زبي دي تقريبا الخامسه انهردا
طلعت وسبت انتصار زي ما هيا ولا اتكلمت
ورحت علي المكتب
حاتم اول ما دخلت قالي ايه دا يا وخش دنتا مكملتش نص ساعه
ررح شوفها عمله اذاي
حاتم ههههه هنستعبط مهي مهدوده من قبل ما تلمسها
خالد قاعد علي الارض بيت رجلين حاتم
انا هوا الواد دا بيعمل ايه
حاتم ابدا ياسيدي عاوز يمص زبي من اصبح وانا مش فايقله اصراحه امه دي تهد جبل ولا هوا انتا فاكر ان انتا بس الي بتنيك العيله دي
تعرف اني مطلعتش منهم غير بمراتي بس الا صحيح انتا تعرف كريمه ولا لا
انا اه اعرفها بس هيا ملهاش في مش اهلها دم
حاتم / كنت دبحتها مش عارف طلعه كدا لمين و**** رزقي بقا يا مجود هههه
كان هالد فتح السسته بتاعع بنطلون حاتم وطلع زبه يمص فيه وانا طلت وسبتهم وقلت اتمشي في الجنينه يمكن لما كريمه تيجي اقابلها
وفعلا الي توقعته حصل ومفيش 10 دقايق ولقيت عزبيه وصلت ودخلت من باب الفيلا الخارجي
ونزلت واحد ايه القمر دا دا الصور بتبين الشخص وحش علي كدا
انا اول ما شفتها زبي وقف علطول رغم الاجهاد بتاع اليوم دا اوصفلكو كريمه
كريمه لبسها محترم جدا عبايه خروج بس جسمه الي جبار
طيز مرفوعه وبارزه من العبايه من ورا وبزاز قد بزاز ساره جاي كدا
وبطن خفيفه علشان لسا في اول اشهر الحمل
انا رحت عليها وقفتها وقلتلها كريمه
لقيتها اتفاجئت ومردتش لقيتها بتعيط جامد
كريمة/ ماجد انا اسفه و**** ما كان ليا زنب دليا عيا الي قالتلي اعمل كدا كانت هتفضحني لو حاتم عرف اني حامل منك
انا/ اسفه علي ايه انا مش فاهم حاجة وبصراحه مش فاكر حاجة
كريمه / تعالا نتمشي انا عارف حالتك كلها وكل الي حصلك احنا كنا بنحب بعض وبعد ما ابويا جوزني وقعدنا 3 سنين محملتش وطبعا مكنتش اقئر ابعد عنك فا حصل الي حصل وحملت منك انا دلوقت في الشهر 3 تقريبا
انا / عارف كل دا فهمينيتعرفي حاجة عن الحادثه الي حصلتلي
كريمة/ بصراحه دي كلها كانت من تدبير داليا و حاتم هتقول ليه حاتم علشان عرف الي بينك وبيني انك كنت بتحبني
مجرد انه عرف انك بتحبني كان هبقتلني انا كمان انا مدطره اسيبك دلوقت هبقا اكلمك علي النت لان ثعب نتقابل تاني لحد ما اولد
اه كمان الي في بطني ولد ومنك انتا وانا فرحانه انه منك انتا يا ماجد وياريت ميبقاش اخر ولد ليا منك
وسابتني ودخلت وانا دخلت وراها
كان حاتم و خالد وانتصار قعدين علي السفره
حاتم/ انتا فين الاكل جاهز من بدري
انا / يعني كنا هناكل الا لما مراتك تيجي
حاتم / لقيته ادايق شويه لما اتكلمت عليها
انا/ كريمه انتي تعرفي اختي اسماء صح
كريمه لقيتها اتفاجئت اني بكلمها وعوزاني اسكت وحاتم كان هيقوم يقلني تقريبا كريمه مردتش
المهم قديت اليوم وروحت وعدي اليوم وفضلت عايش حياتي طبيعي من البيت للكليه وتعرفت علي صحاب جداد وتقريبا نسيت كل حاجه وتعايشت وقلت اني مسامح في الي حصل كله
كان عدي 8 شهور
لقيت رساله جيالي علي الفيس من اميل معرفهوش
*الباسورد ###### وهنتقابل قريب جدا
باسورد ايه دا افتكرت الملف وخدت الباسورد وجربت افتح الملف فتح
لقيت جواه صور مستندات وورق واملاك متاخده باسامي مزيفه واختلاس مالي وبيع اراضي وتجاره في كل حاجة ممنوعه واسامي ناس تقيله في البلد
يانهار اسود ايه كل دا لقيت ملف مخفي جوا الملف دا فيه تيجيلات صوتيه ليا انا كنت مخبيها
نقلتها علي التليفون وقررت اسمع ليها
اول ربكورد * انا معرفش انا ايه الي ممكن يجرالي بعد الصور الي بعتها والتهديدات الي بعتها لعزام بس اي حاجة هتحصلي هيبقا هوا السبب فيها انا كنت متفوق جدا في دراستي مش مجرد شاب في كليه صيدله انا توصلت لتركيبات بتستعمل في الاسلحه النوويه الموضوع كبير بس لو جرالي حاجة ايا كان الي هيسمع الكلام دا يدور علي عزام والي هيوصلني له ولاء *
تاني ريكورد *انا ماجد كل الي توصلت له عاينه في مقبره من المقابر الاثريه علي طريق الاقصر
الموقع بزبط هتلاقيه متسجل علي الجيميل دا ************* والباسورد *****
معتقدش اني هعيش كتير بس مهما كان عاوز ابني يستفيد من بعدي
ابني يبقا الي كريمه حامل فيه ايا كان ولد او بنت
انا مش ندمان علي الي حصل دور علي خيط عزام وانتا تعرف الحقيقه *
تالت ريكورد * حاتم لازم يموت *
راجعت الملف كويس. لقيت صور جنسيه وملف كامل باسم حاتم راجل كبير في الخمسين شعر ابيض من الناس الي يبان عليهم الهيبه
صور ليه مع نسوان كتيره اشكال وانواع كتيره
بحثت عن اسمه علي جوجل لقيت اخبار كتيره عن القبض عن رجل الاعمال عزام سراج الدين لتواطئه في تهريب اسلحه والاتجار مع اعضاء من الموساد
انا اعصابي سابت ومش عارف اعمل ايه ينهار اسود للدرجادي انت وصلت لايه
لقيت تليفوني بيرن رقم غريب رديت لقيتها كريمه
كريمه / اظن انك فهمت جزء كبير من الي كنت فيه انتا كنت طلبت احفظ الباسورد دا وقلتلي هتعرفي لزمته بعدين واظن انك استفدت بيه
انا / ايوه استفدت
كريمه/ كمان حاتم اتقبض عليه وعرفت انه كان بيدبرلك لانتقام مع واده اسمها داليا اه وكمان ابنك نور الدنيا وانتا ولا بتسال مش عاوز تشوف ابنك
انا/ اديني العنوان واجيلك دلوقت
كريمه/ ههههه العنوان *** يلا مستنياك
مفيش نص ساعه وبقيت عندها بيتها لا يقل روعه عن بيت اهلها
فتحلي حد من الخدم ودخلت قابلتها في الصالون
كريمه حضنتني جامد وحشتني اوي كل دا مش بتسال حتي
انا/ تايه مش عارف انا فين ولا ايه الي بيحصلي عاوز اعرف كنت ايه انا تعبان
كريمه / خدت شفايفي بين شفايفها وانا بتكلم انا بعيد عن الجنس بقالي 9 اشهر او سنه تقريبا
لسا فاكر ايه الي بحبه ولا نسيت وبتدحك
انا مفكرتش كنت هاجم عليها وقعتها علي الارض وقطعت هدومها وهيا ماجد ماجد مش كدا لا انا مبحبش كدا
وانا مش معبر بقينا ملط احنا ال2 وقمت شايلها واخليت كيها في وشي وزبي عند بقا هيا فهمت قعدت انا الحس كسها وهسا تمص زبي لحد ماتعبت من شيلتها
كريمه / افف ياماجد انتا واحشني اوي حتي شوف كسي بعد ما جاب ابنك بقا تعبان ازاي
نيمتها علي الارض وقعدت الحس كسها واعض زنبورها بشفايفي وسناني وهيا تطلع تنهيدة الشهوه وقوله وانتا كمان وحشني وقعدت ادخل لساني جواه وهيا تصوت حرام عليك اففف اههههه دخله بقا
قمت حطيت زبي بين بزازها اف بزازها لا تقل روعه عن. بزاز نهي بس اكبر علشان الرضاعه
حطيت زبي بين بزازها وايدي بدعك كسها وبحط صباعين جواه لحد ما جبتهم اول مره علي وشها
قعدت اريح شويه وقتلتها عاوز اشوف ابني
كريمه/ ايه دا هوا انتا كدا خلثت لا مستواك قل جدا
انا/ مستوي مين الي قل قمت نيمتها علي الارض ورفعت طيزها لفوق اوف. علي دي طيز وبلساني بلحس خرم طيزها وبدعك بايدي كسها وهيا بتصوت من المتعه اففف اههه
وقمت مدخل زبي في طيزها
كريمه اححححح كمان دخل بسرعه اجمد اففف احححح
انا برزع في طيزها وبنيكها جامد ومش راحم لحد ما قربت اجيب طلعته من طيزها ولفيتها
ودخلته في كسها وقعدت ادخل واطلع وانا ماسك بزازها برضع فيهم وعلشان لسا والده فا بينزلو لبن اوف علي طعم بزازك يا حبيبتي
وزبي في كسها داخل طالع لحد ماجبتهم جوا كسها وقمت اتهديتي كدا وعلشان تحملي كمان
كريمه نيمه علي الارض ومش قدره. تقوم بتقولي ياريت احمل تاني وجيبلك كمان بيبي
قلتلها الواد فين قالتلي الاوضه ال3 الدور التاني
وانا طالع من اوضه الصالون لمحت ضل حد واقف برا طلع فجئه لقيت بنت في 17 من العمر
منزله البنطلون وبتدعك في كسها جامد وقعده جنب الباب علي الارض
البنت / اهه اففف اييي اممممم وقعده فاتحه رجليها وبتدعك كسها ورفعه القميص والسنتيان وبتدعك بزازها ومغمضه
انا شفت المنظر زبي وقف تاني
قمت حاطط ايدي علي كسها وهيا بتدعكه وقلتلها هوا تاعبك اوي كدا وقعدت ادعكه البنت اترعبت ولقيتها اتمصمرت مكانها ومتكلمتش
قلتلها خليكي زي مانتي وانا هريحك قعدت احسس علي كسها وقمت واخدها في بوسه وبعدين وقفت قدامها كل دا وكريمه نيمه علي الارض في الاوضه وقلتلها افتحي بقك وخليتها تمص زبي وبعدين شديتها قومتها في الصاله ونزلت اابنظلون وقعدتها علي زبي بعد ما بليته وقعدت ابعبصها شويه لحد ما خرم طيزها وسع ودخلت زبي وحده واحده وايدي علي بقها وهيا بتصوت لحد ما دخل والبنت بدمع وانا كاتم صوتها
مفيش وكنت جايبهم في طيزها علشان ديقه جدا قومتها قلتلها قومي اقعدي مصي زبي وقوليلي انتي مين
فجئه كريمه طلعت وشافتها. وهيا قعده بين رجلي تمص زبي وهيا بتعيط من الوجع واللبن نازل من طيزها
ايه دا ينهار اسود انتا عملت ايه في البت
اسكتي انتي يا اما تقعدي جمبها تمصي انا علي اخري مش عاوز اي صوت مصي يلا
كريمه/ سيبهالي انا عرفه بيريحها اذاي
قامت كريمه وانا شلت البت دي وطلعت علي اوضه النوم
ورميتها وكريمه نامت فوقها وقعدو يلحسو كساس بعض والبت اترعشت بسرعه وجابت عسلها انا سبتهم وقمت رحت اوضه شفت ابني وشيلته
بقا انتا الي المفروض بعمل علشانه كل دا وشلته شويه وبعدين نزلت بيه الدور الارضي لقيت كريمه والبت دي قاعدين مستنيني
مين دي بقا يا كريمه
دي اخت المحروس اصغيره حاتم
اسمك ايه بقا
البنت /انا نرمين
وياتري يانرمين انبسطي
البنت اتكسفت وبصت في الارض انا اديت ابني لكريمه
كريمه ايه علاقتك انتي ونرمين بقا
كريمه/ بصراحه احنا بنريح بعض ساعات البت لسا في اول البلوغ وانتا عارف تغير الهرمونات بقا
خلاص خلاص فهمت الا صحيح انتي سميتيه ايه
ودا سؤال يعني اكيد اسمه ماجد علي اسم ابوه
انا اتفاجئت وبصيت لنرمين
كريمه/ متقلقش حاتم حتي لو خرج عمره ما هيعرف حاجة نرمين دي بتاعي متقلقش
كمان علشان تبقا عارف دي مش اول مره ليك مع نرمين كان اخر مره قبل الحادثه لما كنت بتوصلها من رحله الاقصر واسوان لنا فاتها الاتوبيس وانتا كنت هناك قبل الحادثه بتاعتك بيوم وعرفت منها الي حصل
بجد يانرمين تعرفي انا كنت هناك ليه طيب
نرمين انا هحكيلك كل الي حصل هناك. اول لما اتقابلنا

وبكدا انتهي الجزء السابع بسرعه جباره اهه هههههه مستني رئيكوا ايه وياتري ايه رئيكوا في الاحداث الجديدة

الثامن والاخير
كان قبل الحادثه بتاعتك باسبوع تقريبا
كان فات علي الحادثه كتير وقت ما هيا بتحكي
المهم حاتم طلب انك توصلني هناك لانك كنت رايح الاول مكنتش اعرف مين انتا كل الي اعرفه انك كنت رايح لشغل وانك صاحب حاتم
كان اتوبيس الرحله فاتني فا رحت معاك بصراحه كنت لطيف جدا معايا لحد ما وصلنا المكان الي المفروض الاتوبيس بيقف فيه
بس لقينا مفيش حد فا انتا حجزت في فندق ومكنش في غير غرفة واحده الي فاضيه فا انتا حجرتها ليا وقلت انك هتروح تقدي كام مشوار وبعدين هتعدي تاخدني علي مكان التجمع
معرفش انتا رحت فين بس بعد ساعه تقريبا لقيتك راجع كنت متبهدل جدا وشكلك زي الي خارج من معركه
معرفش عديت ودخلوك الفندق كدا اذاي
انتا اول ما دخلت الاوضة وقعت علي الارض. وانا كنت مرعوبه جدا بس بعد فتره حاولت اقومك ونحت ونمت علي السرير. كنت مش حاسس بحاجة حاولت انا انظف جروحك وبصراحة كان عندي فضول اشوف زبك فا اتاكدت انك مش واعي
مع الرهبه والخوف تجرئت وقلعت البنطلون وشفت زبك كان نايم طبعا بس كبير انا انبهرت ولقيت نفسي مسكته و من غير ما احس قعدت امصه تقريبا 10 دقايق لحد ما كان علي الاخر واقف جدا كانت اول مره ليا بس حسيت ان كسي بياكلني جدا قمت قلعت هدومي كلها. وقعدت علي زبك بحيث اني افرش كسي بزبك لحد ما عسلي نزل وغرقتك بعد كدا قمت نضفت كل حاجه ولبستك ونمت بي علي كنبه لحد الصبح انتا فقت وبعد كدا حكيتلي انك كنت رايح منطقه اثريه وتسبت بس مرضيتش تحكيلي كنت بتعمل ايه
بعد كدا قومت لبست في الحمام ومشينا ولحسن الحظ انتا معرفتش ايه الي حصل هههه
انا/ يعني دا الي حصل رمكنش اول مره ههه طيب ياستي واديكي اكيفتي كملي
المهم خرجنا عملنا تشيك اوت و وصلتني علي مكان الاجتماع وبعد كدا مشيت انتا
انا قديت الرحله وبصراحه من بعد الي حصل وانا كنت هيجانه جدا ونفسي اعمل دا تاني معاك
المهم كلمتك وقلتلك انه لو مفيش مشكله ممكن ابقا اروح معاك انتا وافقت بس كنت هتتاخر يوم يعني الاتوبيس هيروح قبلك بيوم فا اتقابلنا حجزتلي في نفس الفندق ومشيت تاني يوم واحنا مشيين انا لقيتك حطيت شنطه صغيره في العربيه
انا الفضول كان واخدني اعرف ايه هيا بس الي كان تاعبني اكتر كسي
انا/ وريحتهولك طبعا
لا مقدرتش اوقعك كنت انتا شكلك مضغوط جدا حتي عزام الي اتقبض عليه دا كان كلمك وانتا كنت بتقول البضاعه في المكان بتاعها ومحدش هيعرف يوصله
وبعد كدا وصلنا ودا كل الي حصل في الرحله دي انا اعرفه
كريمة / خلصتي كلامك
نرمين اه
طب قومي يختي انا كسي بياكلني اوي
انا / انتو هتعملو ايه
كريمه/ اتفرج انتا بقا وشوف
لقيت كريمه قامت وبسرعه خدت نرمين وبقوا علي السجاد و كريمة بتحسس باديها علي كس نرمين و براحو في بوسه طويله جدا لحد ما قامت من عليها ونزلت تلحسلها كسها بطريقه تهيج الي بيتفرج كانك في فيلم سكس 3D انا مقدرتش امسك نفسي زبي وقف قمت وفثانية كنت راشق زبي مره وحده في كس كريمه
كريمة / اهههه يا حبيبي اففف كدا جامد اوي افففف اهه
انا / كسك جامد اوي يا كريمه انا عاوز ولد كمان
كريمة / مش كفايا ماجد وابن فيها
انا نعم نهي مين بنت داليا وقمت ساحب زبي من كسها
كريمة / اففف ليه كدا حطه تاتي حرام عليك
انا / حطيت زبي وقيت بدخله براحه وبقولها نهي ميين
كريمة/ انتا فاكرني مش عارفه. انا عارفه كل الي بيحصلك وكل الي انتا بتعمله
انا /لو كدا عرفيني انا ايه الي حصلي في الحادثه
كريمة / مكنتش بتحكي لحد وكمان من الواجب تشوف نهي وهيا حامل دا حتي تبنك بردوا او بنتك وبصراحه البت نهي دي سخنه اوي
انا/ انتي عملتي معاها حاجة وانا برزع جامد في كسها
كريمة / اففف حجاااااه كتير اوي البنت بزازها تتاكل اكل
انا زبي بقا علي اخره قعدت ارزع جامد في كس كريمة وكريمه بتلحس كس نرمين وتبعبصها في ظيزها
انا/ تعالي يا نرمين افتحي طيزك
نرمين / قامت مكسوفة وجت قعدت ورفت طيزها قدامي قعدت ابعبصها. كريمة بتمص زبي
لحد ما بقا صابعي بيدخل بسهوله علشان كريمة كانت زبطت الدنيا
قمت حطيت زبي في طيزها وحده وحده علشان هيا متناكتش منها كتير
نرمين / اوففف يا ماجد اههه زبك جميل اوي دخله كمان افشخ طيزي اي اي اه
انا/ هفشخها وهفشخك كلك
قعدت انيكها في طيزها وهيا تصوت واهاتها طلعه من المتعه وكريمه قعدت بكسها عاي وشها انا كنت خلاص هجيب قامت نرمين وكرية قعدو يمصو في زبري لحد ما جبتها علي وشهم وبزازهم
وبعد كدا نامو في حضني الاتنين
انا / اه يا كريمة انا نكت كتير بس انتي ليكي طعم مختلف
كريمة/ علشان انا حبيبتك وقلبك
انا لازم اوصل لحاجة يا كريمة لازم اعزف افتكر
نرمين/ عندي فكره ليه مترحش لقصر واسوان اكيد هتعرف كنت رايح ليه ممكن دا يوصلك لحاجة
انا/قمت قارصها من حلمه بزها وقلت البزاز دي بطلع افكار جباره وهيا لسا مكملتش امال لما تكمل
نرمين/ لا مش دي الي بتفكر الكوكو هو الي بيخطط ويفكر
انا / لا لازم اشكره نزلت قعدت الحس كسها وكريمه كانت اتهدت وجابت ييجي 4 مرات
قعدت الحس واعض زنبورها ونشي بلساني علش شفايف كس نرنين لحد ما جابت وشربته كله بصراحه البت تهيج الحجر
قمت سبتهم مرميين علي الارض وطلعت شلت ابني
انا/ ابني الي بحبه يمكن مش مكتوب باسمي بس هتفضل ابني وهسيبلك حاجات تنفعك وتعرفك اني قد ايه بحبك
وحطيته في سريره ونزلت طلعت من الفيلا علطول ومشيت
كان عدي تقريبا يوم قديته كله نيك في كريمه ونرمين روحت زي المقتول دخلت اوضتي لقيت اسماء نيمه في سريري لبسه سنتيان واندر بس
انا/ وبعدين بقا انا معدش فيا حيل انا هنام جمبها وخلاص
قمت غيرت ونمت جمبها علطول نمت وراها كانت مدياني ضهرها انا هدتها في حضني ولزقت زبي في طيزها
لقيتها بعد شويه بقت بتحرك طيزها علي زبي عرفت انها صاحية بس كنت فعلا نجهد لاكن زبي كان ليه رئي تاني لحد ما وقف تحت البيجامه وكان هيقطع البنطلون وبقا راشق في نص طيزها
انا طلعت ربي من البيجامه وحطيته بين فخادها وقعدت ادخله واطلعه ومسكت بزازها ومت مره وحده زاققها علي بطنها ومقلعها الاندر وراشق زبي في كسها وقعدت انيك فيها وهيا مسكه باديها في ملايه السرير وبتعض فيها من غير ولا كلمه كنت جايبهم في كسها
اسماء / لفت ليا منتا مجنون وانا عمله حسابي ووخده حبايه علشان ميحصلش وحمل زي نهي وبصراحة انتا معندكش دم
انا/ ايه الوش دا امال حيه عندي ليه وبتتناكي لما انا وحش كدا
اسماء/ متدخلنيش في تفصيل انا بحب زبك انما انتا متخلف روح شوف البت الي مكتئبه وحامل في ال8 دي
لولا انا كانت انتحرت وكويس ان امها بقالها سنه مسافره
انا/ بقيتي بتروحي ليها تاني وبتزلك تاني
اسماء / بصراحه انا بحبها ومبحبش ازعلها وهيا بتحبني وبتحب تعمل فيا كدا
انا / اولعو قلتي هيا في 8 طيب هيا حامل في ايه
اسماء/ في بنت يا فالح هنستنا اما تكبر علشان تنيكها هيا كمان
انا / ليه هتبقا شرموطه زيك انا بكرا هرحلها. علشان مسافر كمان يومين
يلا قومي روحي اوضتك
اسماء/ انتا يا متخلف انا لسا مشبعتش
انا/ شوفي لو حقنتيني فياجره معدش في لبن خلاص نامي يلا لو هتنامي هنا بس البسي حاجة
اسماء لا مش هلبس
خلاص نامي خدتها في حصني وايدي بتدعك بزازها وكسها واحنا نيممين وهيا بتتلوي وبقرص حلماتها لحد ما نزلت عسلها انا جمب ودنها
ارتاحتي
هيا ام
طيب يلا نامي وايدي علي كسها لحد الصبح صحيت لقيتها لسا نيمه في حضني وايدي في كسها
ايه دا في حاجة غريبه هيا اسماء مفتوحه مش مهم مش عاوز اعرف
قمت وسبتها نايمه ولبست ورحت عند داليا كلمتها تليفونها مبيجمعش
رحت البيت الي فتحلي نهي وكانت بطنها كبرت اول ما شفتني عيطت
فتحت لما عرفت ان انا من العين السحريه
لما دخلت قلتلها انا اسف يا نهي اني تسبتلك ف يالمشكله دي
نهي / انا مش زعلانه الا من حبستي وشكلي قدام الناس لو عرفو بدا انا مطلعتش بقالي 6 شهور واسماء الي بتجيلي لما احتاج حاجة
انا / انتي خلاص ملزومه مني وحامل في بنتي ومش هسيبها ابدا
نهي / بجد يعني هتتجوزني
انا بقولك مش هسيبك ايه جاب سيره الجواز
نهي / طيب هتتكتب باسم مين بنتك بقا قلي هتعمل ايه في دا
انا/ انا هتصرف هشوف حل بس مفيش جواز
نهي/ اتصرف بسرعه وبصراحه مش محتاجه منك حاجه يا ماجد وياريت متجيش تاني
انا / عرفه لو الي في بطنك دي مش بنتي كنت مسحت بيكي بلاط للارض خدي الفلوس دي لو عزتي حاجة انا ماشي وهتصرف في موضوع اسم البنت دا
مشيت وقررت اني مرجعش علي البيت حجزت رحله للاقصر وبعدين رحت فندق بت فيه يومين وتالت يوم كنت وصلت الاقصر
انا اول ما وصلت طيب انا هعمل ايه انا جيت اهه مفيش حاجة ممكن اعملها
قلت اروح الفندق الي نرمين قالت عليه يمكن الاقي حاجة هناك بس دا في اسوان وانا. في الاقصر قررت اني ابات في فندق عادي وتاني يوم ادور
حجزت اوضه المهم طلعت وكان معايا الاب افتكرت وفتحت ادور في الجيميل. الي كريمه كانت بعتاهولي
لقيت رساله متارشفه كانت مبعوته لاكونت فيك فيها لوكيشن (موقع) فتحت. GPS. لقيت الموقع دا يادوب بعيد عني كيلو ونص
قمت علطول قلت هروح كان الوقت تقريبا 6 بليل
عرفت ان المكان دا في المقابر الملكيه ودا مكان شائع جدا وناس كتير بتررحله بس الغريب ان في مقبره هناك محدش اكتشفها تقريبا وهيا دي الي متسجله عندي في الجيميل
لما وصلت لقيت سياح كتير قدرت ابعد عنهم ووصلت للمكان الي متسجل دا بصعوبه كبيره بصراحه مستحيل. حد يوصله لان تقريبا محدش يعرف المقبره دي
لما دخلت لقيت باب كبير وفيه قفل بيتفتح بلغز
الغز دا اني اجمع ملاتيح الباب الي علي اشكال مربعات ومثلثات
لقيت في كيس في جنب شكله جديد متجهز لقيت فيه الاشكال دي حطيتها الباب فتح لقيت اثارات ودهب. كتير وشنط فلوس كتير دوبار ويورو ومومياوات و رسائل بردي و مخدرات وسلاح حاجات لو اتباعت تكفي الشعب المصري كله
ولقيت في رساله مكتوبه
* لو وصلت هنا فا انتا اكيد عرفت انا مين*
انتا اكيد شخص حريص علي دا ولازم كل دا يوصل لابني او يوصل كل دا لكريمه
انا مش هعيش كتير
في ضهر الورقه * حاتم لازم يموت*
علشان تقفل الباب دا فك الاحجار كلها خد الي يكفيك ويكفي ابني
ههه اتا سايب رساله لنفسي للدرجادي كنت عارف لني هموت
خدت فلوس كتير لقيت شنطه كمان زي ما يكون كنت محضر كل حاجه
شلت شنطه وانا طالع لقيت واحد واقف قدامي
انا / انتا انتا مين
الشخض/ نسيتني يا ولد عمي
شخص شكله من اسوان اسمر وقمحي
انا / انا عملت حادثه ومش فاكر حاجة
ههههه انا زين يا ماجد
حضني وقالي تعالا هحكيلك كل حاجه انا عارف الي حصلك
خرجنا من المقبره وروحت معاه لمكان زي بيت من بيوت القديمه بتاعت اهل اسوان
رحت قعدت عنده ورحبت باهله وقعدنا قعد يحكيلي عن اجارتنا مع عزام و حاتم
وعرفت انه كان شخص محوري وقريب مني جدا وصديق قديم كان مستنيني اجي اسوان
زين / يوم الحادثة كنا خدنا حاجتنا من عزام بعد ما فضينا شغلنا معاهم وكل دا. كان بسبب حاتم
طلعت معاك وسبنا الحاجة وقفلنا المقبره
طلعت انتا ركبت عربيتك وانا ركبت عربيتي ومشيت وراك واني كنت عارف ان في غدر هيحصل
مشيت بعيد عنك وانتا متعرفش لحد ما لقيت عربيتين ظهرو وزنقو عليك وبعدين حصلت الحادثة انا اتصلت بلاسعاف ومشيت علطول ورميت الخط اعزرني يابن عمي مكنش ينفع ابان
دا الي حصلك معرفش ليه حاتم دا عاوز يخلص منك بس حازر منه دولقت انتا عرفت كل حاجه لازم تعرفها مني دلوقت في مكان لازم تزوره بس بعد السهره بتاعتك
انا / سهره ايه
زين/ هتعرف كل حاجه في وقتها يلا بينا
خلصنا اليوم وعرفت ان انا وزين بنعمل حفله مع سواح في مركبه في البحر وبنقديها
بعد كدا رجعت الفندق. لقيت اسماء بتكلمني
اسماء / ماجد نهي بتولد وانا لوحدي معاها ومش عرفه اعمل ايه
انا / خلاص هتصرف
كان الوقت بليل كلمت خالد قلتله يروح بالعربيه ياخدها يوصلها المستشفي ولحسن الحظ كان الوقت بليل
وكلمت كريمه وراحتلها وخد معاها نرمين
علي الصبح عرفت ان بنتي نورت الدنيا اخيرا
كريمه بترن عليا
كريمه / ماجد مبروك بنت زي العسل وشبهك كمان
انا / الحمد ***
كريمه هتسميها ايه
انا / ينهار ابيض هتتكتب باسم مين
كريمه/ ههه متقلقش انا عمله حسابي هتتكتب باسم خال اخويا
انا/ خالد اخوكي ايه لا هتتكب باسمي ويحصل الي يحصل
انا مجهز ورق عرفي
خلصت معاها وبعدين. قررت اني افتح الجيميل واشوف ايه الرسايل المارشفه الباقيه
عرفت اني كنت في علاقات كتير مع ناس كبيره في البلد ودلوقت عرفت انا كنت ايه بزبط
وايه الي حصلي وبكدا انتهت قصه بعد الحادث

Date: أبريل 1, 2019

Related videos

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *