الشيكولاتة التي غيرت حياتي… الجزء ( 14 ) 31/3/2019

0 views
0%

في البدايه انا حابب اشكر كل اللي داعموني ودخلولي خاص علشان الغي فكرة الاعتزال
وبرغم اني كنت ناوي فعلا علي عدم الكتابة مرة اخري
لكني رجعت وضعفت قصاد رغبتي في تقديم المذيد من الكتابة
والأن اقدم لكم اولي حلقات قصة جديدة بعنوان
الشيكولاتة التي غيرت حياتي
……. اتمني ان تنول رضاكم واستحسانكم …….
قصة اليوم قصة خيالية
…………….
انا وليد دكتور نساء وولادة ابلغ من العمر 48 عام ارمل ولدي ولدين
عامر 18 سنة ومحسن 16 سنة
اسكن في منزل مكون من خمس اطباق منزل العائلة
الدور الأرضي ساكن فيه والدي وامي
والدور الأول فاتحة عيادة واخدتها وبدي الأيجار بتاعها ل اخواتي كل اول شهر
الدور الثاني ساكن فيه اخويا فريد ومراتة حنان
الدور الثالث انا اللي ساكن فيه
الدور الرابع ساكن فيه اخويا الكبير
شريف ومراتة امل وبنتهم بسمة اللي عندها 19سنة
الدور الخامس عاملينة شقة بنستضيف فيها اخواتي البنات لما بيجوا زيارة .. اختي سعاد او اختي نادية … متزوجين وكل واحدة عايشة ببلد غير القاهرة
فأختي نادية متزوجة وعايشة مع زوجها في المنصورة وعندها بنتين وولد حنين وحسام واميرة واختي سعاد متزوجة وعايشة في الشرقية وعندها بنت اسمها سلمي

مراتي متوافية من 3 سنين تقريبا ولم افكر في الزواج مرة اخري لاني كرست حياتي لشغلي وتربية اولادي … و اختراعي اللي عشت سنين حتي من قبل وفاة زوجتي .. والحقيقة زوجتي كانت هي السبب الرئيس في تكريس حياتي من اجل اختراع شئ يجعل المراءة في قمة هيجانها الجنسي
فقد كانت زوجتي لديها برود جنسي
لا يستطيع احد ان يتحملة ولكني صبرت وتحملت لأني كنت بحبها جدا
ولأني طول عمري دكتور شاطر في مجالي كنت بستخدم معاها ديما المنشطات والأكلات اللي كانت بتساعد في اني ارفعها من احساسها الجنسي
ولكن ده مكنش كافي بالنسبة ليا
وعملت اوضة خصصتها للأبحاث العلمية واختراع شئ يساعد ويفجر الشهوة الجنسية لدي النساؤ وحاولت سنين اني اتوصل لشئ يكون سحري وبالفعل نجحت في ده قبل ما زوجتي تتوفي بسنة تقريبا
الأختراع عبارة عن شيكولاتة مصنوعة من المواد الكميائية والطبيعية اللي بتتحكم في رغبة النساء وتفجير شهوتهم .. والاختراع ده مكنش طبيعي. لا ده كان مذهل ورهيب. وبيخلي الست بعد ساعة من تناول الشيكولاتة. انها ممكن تمارس الجنس مع اي حد بدون ما تقدر تسيطر علي نفسها .. لأن الرغبة الجنسية بتكون في ذروتها والهرومونات الجنسية بتكون عند اعلي مستوي ليها
بداية تفكيري في اختراع الشيكولاتة دي لما تزوجت ساره بعد قصة حب استمرت عامان قبل زواجنا
ولاني كنت رجل محافظ تربيت ونشأت في بيت محافظ علي العادات والتقاليد والمثل العليا فامحولتش طوال فترة علاقتي بسارة قبل الزواج اني المسها زي ما فيه عشاق كتير بيعملوا .. وهي كمان برغم انها كانت بتحبني جدا بردو حتي محاولتش انها ولو مرة انها تلمح ليا عن اي رغبة جنسية.. وده بردو بيرجع لعادتها وتقاليدها وحسن تربيتها
في فترة قصيرة جدا تمت الخطوبة وبعد كام شهر تم زواجنا
في بداية الزواج وبرغم اننا كنا لسة عرسان جداد لكن زوجتي من حجم زبي وانة بيسبب ليها الم اكتر من المتعة
اضطريت اني استعين بالزيوت اثناء ممارسة الجنس معاها علشان متحسش بأي الم اثناء الممارسة
لكن مع مرور الشهور بينا تأكدت ان زوجتي تعاني من البرود الجنسي
فهي دائما ما كانت تتحجج علشان منمش معاها برغم اني كنت بعمل كل شئ ممكن يثيرها جنسيآ
مرت الشهور وانا حاسس بحرمان من زوجتي برغم انها معايا لكني مش لقيها ولا حاسس بأنوثتها
بدأت في البحث عن المواد اللي بترفع الشهوة الجنسية عند النساء وعملت غرفة وجهزتها لعمل التجارب المبنية علي العلم والطب في اختراع شئ يكون بمثابة شئ سحري
مرت الشهور وبقيت حاسس بالملل من حياتي اللي مفيهاش اي نوع من الأثارة والتشويق حتي اللبس مراتي مبقتش بتهتم بيه لا بتلبس قمصان نوم مثيرة ولا بتحط مكياج وتدلع ليا وبقت الحياه بينا شبه جافة لدرجة اني بدأت ابص ل مرات اخويا اللي كانت ديما مهتمة بنفسها وبلبسها ولما كنت بنزل اقعد مع اخويا فريد شوية كنت بشم ريحة برفانها المثير وجسمها اللي كان متناسق جدا وشياكتها في اختيار ابسط هدومها … سواء جلبيات البيت او الترنجات اللي كانت بتلبسهم
وشكل دوران طيزها كان مخليني هايج عليها …وبدأت اتمناها واتمني ان مراتي حتي تكون زيها
وكنت لما بطلع من عندهم. بيكون جوايا رغبة جنسية متفجرة وبكون محتاج امارس الجنس .. ولما كنت بطلب من مراتي امارس معاها او تتزوق ليا كانت يا تقولي تعبانة ومش قادرة يا طول النهار في المطبخ ومش قادرة
بدات اشتري ليها المنشطات الجنسية
ونفعت نسبيآ معاها لكن مكنش بالقدر المطلوب بالنسبة ليا

واتولدت جوايا رغبة اختراع شئ يكون سحري يحول مراتي من النقيض للنقيض .. وبداءت في تجهيز غرفة في شقتي وجبت كل المعدات اللي تساعدني علي اختراعي .. وبدأت في البحث العلمي في وشراء كل المواد الكميائية والطبيعية
وعندما سألتني زوجتي سبب تحويل الغرفة الي معمل علمي. قولت ده بحث علمي ل اختراع علاج فعال لعلاج النساء العقيمة التي لا تنجب
استمريت تقريبا خمس سنين ما بين الفشل ومعاودة المحاولة لغاية ما طلعت اول شيكولاتة جنسية واليوم ده انا فاكرة كويس جدا
كان يوم الثلاثاء الساعة خمسة اخر النهار وكان فاضل ساعتين علي فتح العيادة بتاعتي
اليوم ده كنت اجازة من المستشفي ومتعود في ايام الاجازة بصحي عادي في ميعاد شغلي وبفضل شغال في المعمل بتاعي لغاية تقريبا الساعة 3او تلاتة وبعدين اريح جسمي شوية في اوضتي لغاية ميعاد العيادة بتاعة من سبعة اخر النهار للساعة 11 وبعدين اطلع شقتي في الدور الثالث

طلعت الشيكولاتة وقولت لما اجربها في مراتي واشوف رده فعلها ايه
ومن حسن حظي ان ابني عامر وابني محسن مكنوش موجودين في البيت في الوقت ده وكانوا خارجين مع صحابهم
خرجت من المعمل وطلبت من سارة مراتي تعملي كوباية شاي علي ما انزل اشتري شوية حاجات من تحت
المهم نزلت جبت شوية طلبات ليا وسجاير. لاني بدخن وجبت شيكولاتة
فتحت الشيكولاتة وشلتها وحيطيت بدلها قطعة من اللي معايا ولما طلعت شقتي كانت ساره عملت ليا كوباية الشاي
انا :: يااااه انا نسيت خالص انك عملتي ليا شاي … طب خدي كلي انتي الشيكولاتة دي وهاتيلي الشاي في المعمل
ساره بتعشق الشيكولاتة اخدتها ودخلتلي كوباية الشاي في المعمل وبعد ما خرجت فضلت انا مراقبها من ورا الباب
مراتي في الوقت ده كانت بتغسل بعد ما خرجت من الغسالة الغسيل خرجت وقعدت في الصالة وبقت بتاكل في قطعة الشيكولاتة اللي ادتهالها
مفيش عشر دقايق او ربع ساعة بدات اشوف مراتي عمالة تدعك بأيدها في وراكها وهي مش مظبوطة .. شوية راحت الحمام غسلت وشها بالمياه وزي ما تكون حرانة او حاسة بسخنية في جسمها وكل شوية. تدعك في بزازها .. فهمت ان التركيبة اشتغلت ورفعت الشهوة الجنسية عندها للأخر
مراتي دخلت الحمام بطلت الغسالة وراحت الأوضة بتاعتها ولبست احلي قميص نوم عندها واتزوقت وبقت علي سنجة عشرة
وندهت عليا .. وانا عملت نفسي مشغول راحت جاية ليا المعمل وخبطت علي الباب وقالتلي عايزك في الأوضة
دخلت الأوضة شفت واحدة تانية خالص غير اللي متجوزها من سنين
شفت واحدة حاطة الأحمر ومسرحة شعرها ولابسة قميص النوم المثير والفرفان السكسي ومستنياني علي السرير
انا :: ايه ده يا ساره ؟ انا مش مصدق عنينا
ساره :: ايه يا راجل هتفضل واقف كدة ومستغرب ماتيجي جنبي
قلعت هدومي وروحت طالع جنب منها عالسرير
انا :: انا مستغرب .. تسيبي الغسيل وتزوقي نفسك وتلبسي احلي قميص نوم عندك .. ايه اللي حصل في الدنيا
ساره :: انا عارفة اني مقصرة في حقك .. حقك عليا وراحت معدولة وايدها بقت عمالة تحسي في صدري
ايه هو انا موحشتكش ولا ايه يا راجل
احنا بقالنا كتير بعاد عن بعض
انا :: وحشاني بس ؟ دانتي وحشاني ووحشاني ووحشاني ورحت رايح بشفايفي واخدت شفايفها وبقيت عمال امص فيهم واعصرهم بين شفايفي
وانا عمال امص في شفايفي مراتي وهي ممحونة عالأخر تحت مني تليفوني رن
وكان في چيب البنطلون بتاعي .. جيت اقوم علشان ارد ساره مسكت فيا
انت رايح فين ما يتحرق التليفون .. خليك مركز معايا وراحت قايمة وقاعدة فوق مني. وبقت عمالة تحك كسها في زبي اللي كان واقف علي اخره تحت البوكسر
انا :: مالك يا وليه هايجة كدة ليه
ساره :: معرفش يا وليد حاسة كسي مولع نار وتعبانة اوووي
انا :: طب انتي عايزة ايه يا ساره
ساره :: مش عارف يعني .. ولا بتستعبط …
انا :: لا انا حابب اسمع منك وشغال افعص في بزازها من فوق قميص النوم
ساره :: عايزه اتناك .. اااااه هو زبك مالك واقف اوي كدة ليه
انا :: انتي اللي شكلك هايجة اوي النهاردة
ساره :: ااااااااووووي يا وليد اوووي .. يلا بقي قوم برد كسي بلسانك
وراحت نازلة من علي زبي وقلعت الكلوت ونامت علي ضهرها وفشخت رجليها ليا
ولسة هنزل لكسها علشان الحسة راح تليفوني رن تاني
ساره :: يووه بقي مين ابن الوسخة اللي بيرن عليك دلوقت
انا :: معلش هشوف مين ليكون حالة مستعجلة ولا حاجة
قومت وجبت التليفون من البنطلون وبصيت لقيت اللي بتتصل بيا هند …
انا :: الو ايوة يا هند
هند :: ايوة يا دكتور انا فتحت العياده وفيه خمس حجوزات لغاية دلوقت هو حضرتك هتيجي في الميعاد
انا :: معلش يا هند الغي كل الحجوزات بتاعة النهاردة واعتذري ليهم لأني تعبان ومش هقدر انزل العيادة النهاردة
وقفلت مع هند. وطلعت لمراتي اللي لقتها ل اول مرة في حياتي من ساعة ما اتجوزنا القيها بتلعب في كسها وعمالة تدعك فيه
انا :: اديني اخدتلك اجازة النهاردة من العيادة علشان اروقك
ساره :: طب يلا لحسن انا علي اخري
انا :: يلا ايه يا وليه
ساره :: الحس كسي وطفي ناري
انا :: بس كدة .. دانا هلحس كسك وهاكلة اكل المتناك ده
طلعت ونمت علي بطني بين وراكها وقربت من كسها وبقيت عمال ابوسه براحة وهي عمالة تدعك في شعري وتتلوي وترفع كسها ليا علشان اكلة اكل
اخدت زنبورها بين شفايفي وضغطت عليه وبقيت عمال اعصره وامصه وهي
بتتشرمط تحت مني
اااااااح ااااااااح .. مش قاادره يا وليد مش قاااادرة خالص
طلعت لساني وبقيت بحركة ببطئ علي كسها الممحون وبلحسه براحة
ايووووة يا وليد ايوووة كدة
انا :: حاسة بلساني وهو بيتحرك علي كسك يا ساره
ساره :: ااااه يا حبيبي .. اااااه يا وليد
بعد ما خلصت لحست في كسها وشبعت منة راحت قايمة هي وطلعت فوق مني بالعكس 69 واخدت زبي وفضلت تضرب بيه علي لسانها وبعدين اخدتة في بوقها وبقت بتمص فيه زي المجنونة
اااااه يا وليد زبك شكلة جامد اووووي
انا :: انتي بس اللي هايجة اوي النهاردة يا قلبي
ساره عمالة بلسانها تلحس في زبي وتطلع وتنزل علي العروق وراس زبي لحس. وبعدها نزلت علي بيضاني وبقت عمالة تشفط فيهم لجوا بوقها وهي ممحونة عالأخر. وبعد ما خدت مازاجها من لحس زبي وبيضاني
يلا بقي يا وليد قوم نكني في كسي المولع
قومت وهي نامت علي ضهرها ورفعتلي رجلها وانا دخلت بينهم ومسكت زبي وحطيتة علي كسها من غير ما ادخلة وبقيت عمال احك زبي. بين شفرات كسها وانا نايم بجسمي عليه
اااااااه اااااااه … زبك حلوووو اووووي يا وليد .. زبك جميل اوووووي اووووووي
انا :: انتي عايزني اعمل ايه يا قلبي
ساره :: تنكني يا قلبي
انا:: انيكك فين
ساره :: في كسسسسسي يا وليد في كسي
رفعت جسمي ونشنت زبي علي خرم كسها وبظأت ادوس بجسمي علي زبي اللي بدأ يدخل في كسها المفتوح
ااااااااح ااااااااااح ايوه ايوه دخلة دخلة يا وليد .. دخلة كلة في كسي ااااااااااااااخ .. مش قادرة .. عايزة اتناك من زبك اووووي
كنت بدخل زبي من تحت وادخل بيه لفوق في كسها وكانت عمالة تولول تحت مني من شدة المتعة والشبق الجنسي
بعد ما فشخت كسها نيك بزبي قومتها وخليتها تقعد علي زبي وهي مدياني ضهرها
قعدت علي زبي وانا مسكت بزازها بأيدي وبقيت عمال افرك في حلماتها بصوابعي ..
اااااااوف اووووووف .. زبك ماليني يا وليد .. زبك مالي كسي يخرب بيته
بقت بتطلع وتنزل علي زبي وانا عمال افعص في بزازها اوي واهاتها مالية الأوضة علينا
قومتها وخلتها تفلئس في وضع الكلبة ونزلت انا تحت طيزها وفشختهم بأيدي وبقيت بلساني بلحس خرم طيزها .. وبصباعي ببعبصها
ااااااه اااااه اوووووف انت بتعمل ايه يا راجل …
انا :: ببعبصك في طيزك الجامدة دي
ساره :: طب قوم حط زبك في كسي يا راجل وسيبك من البعبصة
وراحت ضحكت ضحكة كلها شرمطة
مسكت زبي وحطيتة علي اول كسها من ورا وروحت مدخلة فيها مره واحدة
ااااااااااي .. ايه الأفتري ده يا راجل … براحة علي كسي … خليك حنين عليا
مسكتها من لحم طيزها وبقيت عمال ارزع زبي بكل قوتي
اااااي اااااي براحة براحة يا وليد .. زبك هيعورني كدة
فضلت ادخل زبي وصوت ارتطام لحمي في لحمها جايب لأخر الشقة
لغاية ما جبت لبني السخن في كسها
ودي كانت اول مرة احس اني مراتي بقت ست بجد .. ست اي راجل يتمني ان مراتة تبقي كدة علي السرير

وبعد ما خلصنا نيك .. مراتي قامت عملت ليا احلي اكل. وبعد ما خلصنا الأكل وشربت الشاي .. طابت مني اني انيكها تاني

الجزء الثاني
…………
المذهل في الشيكولاتة دي ان مفعولها بيستمر تقريبا تلات ايام وفي اليوم الأول بيكون المفعول بتاعة في ذروتة واليوم التاني بيكون المفعول بتاعة تقريبا اقل والثالث اقل

استمريت شهر كل اسبوع اعزم سارة مراتي علي الشيكولاتة لما حسيت انها اتفشخت من كتر النيك وحتي هي بقت مستغربة جدا ومكنتش طبعا تعرف موضوع الشيكولاتة ده
الطريف في الموضوع ده ان كان ليا صديق دكتور دفعتي وكان بيشتكي ديما من نفس شكوتي اللي هي برود مراتة وعدم رغبتها في ممارسة الجنس وكان كل فين وفين علي ما ينام مع مراتة
وفي يوم بعد ما خلصت العيادة بتاعتي كان يوم خميس جالي زميلي الدكتور فودة وقعد معايا .. فا فنص الحديث بينا روحت قايل له وانا بضحك ايه يا عم فودة هو انت معندكش خميس ولا ايه
فودة :: خميس ايه بقي وزفت ايه مأنت عارف اللي فيها
انا :: طب واللي يغير حياتك 180 درجة تعملة ايه
فودة :: تغير حياتي ازاي .. هتقولي اتجوز زي صاحبنا الدكتور لؤي
انا :: لا خالص ولا هتتجوز ولا حتي هتصاحب … المشكلة هتتحل في ظرف ساعة من اكلها لقطعة شيكولاتة
فودة:: ايه ياعم دي حاجة جاتلك من بره ولا ايه
انا :: اه دكتور زميلي كان مسافر امريكا وجابلي الشيكولاتة دي
فودة :: يا راجل دي اكيد شيكولاتة قنبلة ومن الأخر
انا :: بص هتخلي مراتك زي الفرن
فودة :: يعني انت جربتها في مراتك؟
انا :: اسكت انا بقالي شهر مفيش يوم فات من غير ممارسة .. مفيش غير من خمس ايام للظروف الشهرية
طب ومراتك عرفت .. يعني طعم الشكولاتة متغير مثلا ..
انا :: لا خالص شيكولاتة زيها زي اي شيكولاتة متفرقش خالص
فوده :: طيب لو انا اكلتها ممكن انا كمان تهيجني
انا :: بصراحة انا علشان علي طول هايج هههههه محستش بفرق لما دوقتها
فودة :: هههههههه تبقي مصيبة لو احنا اللي اتنين اكلنا منها … واحنا اللي اتنين طلبت معانا نتناك
انا :: هههههههههه يخرب بيت فقرك .. متخفش هي بس اللي هتطلب كدة منك
فودة :: لا بقي انت تجيب اربع خمس قطع
انا :: خد بالك القطعة الواحدة مفعولها تلات ايام
فودة :: قوم بسرعة هات الشيكولاتة يا دكتور وليد خليني اروح بسرعة
قومت طلعت شقتي ونزلت بقطعتين شيكولاتة واديتهم لل دكتور فودة وقولت له لو كلامي طلع صحيح بكرة هتعزمني علي كباب
وليد :: كباب بس . انت تؤمرني بس يحصل
وليد اخد الشيكولاتة وطياران علي بيتة

تاني يوم هند اللي شغالة معايا في العيادة طلبت مني انها عايزة تمشي بدري ساعتين علشان حاجزة عن دكتورة نساء و ولادة. متعودة تروح ليها وبرغم اني اكتر من مرة اطلب منها اني اكشف انا عليها وتوفر تمن الكشف
كانت ديما بتقولي ان جوزها محرج عليها انها تكشف عندي او عند اي دكتور راجل
هند لسة متجوزة جديد من حولي تمن شهور بس. .. وهي بتشتغل معايا من قبل ما تتجوز بحاولي تلات سنين
انا :: يابنتي انتي مصممة تضيعي فلوسك عند الدكاترة ليه.. مانا دكتور امرض نسا لازمتها ايه بقي تروحي لدكتورة
هند :: يا دكتور ما انت عارف انا اولا عمري ما اتكشفت علي حد غير جوزي
ثانيا جوزي محرج عليا
انا :: طب الستات اللي بتيجي تكشف عندي دي مثلا بتعمل حاجة غلط
يابنتي انا دكتور ومفيش حياء في الطب
هند :: معلش يا دكتور خليني براحتي
انا :: المرة دي مفيهاش معلش وياستي ابقي قولي لجوزك انك كشفتي عند الدكتورة اللي بتروحي ليها
هند :: يا دوكتور ماهو ….
انا :: خلاص بقي يا هند .. روحي شوفي الدور علي مين في الكشف
….
هند مش طويلة ولكن جسمها تحس انها بطة كدة مدملكة
بزازها كبيرة اوي ومنفوخة وديما حلمة بزازها بتكون باينة علي البلوزة
ونادرآ ما بتلبس بنطلونات .. علي طول لبسها چيب. لان طيزها كبيرة ومنفوخة وبارزه لورا.. بشرتها قمحاوية. وعيونها بني فاتح .. عسلية
ده غير دمها الخفيف وروحها الجميلة
بعد ما خلصت كشوفات ضربت الجرس لهند اللي دخلت
انا :: في حالات تاني برا
هند :: لا يا دكتور مفيش .. انا خلاص همشي بقي
انا :: تمشي تروحي فين بس .. اقفلي الباب ده وتعالي
هند :: يا دكتور بجد مش هينفع خالص
انا :: ايه ده اللي مش هينفع بس .. ولا انتي مش مقتنعة بيا اني دكتور
هند :: يا خبر ابيض يا دكتور .. ليه بس بتقول كدة .. انا بس مش متعودة اكشف عند دكاترة رجالة وانت عارف بقي
انا :: يابنتي انا مش بكشف غير علي ستات .. يعني انتي زيك زي اي واحدة جاية تكشف عندي.. تعالي بقي قوليلي كنتي رايحة تكشفي ليه ؟
هند :: بصراحة مش عارفة اقولك ايه يا دكتور
انا :: بصي سهلي الموضوع علي نفسك وعادي يابنتي و**** انتي مش اول واحدة هتكشف عند دكتور … ها قولي بقي
هند :: بصراحة يا دكتور انا حاسة بألم رهيب تحت بطني عند الحوض كدة .. غير ان افرزات كتير ونزيف غير طبيعي
انا :: اخر مرة الدورة جاتلك امتي ؟
هند :: من عشر ايام تقريبا يا دكتور
انا :: طب فيه امساك
هند :: ايوة يا دكتور فيه امساك ولما بدخل الحمام بحس بالم وصعوبة
انا :: طيب روحي اقلعي واطلعي علي السرير
قومت انا لبست الچونتي وكانت هند قاعدة علي السرير ومرتبكة جدا
انا فتحت رجل هند واول ما قربت من كسها شميت ريحة نتنة جدا وكان باين ان عندها التهابات. في المهبل ( كسها ) وفي بطانة الرحم
فتحت كسها ودخلت ايدي في كسها واخدت مسحة علشان اتأكد ان كان فيه بكتريا هي اللي مسببة ل التهاب بطانة الرحم
بعد ما خلصت كشف علي هند قلعت الچونتي وقعدت علي مكتبي وكتبت ليها علي مضادات حيوية وغسول مهبلي
انا :: خدي بالك لازم تاخدي العلاج مظبوط لان عندك التهاب في بطانة الرحم وده لو متعالجش كويس لا قدر **** ممكن يسبب ليكم عقم
وياريت تاخدي اجازة اليومين دول لغاية ما نشوف العلاج هيعمل معاكي ايه
هند :: يعني ايه يا دكتور الحالة بتاعتي صعبة
انا :: لا خالص بس المهم تلتزمي بالعلاج لمدة اسبوعين وبعدها هنشوف وصلنا ل ايه
هند خدت الروشتة ومشيت وانا قومت طفيت انوار العياده وطلعت عالسلم علشان اطلع شقتي وكان اخويا فريد اللي كان راجع من شغلة بالليل
انا :: ازيك يا فريد عامل ايه
فريد :: تمام يا وليد .. اتفضل يا خويا
انا :: لا انا طالع انت عارف انا مابصدق اخلص العيادة بكون خلاص جبت اخري
فريد :: لا تعالي علشان عايزك في موضوع
فريد ضرب جرس الباب وفتحت لينا حنان مراتة وكانت لابسة روب ولمحت تحت الروب قميص نوم احمر وكانت حاطة مكياج وشكلها كانت ناوية علي سهرة حمرا مع جوزها .. وحسيت انها اول ما شفتني اضايقت
لاني هبوظ عليهم الليلة
دخلت وفريد قال لمراتة تعملنا شاي لكني قولت له معلش سامحني انا بس دخلت اشوف انتي عايزني في ايه وطالع علي طول علشان تعبان
فريد :: طب بقولك ايه ما تتعشي معايا وبعد العشا نتكلم
انا : لا معلش سامحني
فريد :: وربنا ابدا … حنان .. يا حنان
حنان :: ايوة يا فريد .. بقولك ايه جهزي العشا علشان اخويا وليد هيتعشي معايا
انا :: يا فريد مش هينفع
فريد :: خلاص ياعم هو انت في بيت حد غريب .. اسكت بقي
قعدت واتعشيت فعلا مع فريد ومراتة حنان وبعدين دخلنا اوضة الصالون
فريد :: بقولك يا وليد .. التجمع الخامس فيه فيلال هناك جامدة والسعر مش بطال.. انا دفعت مقدمة وهخلص تمنها علي تلات سنين ايه رئيك اشوفلك واحدة جنب مني
انا :: فين في التجمع الخامس كدة
فريد :: . في الجولف قريبة من شارع التسعين
انا :: طب والمقدمة كام .. والقسط هيبقي كام
فريد :: المقدمة هتبقي …. والقسط هيبقي …. لمدة تلات سنين
انا :: هي كويسة بس مش وقتها دلوقت انا بفكر اشتري عيادة في مكان راقي عن هنا
فريد :: بص خدلك شهر كدة فكر فيه .. الدنيا بتغلي يا خويا حولينا ولازم نلحق نفسنا في مكان كويس يلمنا ويلم عيالنا
شربت الشاي واستأذنت فريد وطلعت شقتي لقيت مراتي بتقولي ايه اللي اخرك .. قولت ليها اني كنت عند فريد
ساره :: طب اجبلك العشا
انا :: لا انا اتعشيت خلاص… امال فين
محسن وعامر
ساره :: في اوضتهم اكيد قاعدين علي المدعوء النت
انا :: طيب انا هدخل اخد دش هاتيلي غيرات
دخلت اخد دوش ولما خرجت كانت سارة مراتي دخلت علي السرير وهتنام
انا :: ايه يا حبيبتي مش هتسهري معايا شوية
سارة :: لا انا تعبانة يا وليد وطول اليوم واقفة علي رجلي في المطبخ لما حاسة ضهري خلاص هيتقطم.

طفيت النور وطلعت علي السرير ونمت
مرت الأيام وانا بشتغل ما بين المستشفي الصبح ومابين العيادة بتاعتي بالليل والحياه الجنسية بعد اختراع الشيكولاتة يعني بقت احسن مليون مرة عن الأول وكل ما احس ان مراتي. مش عايزة تنام معايا او معندهاش الرغبة اقزم عازمها علي شكولاتة وبعد اقل من ساعة تهيج ونسهر طول الليل خبط ورزع ولمدة تلات ايام

فات الأسبوعين وسألت هند عاملة ايه دلوقت قالتلي بصراحة يا دكتور تسلم ايدك علي العلاج اللي كتبتهولي .. وامها خفت لكني بعد ما ميعاد قفل العياده جه وكل المرضي خلاص خلصوا الكشف قولت ليها اقلعي واطلعي علي السرير علشان اكشف عليكي
وفعلا هند قلعت الأندر بتاعها ورا الستارة وطلعت علي سرير الكشف
وانا قعدت علي كرسي الكشف بين فخادها .. ولفت نظري كسها المنتوف والمبطرخ اوي وكانت منضفاه وشكلة خلي زبي وقف غصب عني
معرفش ليه غصب عني وانا بفتح كسها كان نفسي اوي انزلة الحسة .. مع اني بكشف علي ستات بعدد شعر راسي لكني عمري ما حسيت بالاحساس ده
المهم كشفت علي هند واطمنت فعلا انها خفت وقولت ليها انها تقدر تستمتعي دلوقت انتي وجوزي زي ما انتي عايزة
وخلصت وقولت ل هند اني طالع شقتي وانتي ابقي اقفلي العيادة

مرت الايام وفي يوم وانا في المستشفي الصبح
جاتلي مريضة شكلها ابن ناس اوي
ولاننا في مستشفي خاص فكانت كل السيدات اللي بتيجي تكشف عندنا مستويات عالية وطبقة راقية
صباح الخير يا دكتور
انا :: صباح الخير يافندم .. اسم حضرتك
:: مدام امال
انا :: حضرتك كام سنة
مدام امال :: 29سنة
انا :: حضرتك متزوجة بقالك قد ايه
مدام امال :: من اربع سنين
انا :: حضرتك بتشتكي من حاجة ؟
مدام :: حضرتك حاسة بكولكيعة في صدري الشمال وانا قلقانة ومش عارفة دي ايه
انا طب حضرتك هتقلعي هدومك ورا الستارة دي وتلبسي البلوزه بس
مدام امال راحت ورا الستارة فعلا قلعت السنتيان ولبست البلوزه بس وراحت علي سرير الكشف قعدت عليه
طلبت منها تفك زراير البلوزه
وظهرت قدامي اجمل بزاز شفتها في حياتي.. بزاز بيضة منفوخة حلماتها صغيره رغم انتفاخ بزازها ولونهم بني فاتح اوي
قربت علي الكرسي وبدأت افعص في بزازها في المكان اللي قالتلي عليه
وفعلا لقيت ورم خفيف تحت مش تحت الجلد مباشرآ
وبدأت احركة شمال ويمين لقيتة بيتحرك معايا بصعوبة بس بيتحرك
بدأت ادوس عليه واضغط واسألها لو حاسة بأي الم تقولي لكن قالت انه مش بيوجعها
انا :: من امتي والورم ده حاسة بيه
من فترة بس كان صغير بس لما حسيت انة كبر عن الأول قلقت وخوفت وجيت اكشف
انا :: خلاص البسي هدومك يا مدام امال
مدام امال :: خير يا دكتور ؟
انا :: هنحتاج بس نعمل اشاعه علي الورم وبعض الفحوصات علشان نطمن اكتر .. لكن في الغالب خير متقلقيش
وكتبت ليها علي الأشاعة والفحوصات المطلوبة وقولت بمجرد ما تعملي الأشاعة تجيلي
وفعلا مفيش اسبوع كانت مدام امال عملت الأشاعة وجاتلي المستشفي وعرفت اني اجازة ولما سألت علي تليفوني الخاص المستشفي ادتلها الرقم
وفعلا كلمتني وانا قولت ليها اني موجود في العيادة الخاصة بتاعتي واديتها العنوان. وجاتلي فعلا بالليل
ولما بصيت علي الأشاعة والفحوصات
ابتسمت ليها وقولت الحمد لله يامدام ورم حميد مفيش منة اي خوف او قلق .. انا هكتبلك علي علاج. واذا العلاج مجبش نتيجة هنضطر نعمل عملية بسيطة علشان نشيلة خالص

الجزء الثالث
……..
مدام امال :: عملية ؟
انا :: حضرتك اتخضيتي ليه .. انا ليا دكتور زميلي جراح شاطر والعملية بسيطة مش كبيرة .. وكمان ممكن اصلا منحتاجش للعملية والعلاج يجيب نتيجة
مدام امال مشيت من عندي وهي مبسوطة جدا ولكن بعد ما مشيت بساعة ونص جالي تليفون من جوزها
بيطمن علي حالتها وقالي ان لولا ظروف شغلة كان جه معاها
انا اكدت له ان الاشاعة والفحوصات مفهمش اي حاجة تقلق وان اللي عندها مش اكتر من ورم طبيعي حميد وممكن يخف بالعلاج واني لو شايف قلق كنت حولتها لدكتور متخصص
واذا العلاج مجبش نتيجة. هحولها لدكتور زميلي جراح شاطر
قفلت مع جوز امال ودخلت ليا هند قالت ان خلاص العيادة مفيهاش حالات وانها هتمشي
قبضتها المرتب الشهري بتاعها ومشيت وانا فضلت قاعد في المكتب شوية عمال افكر في بزاز مدام امال
معرفش ليه اول ما شوفتها النهاردة في العيادة افتكرت بزازها وكان نفسي اقولها اقلعي البلوزة علشان اكشف عليكي.. بس طبعا مكنش ينفع

مرت الايام ومدام امال جاتلي العيادة تاني علشان تكشف وكانت بتشتكي من التهابات مهبلية
وفي اليوم ده اطمنت علي صدرها ولقيتة مع العلاج الورم بيروح فعلا
وخلاص مش محتاجة لاي تدخل جراحي
وكشف عن ساقيها وشفت كس عمري في حياتي ما شفت زيه
جمال ونضافة وبزنبور وشفايف مدلدلة… تحس انة كس واحدة اجنبية
وعرفت انها لا مريضة ولا عندها اي التهابات
طبعا محاولتش ابين ليها وكتبت ليها علي غسول مهبلي فقط

مرت الايام والشهور ومدام امال اختفت نهائي ومشفتهاش تاني نهائي
وبعد كام شهر فوجئت بيها جاية ليا العيادة علشان تكشف . ولما سالتها انب بقالي كتير جدا من ساعة اخر مرة شوفتها فيها قالت انها كانت مسافرة لجوزها علشان كان عامل حادثة ولسة راجعة من اسبوعين بس.
استمرت مدام امال تجيلي العيادة اكشف عليها ولكن ضميري وشرفي المهني منعوني من اني احاول حتي المس جسمها في غير الكشف .. مرت الأيام وبعد ما خلصت الكشف و هند مشيت وانا قفلت العيادة وطلعت الشقة لقيت مراتي تعبانة اوي ومش قادرة تاخد نفسها اتصلت بالمستشفي اللي شغال فيها وطلبت منهم يبعتولي عربية اسعاف بسرعة وفعلا في ظرف تلت ساعة كانت عربية الاسعاف تحت البيت

روحنا المستشفي وطلعنا بيها علي الطورئ ولاني دكتور هناك كل الدكاترة اللي كانوا ماسكين وردية بالليل متأخروش علينا وفي ظرف عشر دقايق كانت مراتي دخلت العناية المركزة … بسبب اننا اكتشفنا ان عندها ضيق في شرايين القلب
بعد اسبوع في المستشفي مراتي خرجت وطبعا مبقتش زي الأول ولا صحتها بقت تستحمل اي مجهود
وطبعا موضوع الشيكولاتة اللي قعدت سنين اختراع فيه .. مبقاش ينفع مراتي تاخد منة. لأنة ممكن يكون خطر علي حياتها
وفي اخر شهور من عمرها قبل ماتفارق الحياه .. كانت مرات اخويا فريد ومرات اخويا شريف بيطلعوا يشوفوا مراتي ويطمنوا عليها ولو فيه غسيل او اكل بصراحة مكنوش بيتأخرو
لغاية ما مراتي تعبت تاني والتعب كان اشد من المرة اللي فاتت وعلي ما اتصلت بالاسعاف وشلناها واحنا رايحين المستشفي … مراتي اتوفت ثبل حتي ما نوصل للمستشفي وسابت في رقبتي عامر ومحسن

مرت الايام والشهور وانا عايش لوحدي مع اولادي ومرات اخويا .. حنان مرات فريد كانت بتشوف كل طلبات اولادي ومش بتتأخر عليهم نهائي وكانت بتاخد هدومي وهدوم اولادي وبتغسلها مع هدوم جوزها ومكنتش بتقصر ولا بتشتكي مني او من اولادي
الشهور بقت بتمر عليا .. وانا راجل وليا بردو احتياجاتي فكرت في الجواز مرة تانية لكن خوفت اجيب مرات اب للأولاد تعاملهم وحش وتكسر نفسهم
الايام بتجري والرغبة الجنسية بتتوحش جوايا والرغبة بتذيد وحاسس ان بين فخادي زبي بقي عبارة عن جمرة نار عايز اطفيها بأي طريقة
نظراتي بقت بتنهش اي جسم ست كانت بتيجي تكشف عندي ومكنتش نظراتي بتختصر علي لحم السيدات اللي بتجيلي العيادة وبس
لا انا بقيت ببص علي جسم حنان مرات اخويا وكنت كل ليلة وانا نايم بتخيل نفسي وهي في حضني وعلي سريري
التخيلات كل يوم بتذيد ورغبتي فيها بقت فوق اردتي .. وقررت اني لازم ابتدي اخطط اني اجيب رجل حنان
واني اخليها تهيج عليا
اول حاجة عملت نسخة من مفاتيح شقتي واديتهم لحنان وقولت ليها خلي النسخة دي معاكي علشان لو حبيتي تدخلي الشقة في اي وقت مش لازم تستنيني او حتي لو نايم تدخلي تاخدي الهدوم او لو عايزة تعملي لينا اكل … وطبعا مع شوية كلام. اننا تاعبينك وكدة يعني
المهم من حسن حظي ان اخويا سافر في بعثة ل احد الدول الأفريقية بعثة خاصة بالشغل بتاعة وهيغيب تقريبا شهر
قولت فرصة وجاتلي لغاية عندي ولازم استغلها
بقيت وانا طالع من العيادة كل يوم اعدي علي حنان واسألها لو محتاجة حاجة او اي حاجة نقصاها اجبهالها من بره .. ومرة علي مرة بقيت وانا طالع وانا واقف قدام الشقة بكلمها مرة اديها شيكولاتة من بتوعي واطلع او اكون مشتري فاكهة لينا وليها اديلها.. المهم بقيت بحسسها بأهتمامي بيها وان طالما جوزها مسافر كنت بحسسها انها ملزومة مني ولو اي حاجة نقصاها لازم تطلبها مني…
بدأت اهيجها بالشيكولاتة اللي كنت بدهالها قبل ما اطلع شقتي وبعد ما بطلع بفضل اتخيلها وهي هايجة وانها محتاجة لزب يبرد نار كسها .. كان تخيلي ده كفيل انة يخلي زبي نار انا كمان وهايج جدا وعلي اخري
محاولاتي مكنتش مختصرة علي حنان بس .. محاولاتي كانت كمان مع هند اللي شغالة معايا في العيادة وفي يوم قبل ما نخلص شغل بساعة وهي عندي جوا في اوضة الكشف بتبلغني بالحالة اللي هتدخل طلعت من درج المكتب شيكولاتة واديتهالها … هند اخدت الشيكولاتة وخرجت. وبعد ساعة كانت العياده فضيت من الحالات اللي جاية تكشف وهند كانت هايجة علي اخرها
دخلت علشان تستأذن تمشي
انا :: ايه يا هند عاملة ايه في الجواز
هند :: الحمد لله يا دكتور الحياه بينا كويسة
انا :: انتي كدة بقالكم قد ايه متجوزين
هند :: يعني كدة بقالنا سنتين وشهر
انا :: ايه طيب مفيش نونو جاي في الطريق
هند :: لا لسة ربنا مأذنش
انا :: يااه طيب جوزك ليه مرحش عمل فحوصات واطمن علي نفسة .. وانتي كمان
هند :: و**** يا دكتور قولت له كتير وهو كل شوية يقولي لسة بدري ولما ربنا يريد اكيد هيرزقنا
انا :: ماشي هو كل شئ بأردتة طبعا بس كمان انتوا لازم تطمنوا علي نفسكم علشان علي الأقل لو فيه مشكلة عضوية ينفع تتعالج تعالجوها
وعلي فكرة المشكلة اللي كانت عندك من فترة ممكن تكون هي السبب
هند :: ايه ده بجد
انا :: اه طبعا انتي مستهونة ب التهابات باطن الرحم
هند :: طب المفروض دلوقت يعني امشي علي علاج
انا :: مش لما اكشف الاول واشوف الالتهابات رجعتلك تاني او اثارها موجودة ولا لا
هند :: اه بس انا معنديش الاعراض اللي كانت عندي قبل كدة
انا :: لازم اكشف واشوف لان مش شرط يكون فيه اعراض
قومي اقلعي واطلعي علي سرير الكشف
هند :: لا مش لازم النهاردة يا دكتور معلش انا لازم اروح دلوقت
انا :: خلاص براحتك بس اعملي حسابك الموضوع ده لو لسة عندك لازم يتعالج بدل ما يتسبب في عقم ليكي مدي الحياه
هند :: ياساتر يارب .. لا خلاص هقوم
اكشف
قامت وقلعت الأندر بتاعها ورا الستارة وطلعت علي السرير وفتحتلي رجليها وانا طلعت چونتي وجبت الكرسي وقعدت بين فخادها لقيت كسها غرقان افرزات .. وده بسبب الأثارة الجنسية اللي طبعا هي فيها بسبب الشيكولاتة
قولت ليها معلش يا هند .. ادخل الحمام اغسلي كويس علشان فيه افرزات كتير ومش عارف اكشف
هند راحت الحمام وغسلت ومسحت من تحت كويس ورجعت
نزلت انا علي كسها وفتحتة ونفسي الحسة اوي وبرغم اني عارف انها في اعلي درجات الشهوة الجنسية بسبب الشيكولاتة اللي اكلتها الا ان مكنش عندي الجراءة اللي تخليني الحس كسها .. لكني وانا بكشف بطرف صباعي بقيت بلمس زنبوره ..
كنت خايف جدا وحتي ايدي بتترعش لان اول مرة في حياتي اخون شرف المهنة وضميري وميكنش نيتي الكشف علي مريضة
وانا بحرك صباعي بخوف وبطئ علي زنبور كسها شفت مياه شوتها بتنزل من كسها وراحت لخرم طيزها .. وحسيت بأنفاسها بتتسارع
قومت جبت منديل ورق من علي المكتب وبراحة بدأت امسح كسها ودخلت صباعي جوا كسها وزبي كان واقف علي اخره
وخرجت اها من صدر هند وحسيت انها ممحونة ومش قادرة تقاوم احساسها الجنسي المتفجر
ده خلاني اتجرأ واحرك صباعي جوا كسها ببطئ وصباعي التاني علي زنبورها بداعبة براحة اووي
بصيت بطرف عنيا علي هند لمحتها وهي عاضة علي شفايفها وعيونها مغمضة وماسكة بزها بأيدها جامد
ده خلاني انسي نفسي وانسي اني دكتور ونزلت علي كسها وبقيت عمال الحس فيه براحة اوووي وعسل كسها مغرقها
بطرف صباعي وانا بلحس كس هند المولع وبقيت عمال احركة علي خرم طيزها
هند :: لا يا دكتور لا يا دكتور مش هينفع اللي بتعملة ده
قومت وطلعت زبي بعد ما نزلت السوستة وشديت هند لطرف السرير
وحطيت زبي علي كسها من بره
وهي بتحاول تبعدني بأيدها وفي نفس الوقت سايبة نفسها ليا
يا دكتور لا يا دكتور
انا :: لا ايه يا هند انا عارف انك مولعة .. وانا كمان علي اخري . خلينا نستمتع ببعض وانا بكلمها عمال احك زبي المولع في كسها السخن نار
وهند مخبية وشها بأيدها وبتعض علي شفايفها من المتعة اللي حاسة بيها
شوية شوية روحت ماسك زبي ومدخلة جوا كسها وبقيت عمال اضغط علي زبي بجسمي وزبي عمال يدخل جوا كسها وهند بتفعص في بزازها وبتعض في شفايفها وصوت اهاتها خارج مكتوم من بين شفايفها
زبي المنتصب زي الحديد داخل خارج في كسها وصوت لحمي بيخبط في لحمها وزبي مالي كسها علي اخره
فكيت زراير البلوزه وطلعت بزازها بره ونزلت عليهم بشفايفي امص وارضع فيهم وانا نايم فوق منها وزبي كلة جوا كسها
حلماتها كانوا واقفين ومنتصبين اوي
وكنت بمصهم وانا مستمتع جدا بيهم وهي كمان كنت حاسس انها مستمتعة بمص ورضاعة حلمات بزازها وكانت بتضغط ببزها عليا اكتر
شلت زبي من كسها وقومتها وخلتها تقف علي الأرض وتديني ضهرها وهي سانده علي السرير
خلتها فلئست شوية ومسكت زبي وفتحت طيزها وحطيت زبي علي كسها من ورا وبقيت عمال ادخل زبي واخرجة بين وراكها من غير ما ادخلة في كسها وايدي عمالة تفعص في بزازها تاره وتاره تاره اخري افرك في حلماتها
وبعدين حطيت زبي علي اول كسها وبقيت بدخلة واحدة واحدة
هنا صوت هند واهاتها بدأت تنطلق وتخرج من صدرها بكل وضوح
ااااااه اااااااه ااااااااه يا دكتور ااااااااه
بدأت امسك هند من وسطها وبقيت عمال انيك فيها اسرع واسرع وزبي طالع داخل في كسها من ورا لغاية ما حسيت نفسي خلاص قربت اجبهم روحت مطلع زبي وفضلت ادعك في زبي بأيدي لغاية ما جبت لبني علي طيزها من ورا
هند لبست الكلوت بتاعها حتي من غير ما تمسح طيزها ومشيت من عندي ووشها في الأرض ومش قادرة حتي ترفع عينها في عيني
بعد ما هند مشيت انا قفلت العيادة وانا مش عارف ازاي عملت كدة معاها وازاي خونت ضميري المهني
طلعت شقتي وانا مضايق جدا .. قلعت هدومي وغيرت اللبس بتاعي ودخلت للأواد في اوضتهم لقيتهم صاحيين
اللي قاعد علي الكمبيوتر بتاعة واللي ماسك تليفونة
سألتهم اتعشيتوا ولا لسة قالوا انهم اتعشوا عن عمهم شريف
خرجت لقيت العشا محطوط علي طرابيزة السفرة كانت حنان مجهزاه اتعشيت. ودخلت عملت كوباية شاي ودخلت الأوضة بتاعتي عمال افكر ازاي بكره هقدر احط عيني في عين هند بعد اللي عملتة فيها
شوية لقيت اخويا فريد بيتصل عليا
رديت عليه لقيتة بيقولي معلش يا خويا حنان مراتي بطنها وجعاها جدا وبتنزف لدرجة انها بتعيط معلش ممكن تكتبلها علي علاج وتخلي عمار ينزل يشتري ليها العلاج
انا :: طب ماهو لازم بردو تكشف يا فريد .. علشان اعرف النزيف اللي عندها ده سببة ايه
فريد :: معلش اكتبلها علي اي مسكن علشان تعرف تنام وهي بكره تروح للدكتورة بتاعتها
انا :: حاضر يا فريد اللي تشوفة
فريد :: ولا اقولك .. انت بردو اخويا وهي مرات اخوك.. معلش هتعبك انزل انت اكشف عليها وانا هكلمها دلوقت واقنعها انها ترضي تخليك تكشف عليها
انا :: اللي انت شايفة وانا مش هنزل غير لما تكلمها وتتصل بيا تقولي انزل
بعد نص ساعة اخويا اتصل بيا وقالي خلاص انزل معلش اكشف عليها
اخدت شنطتي اللي فيها ادواتي الطبية ونزلت
ضربت الجرس حنان فتحتلي وكان باين من وشها انها فعلا معيطة
حنان :: معلش يا وليد تاعبينك معانا
انا :: تاعبيني ايه بس يا حنان .. امال انا بقي المفروض اقولك ايه بس علي اللي بتعمليه معايا ومع الأولاد
حنان :: ايه اللي انت بتقولوا
حنان متجوزة اخويا من خمس سنين وربنا مرزقهاش بأولاد لأن عندها مشكلة المبايض وبتاخد علاج مت سنين لكن اردة فوق كل شئ
دخلت قعدت في الصالة وهي دخلت المطبخ عملت ليا كوباية عصير
انا :: ياخبر ابيض يا حنان .. ليه بتتعبي نفسك بس
حنان :: ولا تعب ولا حاجة مش كفاية مخلينك تنزل بعد ما جيت من شغلك وانت تعبان
انا :: لا مفيش تعب يا حنان وتعبكم راحة.. المهم بقي احكيلي بتشتكي من ايه
من امبارح مغص رهيب في بطني ومسمع في ضهري والنهاردة نزيف ودم كتير زي ما يكون فيه دبيحة
انا :: اخر مرة الدورة جاتلك امتي
حنان اتكسفت وبصت في الأرض
انا :: بصي اعتبري نفسك متعرفنيش واني مش اخو جوزك واحكي من غير خجل .. الطب مفهوش حياء
حنان :: و**** مش فاكرة بالظبط بس تقريبا من اسبوعين او تلاتة
انا :: فيه حاجة مزعلاكي او مضايقاكي
راحت سكتت شوية وقالت. تقريبا اه فيه بس شوية زعل عادي يعني
انا :: طيب ممكن تدخلي بس تغيري الترنج اللي انتي لابساه ده وتلبسي مثلا جلبية. وانتي عارفة الباقي بقي
حنان قامت ووشها احمر زي الطماطم من الكسوف والخجل وخرجت بعد عشر دقايق لابسة جلبية بيتي خفيفة ومش لابسة اندر من تحت
طلبت منها اني عايز اكشف عليها علي السرير علشان كنبة الأنتريه مش هعرف اكشف عليها
دخلت اوضة الاطفال .. اللي كانوا مجهزينها لو ربنا كرمهم بأطفال
وندهت عليا
دخلت الأوضة وطلبت منها تفتح رجليها ولبست طبعآ الچونتي بتاعي وبصيت علي كسها ودخلت ايدي جوا
وبعد ما خلصت كشف قلعت الچونتي وخرجت من الأوضة ودخلت الحمام غسلت ايدي وقعدت علي الكنبة بتاعة الأنترية وشوية حنان رجعت بعد ما لبست الألوز والترنج
حنان ووشها في الأرض من الخجل :: ايه يا وليد سبب النزيف ده
انا :: لا ابدا ده طبيعي جدا دي الدورة الشهرية يمكن بس تكون نزلت بدري شوية وبشدة بسبب القلق والزعل اللي انتي فيه لكن مفيش حاجة تسببلك اي قلق او خوف
اقوم انا هروح اجبلك حاجة مسكنة من الصيدلية
حنان :: انا عندي بروفين جوا خلاص و**** ما تنزل .. مش البروفين ينفع
انا :: اه ينفع يا حنان.. طب استأذن انا بقي عايزة اي حاجة طيب
حنان :: ربنا يخليك ومعلش تعبتك معايا

تاني يوم روحت المستشفي الصبح ورجعت الساعة 3العصر طلعت سألت علي حنان مرات اخويا واطمنت عليها من عالباب وبعدين طلعت شقتي اتغديت ونمت ساعتين قبل ما انزل العيادة بتاعتي
الساعة 7نزلت علي العيادة واتفاجئت ان هند ماجتش والعيادة لسة مقفولة
طلعت تليفوني من جيبي وبقيت عمال ارن علي هند لكن تليفونها كان مغلق
عرفت انها بسبب اللي حصل بينا امبارح مجتش وكنت خايف انها متجيش تاني خصوصا ان اعتمادي عليها في العيادة اعتماد كامل ومن غيرها شغلي هيقف
طلعت شقتي تاني وانا عمال ارن عليها يمكن تفتح تليفونها واخر ما يئست روحت نازل وروحت شقتها .. مكنتش بعيد عن المنطقة اللي ساكنين فيها
طلعت ورنيت الجرس فتحت ليا هند اللي اول ما شافتني وشها احمر وخافت لا اترعبت
انا :: ايه يا هند يعني مجتيش العيادة النهاردة وتليفونك مقفول .. خير انتي تعبانة
هند :: ابوس ايدك يا دكتور امشي دلوقت وانا هبقي اجي العيادة بكرة
انا :: ايه جوزك جوا ؟
هند :: لا جوزي مش هنا بس الجيران لو شافوك وقالوا لجوزي هيفكر فيا تفكير مش حلو … ابوس ايدك امشي
انا :: حاضر يا هند وياريت تفتحي تليفونك .. وبكرة تيجي في الميعاد .. انا النهاردة بسبب غيابك مفتحتش العيادة ودي اول مرة تحصل من يوم ما فتحت العيادة
هند :: حاضر حاضر بس امشي ابوس ايدك
انا :: خلاص همشي يا هند .. واوعي تنسي تفتحي تليفونك

الجزء الرابع
………….
بعد ما مشيت من عند هند وانا مروح البيت عديت علي محل بيع مستلزمات الحلواني وجبت من عنده كيلو شيكولاتة خام علشان اللي عندي خلصت روحت البيت وانا طالع اطمنت علي حنان مرات اخويا من علي السلم وطلبت مني ادخل لكني رفضت .. مهما يكن اخويا مش موجود ومينفعش ادخل .. وده للشكل العام او حتي ميلقاش شكلي وحش قدام مرات اخويا
ومرات اخويا سألتني وهي مستغربة عن سبب قفلي العيادة النهاردة فقولت ليها ان هند تعبانة وللأسف معرفتش افتح العيادة بسبب غيابها
حنان :: طب هي هتيجي بكره يعني ولا مش هتيجي
انا :: لا جاية انا اتصلت بيها وقالت هتيجي
حنان :: اصل حرام العيادة تقفل وتتعطل يعني
بعد ما وقفت شوية مع حنان واطمنت عليها طلعت شقتي ودخلت المعمل سيحت الشيكولاتة وخلطت عليها التركيبة اللي عاملها وبعدين حطتها في القوالب وسبتها شوية تبرد قبل ما احطهم في التلاجة اللي في المعمل علشان تتجمد وتاخد الشكل المطلوب
بعد ما خلصت. خرجت واتصلت بهند اللي كانت لسة قافلة تليفونها ومفتحتوش .. قولت يمكن جوزها جه وهي خايفة تفتح تليفونها وانا اكلمها في حاجة او اجيب سيرة اللي حصل بينا .. وكان عندي يقين انها بكره هتفتح تليفونها بمجرد ما جوزها ينزل شغلة واكيد هتيجي العيادة
شوية وبدات التليفونات تجيلي انا من الحالات اللي عايزة تكشف وتطمن اني هفتح العيادة بكره ولا لا وكان ردي ان فيه ظروف خاصة ويمكن افتح العيادة بكرة
ومن ضمن المكالمات كانت من مدام امال
مدام امال :: مساء الخير ايه يا دكتور وليد حضرتك قافل العيادة بتاعتك ليه النهاردة
انا :: مين معايا
مدام امال :: انا مدام امال اللي حضرتك كشفت عليا وكان عندي ورم في صدري وخفيت بالعلاج
انا :: اه معلش انا اسف جدا يا مدام امال عندي بس شوية ظروف خلتني مقدرش افتح العيادة
مدام امال :: طب حضرتك هتفتح العيادة بكره ولا بردو اجازة
انا :: لغاية دلوقت للأسف مش عارف وانا بكلمها كان فيه مكالمة علي الأنتظار بصيت لقيت صاحبي الدكتور فودة هو اللي بيتصل بيا
خلصت مع مدام امال المكالمة واتصلت انا بالدكتور فودة
انا :: ايوة يا فودة عامل ايه
فودة :: ايه ياعم انت قافل العيادة ليه
انا :: هند اللي شغالة معايا مجتش وانت عارف من غيرها مش هعرف اشتغل
فودة :: طيب انت فين دلوقت .. في شقتك ولا برا
انا :: لا انا في شقتي اللي فوق العيادة
فودة :: طيب اتعشيت ؟
انا :: طب انزل يلا علشان اعشيك انت واولادك انا عازمكم علي كباب وفراخ مشوية
انا :: ههههههه يبقي الشيكولاتة عملت عمايلها .. طب اطلع علي ما نلبس
فودة :: لا انا هستناك تحت
انا :: ياجدع عيب عليك تستناني تحت فين .. اطلع ..
فودة :: لا معلش سبني براحتي وانا هستناكم هنا لغاية ما تلبس انت والاولاد
ندهت علي عامر ومحسن اولادي وقولت ليهم البسوا هدومكم علشان معزومين علي العشا برا
الاولاد لبسوا هدومهم وانا كمان لبست هدومي ونزلت
. واحنا نازلين حنان مرات اخويا فتحت باب شقتها وزي ما تكون كانت عايزة تقولي حاجة
حنان :: ايه ده انتوا خارجين .. دانا كنت لسة هطلع ليكم العشا
انا :: معلش بقي يا حنان و**** ماعارف اقولك ايه علي التعب اللي تاعبينوا ليكي ده .. بس احنا معزومين علي العشاء بره .. صاحبي الدكتور فودة عازمني انا والاولاد
حنان :: اولا مفيش تعب ولا حاجة وياريت متقولش كدة تاني
ثانيا بقي .. بألف هنا
انا :: تسلمي يا حنان وانا هنزل بقي علشان الراجل واقف في الشارع
نزلت لقيت الدكتور فودة مستني في عربيتة جيت اركب عربيتي قالي لا مش لازم تجي بعربيتك .. انا بعد العشا هوصلكم تاني لغاية البيت
انا :: وليه ياعم تتعب نفسك
فودة :: تعب ايه بس دانت خدمتني خدمة العمر
ضحكنا وركبت انا واولادي عربية فودة ومشينا
واحنا ماشيين في الطريق
فودة :: بقولك ايه انا عايز علبة كاملة من الشيكولاتة دي
انا :: ههههههه ياعم دول كام قطعة واحد صاحبي زيك كدة كان مسافر وجابهملي هدية
فودة :: يعني صاحبك مش هيسافر تاني
انا :: مش عارف لو سافر تاني هخليه يجيب ليا وليك
فودة ياريت لحسن البتاعة دي ليها مفعول السحر ياعم
انا :: طب خلاص الاولاد معانا
روحنا المطعم اتعشينا وشربنا الساقع وبعدها فودة وصلنا بعربيتة لغاية باب البيت
تاني يوم صحيت الساعة 6الصبح دخلت الحمام وخرجت لبست هدومي ونزلت علي المستشفي
اول ما وصلت لقيت الممرضة شربات اللي شغالة معايا جت .. اديتها فلوس وقولت ليها تجبلي شندوتشات
شربات راحت جابتلي السندوتشات . فطرت وكانت جابتلي قهوة من الكافيه شربتها وبعدين طلبت منها تدخلي الحالات
اليوم كان طويل وكان فيه حالتين ولادة عملتهم وبعد ما خلصت شغلي في المستشفي اخدت معايا الممرضة شربات زي ما متعود اوصلها في طريقي بعربيتي
روحت البيت علي الساعة تلاتة اتغديت انا والاولاد وبعدين دخلت نمت وحتي نسيت خالص اتصل بهند واشوفها فتحت تليفونها ولا لا
صحيت علي خمسة ونص قومت عملت كوباية قهوة وقعدت شوية اتفرج علي التليفزيون وبعدين افتكرت هند علي الساعة 6 … من الساعة 6الي سبعة ونص وانا بحاول اكلم هند لكن تليفونها بردو كان مقفول
وبردو مفتحتش العيادة في اليوم ده وقررت ادور علي ممرضة او اي واحد يكون سبق ليها الشغل عند دكاترة في العيادات
علي الساعة 9 جرس الباب ضرب قومت فتحت كانت حنان مرات اخويا
انا :: مش معاكي مفتاح الشقة بتضربي الجرس ليه يابنتي
حنان :: معلش انا عارفة انك هنا قولت اضرب الجرس
انا :: اتفضلي يا حنان
حنان :: يعني مفتحتش العيادة النهاردة بردو
انا :: بنت اللذينة عملتها فيا بردو ومجتش وقافلت تليفونها
حنان :: طب وبعدين .. هتعمل ايه
انا :: هدور علي واحدة بقي بدالها تشتغل معايا
حنان :: طب بقولك ايه .. ما انزل انا بدالها .. انا كدة كدة قاعدة ذهقانة ومش لاقية حاجة اعملها
وانت لغاية ما تلاقي واحدة كويسة . اديني بسلي نفسي
انا :: هي فكرة .. وانا معنديش مانع .. بس تفتكري جوزك هيوافق
حنان :: وميوفقش ليه .. انا مش هخرج من البيت اصلا وغير كدة انت مش غريب دانت اخوه وزي اخويا .. ومش هشتغل معاك علي طول يعني ده لغاية ما انت بس تلاقي واحدة تمسكلك العيادة بدل قفلها كدة
انا :: خلاص موافق بس المهم عندي تكلمي جوزك وتشوفي رئية ايه
حنان :: خلاص انا هكلمة شوية كدة وبعدها هقولك
حنان نزلت واتصلت بيا بعد نص ساعة وقالت ان فريد جوزها موافق وانها هتطلع كمان شوية علشان تاخد مني المفتاح بتاع العيادة
شوية حنان فعلا طلعت ليا الشقة واخدت مني المفناح وانا قعدت معاها بتاع نص ساعها فهمتها هتعمل ايه بالظبط وازاي تظبط الحجوزات وكدة

تاني يوم صحيت الصبح متأخر علشان كنت اجازة من المستشفي
صحيت لقيت امي بترن عليا وبتقولي ابوك عيان انزل بص عليه
نزلت جري حتي من غير ما اغير الترنج اللي لابسة
نزلت لقيت امي قاعدة في الاوضة جنب ابويا وعمالة تعيط .. اتصلت بدكتور معرفة جه وكشف عليه وقالي بسيطة الضغط بس عالي ومحتاج يتظبط وكتب علي علاج
روحت الصيدلية جبت له العلاج وعديت علي بتاع فراخ اشتريت له فرختين وشوية خضروات وروحت البيت كانت امل مرات اخويا عندهم تحت اديتها الحاجة وقولت معلش يا امل اطبخي دول ل بابا
ماما فضلت تعنف فيا وتزعق ليا علي عدم سؤالي عن بابا وعنها برغم اننا في بيت واحد .. وفعلا كان عندها حق وبوست علي ايدها وايد بابا .. شوية اخويا شريف لما مراتة امل اتصلت بيه وعرفتة ساب شغلة وجه هو كمان جري علشان يطمن علي بابا .. وحنان نزلت لما عرفت
فضلنا قاعدين معاه لغاية قبل ميعاد العيادة بساعة حنان طلعت فتحت العيادة واستقبلت اتصالات الحالات وحجزت ليهم وانا طلعت غيرت هدومي ونزلت في الميعاد
بعد اربع كشوفات دخلت حنان باسم الحالة الخامس .. وعرفت انها مدام امال
انا دخليها يا حنان .. اه في حد تاني برا
حنان :: اه فيه حالتين يا دكتور
انا :: طب معلش اخري مدام امال ل اخر كشف علشان دي هتتأخر معايا ..
حنان :: ماشي
بعد ما خلصت الكشف علي الحالتين كان فاضل اخر حالة .. مدام امال
حنان دخلتلي وانا قولت لحنان دخليها وانتي خلاص كدة اطلعي شقتك شوفي هتعملي ايه انت كنتي هتعملي اكل
حنان دخلت ليا مدام امال وطلعت هي علي شقتها
انا :: معلش بقي يا مدام امال اخرتك
مدام امال :: ولا يهمك يا دكتور
انا :: خير يا مدام امال .. بتشتكي من ايه
مدام امال :: حرقان رهيب عندي مش عارفة سببة ايه
انا :: بأبتسامة عريضة قولت لا احنا نشوف الحرقان الجامد ده سببه ايه بقي
مدام امال :: هههههههههه بيعجبني فيك انك دكتور شاطر
انا :: تسلمي .. اتفضلي بقي ورا الستارة جهزي نفسك وبعدين اطلعي علي سرير الكشف
قومت انا غسلت ايدي ونشفتها بالفوطة ولبست چونتي وكانت مدام ومددت وهي فاتحة رجليها
سحبت الكرسي وقعدت بين فخادها وكانت عاملة سويت لكسها وطالع منة ريحة برفان سكسي
ولاني من اول يوم جاتلي فيه مدام امال العيادة عرفت فيه انها شرموطة
رغم الرقي في اللبس وانها من طبقة راقية جدا بس من طريقة كلامها ونظراتها واسلوبها عرفت انها ممحونة وعينها مني
انا :: ايه ده لا الموضوع كبير
مدام امال :: ايه ده يا دكتور .. هو فيه حاجة بجد ؟
انا :: ههههههه لا بهزر يا ستي انتي زي الفل فل .. مفيش اي حاجة عندك
مدام امال :: طب الحرقان اللي بحس بيه ده يا دكتور سبب ايه
انا :: وصباعي بيتحرك ببطئ علي زنبورها .. انا هعملك شوية تدليك لو حسيتي بالحرقان ابقي عرفيني
وبدأت احرك صباعي فوق وتحت علي زنبورها
ايه حاسة بحاجة ..
مدام امال :: اه يا دكتور بس حرقان خفيف
انا :: طب كدة … حاسة بحاجة .. وبدأت انزل بصباعي لغاية فتحتة كسها .. واحركة براحة لجوا واخرجة
بدأت امال تتموحن وتتأوه وهي فاتحة ليا بين فخادها وكسها اللي بدأت احس بأنقبضاتة وبدأت اشوف نقطة ميا بتنزل من كسها
عرفت انها في قمة اثارتها الجنسية
مدام امال :: ااااه يا دكتور اااااه ااااه
الحرقان بيذيد اووووي وبقي فيه نار اااااه
انا :: حالا هطفهولك .. قربت من كسها وبدأت ابوسه بشفايفي . وفتحتة بصوابعي ودخلت طرف لساني بين شفرات كسها
ااااااااااوووووف اوووووووف.. حلو اووووي كدة يا دكتور ااااااااااااه
لساني طالع نازل يلحس في كسها اللي كان بيلمع من البياض بتاعة واللون الأحمر الوردي من جوا

قومت وفكيت سوستة البنطلون وهي راحت نازلة من علي السرير وقعد علي طرطيف رجليها وطلعت زبي من البنطلون وبقت عمالة تمشي لسانها من تحت لفوق ونظرات عيونها لعيوني وابتسامتها اللي كلها محن وانا ايدي ساندة علي راسها وعمال اديها زبي علشان تلحسة وتمصة اكتر واكتر
نزلت بلسانة وبقت بتلحسها من تحت لفوق وتطلع بلسانها علي زبي لغاية ما وصلت للراس وبعدين اخدتة في بوقها وبقت بتمص زبي وصوابعها عمالة تلعب في بيضاني
شوية من المص واللحس في زبي وبيضاني روحت قومتها ونيمتها علي طرف السرير وطلعت فوق منها بزبي وبقيت عمال احك زبي في كسها
وهي دخلت ايدها من تحتي ومسكت زبي وراحت حاطه علي فتحتة كسها وحضنتني وقالت .. دخلة فيا .. عايزة زبك يبرد ناري
بدأت ادوس بجسمي علي زبي اللي بدأ يدخل جواها ويغوص في لحم كسها اللي كان سخن جدا
كنت بدخل زبي واسحبة براحة وهي عماله تتأوه تحت مني واخدت شفايفي بين شفايفها وبقينا عمالين نمص في شفايف بعض
طلعت بزازها بره وطلبت مني ارضع حلماتها وانا بنكها
اخدت بزازها بأيدي وحلمتها بين شفايفي وبقيت عمال امص وارضع في بزازها وزبي من تحت داخل خارج في كسها
بعد دعك في كسها اكتر من عشر دقايق متواصلين نمت بضهري علي طرف السرير ورجلي مفرودة علي الأرض وهي راحت طالعة وقعدت علي زبي واخدتة في كسها
ااااااح ااااااااح …. اووووووف علي زبك وجمال زبك يا دوك
حاطط ايدي تحت طيزها وعمال اطلعها وانزلها علي زبي وهي هايجة اووي وممحونة علي اخرها
قامت من علي زبي ونامت علي بطنها وانا طلعت فوقها ودخلت زبي بين فلقة طيزها ونمت بجسمي كلة عليها
وبقيت عمال احك زبي في خرم طيزها من غير ما ادخلة
وهي هتتجنن وادخل زبي في طيزها
قومت من عليها ورفعت طيزها شوية لفوق وظبطت راس زبي علي خرم طيزها وبقيت بضغط علي زبي . واضغط لغاية ما طيزها فتحت لزبي وبلعت الراس جواها
ااااااخ اااااخ يا دوك زبك ماليني اوووي ..
مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي براحة وواحدة واحدة وارجع اسحبة شوية وبعدين ارجع ادخلة تاني لجوا.. شوية وحسيت طيزها وسعت وزبي بقي بيدخل فيها بأريحية اكتر
سرعت من رتمي وبقيت اسرع وزبي بيحك في جدران طيزها وهو جواها
وهي عمالة تتأوه من المتعة لغاية ما حسيت بقذف لبني جوا طيزها
فضيت لبني كلة في طيزها وبعدين شلت زبي وظبطت هدومي
ومدام امال لبست هدومها. وادتني كرت فيه ارقامها الخاصة وقالت انها عايزني
انا اخدت الكرت منها وهي مشيت
قفلت العيادة بعد ما نكت احلي نيكة في حياتي ونزلت اطمنت علي بابا وبعدين طلعت شقتي

الجزء الخامس
……………

مرت ثلاث ايام وحنان شغالة معايا في العيادة وفي الثلاث ايام دول قربت منها اكتر بحكم انها قدام عيني باستمرار
وفي اليوم الرابع كان يوم اربع وصباح الخميس اجازة من المستشفي
بعد ما خلصت شغل في العيادة قولت لحنان اني عازمها علي العشا بره
في الاول رفضت وقالت ان جوزها مش هيوافق وهيزعل لكني عملت نفسي زعلان وقولت ليها مش كل حاجة لازم تقولي لجوزك عليها طالما مش بتعملي حاجة غلط
وافقت بعد ما اقنعتها بان مش كل حاجة لازم تعرف جوزها . وفعلا خرجنا انا وهي علشان نتعشي في مكان هادي .. وانا هناك اتصلت ب امل مرات اخويا شريف وقولت ليها تبص علي اولادي وتعمل ليهم عشي
اتعشينا انا وحنان وبعد ما خلصنا العشا اخدتها في كافيه هادي كنت متعود اروحه انا وفادي لما بيكون لينا مذاج للسهر برا
وقعدنا في الكافيه وبعدين اتكلمت مع حنان في موضوع عدم الخلفة لغاية دلوقت
حنان :: الدكتورة مدياني علاج وماشية عليه لكني بصراحة مش حاسة ان في امل
انا :: ليه بس بتقولي كدة بصي طالما اللي عندك في المتناول علاجة يبقي الأمل موجود
حنان :: مانا بقالي سنين بتعالج ومفيش اي حاجة
انا :: طب انا بكره هكتبلك علي شوية فحوصات هتعمليهم وبناء عليه هكتبلك علي كرس علاج وبالمشيئة ربنا هيكرمك
حنان :: بجد يا وليد .. يعني ممكن يكون في علاج واخلف
انا :: قولي يارب.. احنا بس نعمل اللي علينا
قعدنا في الكافيه لغاية الساعة 2بالليل وبعدين اخدت حنان وروحنا البيت

تاني يوم صحيت بعد الضهر قومت وجيت ادخل الحمام لقيت حنان مشغلة الغسالة
انا :: ايه ده انتي بتغسلي يا حنان
حنان :: هدومك وهدوم محسن وعامر عايزين يتغسلوا
انا :: انا مش عارف بس هنفضل كدة تاعبينك انتي وامل مرات اخويا شريف
حنان :: هو انت كل ما هتشوفنا بنعمل حاجة هتقولنا الكلمتين دول
حنان خلصت الغسيل وانا كنت قاعد في الصالة وقاعد انا ومحسن وعامر مشغلين التليفزيون
حنان عملتلي اكل . وبعد ما خلصت اكل عملتلي كوباية شاي
انا :: ما تيجي يا حنان تقعدي معانا شوية
حنان :: معلش اخلص الغسيل وانشره
انا :: طيب لما تخلصي تعالي علشان هكتبلك علي كام حاجة هتعمليهم علشان نشوف العلاج اللي هنحدده معاكي
عامر :: بابا انا عايز اروح عند خالي حسين النهاردة علشان عامل حفلة عيد ميلاد بالليل ل ابنة فارس
انا ::ماشي .. وخد بالك من اخوك محسن
عامر :: ماشي بس احتمال نبات عنده
انا :: يعني هتبات عند خالك ولا هتيجي بعد الحفلة علشان ابقي عارف
عامر :: لا هنبات
انا :: ماشي .. خد 200 جنيه من المحفظة جوا في الأوضة بتاعتي علشان تبقي تجيب هديتين ل ابن خالك انت هدية واخوك هدية
عامر دخل جابلي المحفظة واديتة الفلوس وطلب مني خمسين كمان مصاريف ليهم ودخل هو واخوه لبسو هدومهم وراحو عند خالهم
قومت انا دخلت المعمل وجبت شيكولاتة وقولت فرصة اديها الشيكولاتة واشوف رده فعلها من قريب
علي ما دخلت الأوضة وخرجت لقيت حنان بتقولي مش هينفع تقعد معايا في الشقة لوحدنا وانها هتنزل
انا :: طب خلاص خليكي انتي كملي اللي الغسيل وانا كدة كدة هنزل علشان اشوف بابا وماما واطمن عليهم
اه صحيح خدي الشيكولاتة دي .. دي جاية من بره
حنان :: اه دي عجبتني اوي المرة اللي فاتت
انا :: بألف هنا
نزلت قعدت عند بابا بتاع ساعتين وبعدين طلعت فتحت الباب وكان المفاجئة .. حنان قاعدة علي كنبة الأنتريه وقالعة الأندر بتاعها ومرمي علي الأرض ومدخلة في كسها ايد مقوار الكوسة واول ما شافتني كأن كهرباء مسكت فيها وقامت جري خرجت من الشقة علي السلم علي شقتها
وانا بصيت لقيت الكلوت بتاعها علي الأرض وطيت اخدتة من علي الأرض وبصيت عليه لقيتة خرقان من عسلها
معرفش ليه حسيت بأثارة رهيبة ومسكت الكلوت بتاعها وطلعت زبي وبقيت عمال ادعك في زبي. انا حاطط الكلوت بتاعها عليه لغاية ما جبت لبني فيه
بعد ما جبت لبني في كلوت حنان مرات اخويا شلت الكلوت بتاعها في شنطة هداية كانت عندي وبعدين نزلت فتحت العيادة قعدت فيها شوية
وكتبت في روشتة التحاليل والأشاعات المطلوبة من حنان وبعدين اتصلت بيها .. تليفونها فضل يرن شوية ومفتحتش .. عرفت انها مكسوفة ومحرجة بعد اللي شفتة
قعدت شوية في العيادة وبعدين قولت لازم اعدي عليها وانا طالع
وفعلا قفلت العيادة وبعدين طلعت رنيت الجرس .. فتحتلي ووشها في الأرض
انا :: انا كتبت ليكي علي الحاجات اللي هتعمليها .. وعايز كمان اعملك السونار
حنان :: ماشي يا وليد
انا :: بكره نستغل اجازة العيادة واعملك السونار
حنان :: بكره بكره ؟
انا :: ايوة بكره بكره .. ايه عندك حاجة بكرة مش فاضية ؟
حنان :: لا مش القصد اصلي بكره عندي غسيل
انا :: ياستي بعد ما تخلصي الغسيل .. كدة كدة بكره انا اجازة من العيادة زمن المستشفي
حنان :: ماشي
سبت حنان وطلعت .. قاعد لوحدي في الشقة ومنظر حنان وهي هايجة وحاطة المقوار في كسها مش مفارق عيني وكان نفسي انزل اخبط علي حنان واول ما تفتح اروح داخل وقافل الباب ورايا وانكها واشبع من جسمها سواء برضاها او غصب عنها
علي الساعة 12دخلت الأوضة بتاعتي وطفيت النور وطلعت علي سريري ونمت
الساعة 2.50 صحيت علي صوت حاجة وقعت علي الأرض في الصالة
قومت اتسحبت علي طرطيف صوابعي واول ما فتحت الباب .. لمحت زي ما تكون حنان خرجت جري من الشقة وقفلت الباب وراها
عرفت انها كانت جاية تدور علي الكلوت بتاعها اللي سابتة علي الأرض
ولقيت ڤاظة الورد وقعة علي الأرض ومتكسرة

تاني يوم اول ما صحيت اتصلت ب عمار ابني اللي قالي انة هيبات الليلة كمان عند خالة علشان عازمهم علي السينما بالليل
علي اخر النهار اتصلت بحنان علشان اعملها السونار. قالتلي معلش بلاش النهاردة .. قولت ليها خلاص انا كدة هنزل ساعتين اقابل صاحبي واقعد معاه شوية في الكافيه وهرجع لو حسيتي انك هتقدري تعملي السونار اتصلي بيا وانا هرجع علي العيادة وهستناكي تنزلي
بعد ما قفلت مع حنان .. قولت في بالي بمجرد ما هنزل اكيد هتطلع تدور علي الكلوت بتاعها براحتها
وجه في بالي اني اطلع الكلوت بتاعها
وانزل فيه لبني تاني علشان لما تطلع تاخدة تعرف اني هايج عليها وده كمان هيثيرها اكتر خصوصا ان تأثير الشيكولاتة بيقعد تلات ايام .. وفعلا طلعت الكلوت بتاعها وبقيت عمال ادعك زبي في الكلوت بتاعها وانا بتخيل نفسي بنكها .. لغاية ما جبت لبني في الكلوت بتاعها وروحت حاطط الكلوت علي الكنبة وجنبة البوكسر بتاعي ونزلت .. وتعمدت وانا قدام شقة حنان روحت كحيت
روحت الكافيه قعدت هناك ساعتين لوحدي وبعد ساعتين رجعت البيت
اول ما فتحت الشقة بصيت علي الكنبة
ملقتش كلوت حنان .. والبوكير بتاعي مش في المكان اللي حطيتة فيه
عرفت ان رسالتي وصلت
تاني يوم صحيت الساعة 6 الصبح قومت اخدت دوش ولبست هدومي ونزلت علي المستشفي . وزي كل يوم نديت علي الممرضة شربات جابتلي الفطار وانا بفطر لقيت شربات رايحة جاية عايزة تقولي حاجة
انا :: فيه ايه يا شربات مش عارف اكل اللقمة بسببك مالك رايحة جاية ليه
شربات :: بصراحة يا دكتور وليد قصداك في خدمة وانا عارفة انك مبتتأخرش عن حد
انا :: طيب بس افطر واشرب قهوتي وبعدين اعرف منك عايزة ايه .. ماشي
شربات :: ماشي وانا هروح اجبلك القهوة
اكلت وشربات جابتلي فنجان القهوة
انا :: مالك بقي يا شربات في ايه
شربات :: بصراحة يا دكتور مخبيش عليك .. ولا هخبي ايه ما انت عارف انا ظروفي المادية مش قد كدة
انا :: ايه محتاجة فلوس يا شربات
شربات :: لا فلوس ايه بس يا دكتور مستورة والحمد لله.. انا بس كنت طالبة منك خدمة
انت عارف اني انا حامل في الشهر التالت وانت عارف ان جوزي شغال عامل في السكة الحديد واللي جاي يدوب بيكفينا بالعافية ومرتبي علي مرتبة يدوب
انا :: ايوة عارف يا شربات ومتقلقيش انا عامل حسابي ان محدش هيولدك غيري .. وكمان المتابعة اللي جاية لغاية ما تولدي انا اللي هعملهالك
شربات :: ربنا يخليك يا دكتور وليد .. ديما حاسس بيا وبالغلابة
انا :: طب يلا بقي دخليلي الحالات لحسن اتأخرنا عليهم
شربات :: حاضر ي احلي دكتور في الدنيا

حالة بتدخل ورا الحالة لغاية ما وصلت للحالة ال قبل الأخيرة وكانت ست شيك جدا ولبسها قصير ومكشوف وكانت جاية ومعاها واحدة واللي عرفتة بعدين بنتها
انا :: اسم حضرتك
:: اسمي شيري والحقيقة مش انا اللي هكشف اللي هتكشف بنتي مريم
وانا بصراحة جيت المستشفي هنا والنهاردة بالذات علشان عارفة ان حضرتك اللي موجود
انا :: اها انا اسف يامدام شيري.. وحضرتك جاية ليا بالأسم يعني ؟
مدام شيري :: الصراحة اه صديقتي بتشكر فيك جدا وهي اللي قالتلي عليك
انا :: صديقتك اسمها ايه ؟
مدام شيري :: اسمها مدام ولاء ..
انا :: الحقيقة انا عندي هنا حالات كتير بتيجي المستشفي علي كلنا انتي نورتيني انتي واميرة مش اسمك مريم
مريم :: ايوة يا دكتور
انا :: حضرتك مدام ولا انسة وعندك كام سنة
مريم :: انا كنت متزوجة وزوجي توفي من سنة وانا عندي 30سنة
انا :: حضرتك بتشتكي من ايه ؟
شيري :: بقالها اسبوع عندها مغص شديد يا دكتور والدورة عندها مش متظبطة خالص بتنزل كل فترة طويلة
انا :: طب هي الاول كانت بتنزل كل قد ايه
مريم :: كانت بتنزل كل شهر او كل 28 يوم دلوقت كل ستين يوم ويمكن اكتر
انا :: طيب ممكن حضرتك تغيري ورا الستارة وبعدين تطلعي علي السرير علشان اكشف عليكي
مريم راحت قلعت الكلوت بتاعها وبعدين طلعت علي السرير وانا كشفت عليها وبعد ما خلصت كشف قلعت الچونتي وغسلت ايدي
شيري :: خير يا دكتور
انا :: في البداية انا بس هكتب ليها علي بعص الفحوصات علشان اطمن علي الرحم وتجيلي كمان اسبوع بالفحوصات
مريم :: ايه يا دكتور انت شاكك في حاجة
انا :: لا خالص ده اجراء طبيعي علشان بس نطمن وفيه كذا حاجة بتسبب تأخر الدورة منها الضغوطات النفسية
وانا عايزك تطمني خالص
وياريت تشربي اعشاب كتير .. ولو بتشربي اي كحول تبعدي عنها ..
وكمان الأكل لازم يكون صحي وتبعدي عن اي معلبات
شيري :: طب مش هتكتب ليها علي اي علاج
انا :: لا بنتك لغاية دلوقت مفيهاش حاجة .. نعمل بس الفحوصات وساعتها هحدد ان كانت هتحتاج علاج او لا
شيري :: طب ممكن تكتبلي رقم فونك في الروشتة
انا :: حاضر من عنيا
كتبت رقمي في ضهر الروشتة ومريم ومامتها مشيوا
وبعد ما خلصت كشف علي الحالة اللي بعدها نديت علي شربات الممرضة
وطلبت منها تروح ورا الستارة تقلع علشان هكشف عليها
شربات قلعت وطلعت علي السرير وشفت كس ولا اجمل من كدة
برغم انها غلبانة وحتي اللبس بتاعها علي قده لكنها متتوصفش في نضافتها وريحة كسها اللي كان مفيش في جمالة
كس خالي من اي سواد حواليه … منتوف غير انة ابيض اوي ومنفوخ القبة .. ولونة احمر وردي من جوا
كسها خلي زبي وقف علي اخره واتمنيت في اللحظة اني ادخل زبي في كسها اللي يفتح النفس علي النيك
بعد ما اتمتعت بمنظر كسها ولعب فيه بحجة اني بكشف عليها
خلتها تنام علي بطنها وعملت ليها السونار
بعد ما خلصت كشف عليها قومت غسلت ايدي وقلعت بالطو المستشفي
وهي ظبطت هدومها واخدتها معايا في العربية زي ما متعود .. ونزلتها في الطريق قرب بيتهم وانا روحت البيت
عديت علي بابا اطمنت عليه ولقيت اختي سعاد جت من الشرقية هي وبنتها سلمي علشان يطمنوا علي بابا سلمت عليهم وقعدت معاهم شوية وامل مرات اخويا كانت عاملة الغدا . وبابا قال ل اختي سعاد اطلعي اندهي علي حنان تنزل تتغدي معانا وفعلا امل طلعت ندهت ل حنان .. وقعدنا كلنا اتغدينا مع بعض
بعد ما اتغديت وقعدت مع اختي شوية واطمنت عليها وعلي ظروفهم المعيشية في البلد وعلي جوزها
استأذنت منهم وطلعت شقتي علشان اناملي ساعتين تلاتة قبل ما انزل العيادة

بعد تلات ساعات قومت ولبست هدومي واتصلت بحنان علشان اشوفها نزلت العيادة ولا لا لاني كنت متوقع انها تتحجج باي حجة علشان متنزلش العيادة بعد حركة الكلوت اللي غرقتة بلبني . لكنها قالت انها في العيادة من ساعة وفيه ستات بالفعل حجزت. وفيه ناس موجودة منتظريني
عملت كوباية قهوة فوقت نفسي وبعدين نزلت العيادة
دخلت حجرة الكشف وحنان دخلت ورايا وعرفتني فيه كام كشف علي كام استشارة وكدة
انا :: عملتي الفحوصات اللي طلبتها منك
حنان :: اه عملت التحليل والاشاعات بس هستلمهم لسة كمان يومين
انا :: طب تمام .. بعد العيادة هعملك السونار وهكشف عليكي
حنان :: كشف كشف زي بتاع المرة اللي فاتت
انا :: ايوة كشف كشف يا حنان .. ايه ؟
حنان :: ماهو ماهو
انا :: مفيش ماهو فيه كشف هيتم ومتخفيش كل اللي هيتم هيتم بيني وبينك حتي الاشاعات والتحاليل خليهم هنا في العيادة لما تجيبيهم
مش لازم تعرفي فريد انك متابعة معايا
ويارب بس شفاكي يبقي علي ايدي يا حنان
حنان :: يارب يا وليد يارب .. انا هموت علي حتة عيل
انا :: خير .. بس قولي يارب .. يلا بقي دخليلي الحالات
حنان :: يارب .. حاضر يا دكتور

بعد ما خلصت كشف علي كل الحالات في العيادة ضربت الجرس ل حنان اللي دخلت
انا :: يلا بقي يا حنان ادخلي ورا الستارة دي واقلعي هدومك والبسي البالطو البلاستك .. علشان هعملك السونار واكشف عليكي
حنان :: ايه ده ؟ هو انا هقلع كلة كلة
انا :: اه طبعا كلة واتغطي بالملاية لو حابة … واكشفيلي بطنك
حنان عملت كل اللي قولت عليه وقلعت كل هدومها وانا روحت قعدت جنب منها علي كرسي الكشف بعد ما وصلت الجهاز في بطنها وبدأت احرك الجهاز علي بطنها
خلصت كشف السونار وبعدين طلبت منها تفتح رجليها
وفتحت كسها الجميل .. بس كان فيه شعر بدأ يطلع
المهم كشفت عليها وطبعا لعبت في كسها وهيجتها شوية وفضلت اني منكهاش النهاردة مع اني لاحظت انها مستعدة تتناك مني وزي ماتكون كانت مهيئة نفسها وكسها ل استقبال زبي
بس انا فضلت اني متسرعش
بعد ما خلصت كشف عليها
وتقريبا عرفت سبب عدم الانجاب عندها
حنان بعد ما لبست هدومها جت وقعدت قدامي علي المكتب وهي خايفة اني اقولها ان مفيش امل
خير يا وليد
انا :: خير يا حنان المشكلة اللي عندك الحمد لله تتعالج بس صعبة شوية
حنان :: ايوة يعني المشكلة دي تطلع ايه
انا :: تكيسات في المبايض .. انتي الدورة عندك مش منتظمة مش كدة
حنان :: ايوة فعلا الدورة مش منتظمة
بس ايه التكيسات دي ؟
انا :: بصي يا ستي تكيّس المبايض عبارة عن ظهور أكثر من بويضة في المبيض ولكن لا يكتمل نموها ولا تكون جاهزة للتلقيح والخروج لقناة فالوب، لذلك لا يحدث حمل في المبيض المصاب بالتكيس
ده كلام علمي مش هتفهميه اوي
بصي انا هكتبلك علي برشام منع الحمل في الاول
حنان :: نعم يا دكتور برشام منع الحمل ؟ ليه اذا كنت انا بعمل ده علشان احمل
انا :: برشام منع الحمل له مفعولين مزدوجين هما منع الحمل وتنظيم الدورة الشهرية وبالتالي عندما تنتظم الدورة الشهرية فذلك يعني أن البويضة تصل لحجمها الطبيعي وبالتالي أن مشكلة تكيس المبايض ممكن يتم علاجها
وهكتبلك كمان علي برشام ينشط المابيض ويحفزها
واهم حاجة الرياضة وعدم شرب العصائر المعلبة او البيبسي والكلام اللي ملوش لازمة ده ..ولو بتشربي قهوة تمنعيها
حنان :: حاضر يا دكتور وليد بس لو بعد ده كلة محصلش حمل ؟
انا :: ساعتها مفيش قدامنا غير التدخل الجراحي وده مش هيحصل ان شاء ****
حنان :: انا مش عارفة اشكرك ازاي يا وليد بصراحة انا ندمانة اني طول السنين دي مكشفتش عندك
انا :: طب يلا بقي انا هطلع وانتي قفلي العيادة.. ولا تحبي نتعشي برا انا وانتي
حنان :: لا انت اطلع وانا عاملة حسابي قبل ما انزل … هطلع ليكم العشا
انا :: بس بشرط هتتعشي معانا
حنان :: هههههههه حاضر

الجزء السادس
………..
طلعت شقتي وسبت حنان تقفل العيادة
وبعد تقريبا ساعة حنان جت وجايبة العشاء معاها ومروقة الدنيا .. فراخ مشوية وبطاطس فرن ورز معمر
قعدنا اتعشينا وبعد ما اتعشينا دخلت تعملي الشاي سمعت تليفونها بيرن
وسمعتها بتقول لجوزها انها نايمة في شقتها ومقالتش له انها عندي في الشقة.. وسمعتها بتتكلم عن الفحوصات وبتقولوا ان فيه امل من انها تحمل
بعد ما جابت الشاي قعدت معانا انا والاولاد وانا طلبت من عامر ومحسن يدخلوا اوضتهم علشان هتكلم مع طنط حنان في موضوع
انا :: ايه يا حنان انتي قولتي لجوزك ايه ؟
حنان :: ضحكت وقالت متقلقش اكيد مقولتش علي موضوع الكشف طبعا .. اكيد فريد كان هيعمل معايا مشكلة
هيفتكر اني استحليت الموضوع .. وانت عارف اخوك عصبي قد ايه
انا :: اه عارف طبعا.. امال قولتي له ايه؟
حنان :: ابدا انا قولت انك كتبت ليا علي فحوصات وانا عملت ليا بس سونار وكتبت ليا العلاج بناء علي الفحوصات دي والسونار
انا :: طب تمام… اصلي خوفت تكوني قولتي له .. وممكن نخسر بعض بسبب الموضوع ده
قعدنا انا وحنان نتكلم عن موضوع الحمل بتاعها وهي كانت شايفة اني بتكلم بثقة كبيرة انها هتحمل وده كان مخليها فرحانة جدا ومخليها تعمل اي حاجة اطلبها منها .. اقصد اني لو قولت ليها قومي اقلعي علشان اكشف تاني وتالت مش هتقول لا
حنان نزلت من عندي وشايف في عيونها احلام وردية وامنيات اوشكت علي التحقيق
تاني يوم بعد ما رجعت المستشفي عديت علي بابا وماما وسألت علي اختي سعاد وبنتها قالولي نزلت تشتري لبس ليها ولبتها وبعد شوية طلعت علشان انام كام ساعة قبل ما انزل العيادة مفيش ساعتين صحيت علي جرس الباب .. قومت فتحت لقيت اختي سعاد هي اللي علي الباب
انا :: سعاد اتفضلي يا حبيبتي
سعاد :: عامل ايه يا وليد ينفع كدة البغلين اللي انت مخلفهم ميدوروش هلي عمتهم
انا :: عندك حق وانتي بتقولي بلسانك اهو بغلين .. امال بنتك سلمي فين ؟ مطلعطش معاكي ليه
سعاد :: قاعدة مع جدها وجدتها تحت وانا قولت اطلع اقعد معاك شوية قبل ما تنزل العيادة
انا :: شقتك يا حبيبتي تجي في اي وقت … عاملة ايه مع حماتك
سعاد :: مطلعة عيني يا وليد .. انا مش عارفة الولية دي هتتهد امتي
انا :: هههههه معلش استحمليها علشان جوزك ودي ست كبيرة في السن وعقلها علي قدها
سعاد :: دي عقلها علي قدها … ده عقلها يوزن بلد
انا :: ههههه معلش استحمليها ياستي علشان خاطر جوزك
اختي سعاد اخدت قعدتها معايا وسلمت علي اولادي وبعدها نزلت قعدت مع ماما وبابا

بعد مرور اربع ايام تليفوني رن
انا :: الو … ايوة مين حضرتك
:: انا مدام شيري اللي جيت لحضرتك من اسبوع او اقل انا وبنتي مريم المستشفي
انا :: ايوة يا مدام شيري خير ؟
مدام شيري :: حضرتك بكره هتكون في المستشفي ؟
انا :: لا بكره مش هكون موجود .. خير
مدام شيري :: خير اصلي حاسة بمغص في بطني وبينزل مني دم
انا :: طيب انا حضرتك هكون موجود في المستشفي بعد يومين
مدام شيري :: طب وبعدين ؟ طب حضرتك مفيش عيادة خاصة اجي لحضرتك فيها
انا :: اه فيه طبعا .. تقدري تيجي حضرتك في العنوان ده من الساعة 7. مساءا الي 11.. مع اني اجازة بردو من العيادة خميس وجمعة بس هتفتح العيادة مخصوص علشانك
مدام شيري :: انا مش عارفة اقول لحضرتك ايه بجد ميرسي
قفلت مع مدام شيري وكانت الساعة 10بالليل وفاضل ساعة علي قفل العيادة…
بعد ما خلصت شغل العيادة قولت لحنان ما تيجي نتعشي برا
حنان وافقت .. واخدتها واخدت معايا عامر ابني ومحسن واخدت معايا قطعتين شيكولاتة خلتهم في جيبي وروحنا مطعم مشهور اتعشينا هنا وشربنا ساقع وبعدين روحنا البيت علي الساعة 2

بدات في خلال الفترة دي احس بقرب حنان مني وهزارها معايا وحسيت ان المسافات بينا بتتلاشي وبتتعامل معايا كأني حد قريب اوي منها .. مش معاملة اني اخو جوزها
واحنا راجعين حنان كانت قاعدة جنبي في العربية طلعت قطعة الشيكولاتة واديتها واحدة وانا اخدت واحدة
والاولاد كنت عامل حسابي اشتريت قبل ما نمشي شيكولاتة ليهم
انا :: بقولك ايه انا حاسس اني ذهقان
وعايز اسهر .. ايه رائيك نكمل السهرة فوق انا وانتي والاولاد
حنان :: وانا كمان حاسة مش جايلي نوم .. ماشي موافقة بس هطلع شقتي هلبس جلبية بيتي علشان حاسة نفسي مخنوقة من لبس الخروج ده
انا ::/ماشي
وصلنا البيت .. ركنت العربية وطلعنا شقتنا وحنان دخلت شقتها غيرت هدومها وبعدين طلعت عندي
لحسن حظي بعد ما قعدنا انا وحنان وبنتفرج علي التليفزيون كان عامر ومحسن غلبهم النوم
دخلتهم الأوضة بتاعتهم وبقيت انا وحنان قاعدين لوحدنا .. ومفعول الشيكولاتة المفروض يكون اشتغل
انا :: مفيش حاجة عدلة في ام التليفزيون ده انا هجيب اللاب بتاعي من جوا وهوصلة علي التليفزون ونشغل فلم اجنبي حلو
كان عندي علي اللاب افلام اجنبية رومانسية فيها مشاهد جنسية . مش مشاهد كاملة بس فيها بوس وتقفيش واظهار بعض المناطق زي البزاز والطيز والتصاق الأجساد عارية
قومت جبت اللاب ووصلتة بالتليفزيون .. وقعدت جنب حنان والفيلم اشتغل
حنان اندمجت مع الفيلم وشوفت في ملامح وشها وعيونها هيجان
وبدأ الفيلم يسخن والمشاهد الجنسية بين البطل وحبيبتة تشتغل ولمحت ايد حنان راحت بين رجليها وهي مشبكاهم في بعض
قربت من حنان واحدة واحدة ببطئ وايدي بقت جنبي .. بيني وبين حنان
شوية شوية ايدي بدأت تلمس فخدها من الجنب .. وكل ما المشاهد تذيد اثارة كنت بقرب منها اكتر واحسس بأيدي اكتر لدرجة ان ايدي بقت فوق ورك حنان
مبقاش فيه مجال ليها ولا ليا لتجاهل رغابتنا الجنسية وكل واحد فينا عايز التاني
ايدي بتحسس علي وراكها وعيون حنان غمضت وجسمها سلم نفسة للمساتي وتحسيسي
مسكت ايدها واخدتها وحطيتها علي زبي وكان ردة فعلها سريعة وشالت ايدها بسرعة . لكني مسكت ايدها تاني وفضلت حاططها علي زبي اللي كان منتصب علي اخره وكنت بدوس بأيدي علي ايدها علشان تتجاوب معايا وتمسك زبي
بدأت احس برعشة صوابعها اللي كانت بين الرغبة اللي جواها انها تتجاوب معايا وتلمس زبي وتتحسسة وبين خوفها لان دي اول مرة اللي تلمس فيها زب غير زب جوزها ومع مين مع اخو جوزها
قربت منها وايدي راحت لخدها ولفيت وشها ليا .. وكانت خجولة جدا ومش قادرة تفتح عنيها في عنيا
قربت منها وانفاسي اختلطت بأنفاسها وشفايفي بقت بتبوس في شفايفها
فتحت شفايفي واخدت شفتها السفلية بين شفايفي .. حسيت بصوابع ايدها بتفتح غصب عنها وبدون اردتها وبتتفرد علي زبي
عمال امص في شفايفها وايدي بتنزل من خدها ل رقبتها لغاية ما وصلت ل بزازها
حنان مسكت زبي وقفلت بصوابعها عليها … رغبتها الجنسية بدأت في الأنفجار وكل حواسها اصبحت تحت تأثير رغباتنا
طلعت زبي من بنطلون الترنج ومسكت ايدها وحطيتها علي زبي
اول ما لمست زبي بأيدها حسيت بملامح وشها احمرت .زي ما يكون صهد طالع من وشها
وبدأت بأيدي احرك ايدها علي زبي .. وحطيت ايدي علي راسها ورجعت ضهري لورا وسندت علي الكنبه
دماغها بدأت تنزل مع ايدي لغاية ما شفايفها لمست زبي
حاسس بحركات شفايفها عايزة تفتح وتاخد زبي لكنها مرتبكة ومش قادرة
بقيت بضغط بأيدي علي راسها علشان تمص زبي وترضعة
بلمس بصوابع ايدي علي خصلات شعرها .. شفايفها بدأت تفتح وتبوس زبي براحة .. واحدة واحدة بدأت تاخد راس زبي في بوقها وبدأت تمصه

حنان من هيجانها كانت بتمص زبي كلة وبيضاني كانت نازلة لحس وشفط فيهم
قومت ودخلنا اوضة النوم بتاعتي علشان لو حد من الاولاد قام علشان يدخل الحمام ميشوفناش
دخلت الأوضة وقفلت الباب واخدت حنان في حضني وايدي راحت علي طيزها عمال احسس عليهم وامسكهم
طيزها طرية اوووي .. عاملة زي الملبن
بقيت ماسك في لحم طيزها بأيدي الاتنين وهي مزنوقة بيني وبين الباب وزبي في نص كسها وعمال احك زبي واضغط بجسمي كلة فيها
وهي ماسكة خدودي بأيدها وشفايفها بتاكل في شفايفي .. كنا في اعلي درجات الهيجان الجنسي
قلعتها الجلبية اللي كانت لابساها وفضلت بقميص نوم ابيض تحت منة
وشفت جمال وراكها وروعة بطنها المتناسقة مع جسمها
نزلت علي ركبي تحت فخادها وبقيت بحسي بأيدي علي كسها من فوق الكلوت وقربت بشفايفي وبقيت ببوس كسها وصوابع ايدي تحت حز الكلوت وبنزلة
اووووف علي زنبورها وروعة كسها
قربت بلساني وبقيت بحرك طرف لساني وبمشيه علي كسها وبلحسه
حنان رفعت رجليها وخلت كسها كله قدامي وبأيدها سندت علي راسي وبدأت تنزل بكسها ل لساني اللي مكنش راحم هيجانها ومحنها
فضلت الحس كس حنان اللي كانت ولا اجدعها شرموطة .. وكل ده بفضل الأختراع الرهيب ( الشيكولاتة الجنسية ) اللي بسببها بتخلي اي واحدة اين كانت تربيتها او اخلاقها . ضعيفة قصاد رغبتها وشبقها الجنسي
قلعت النطلون بتاعي خالص وزبي بقي كلة قدامها وهي نزلت علي ركبها
واخدت زبي بين شفايفها ترضع وتمص وتلحس فيه .. وبعد ما شبعت من مص زبي روحت شايلها ومنيمها علي السرير وطلعت فوق منها وبين وراكها وبقيت ماسك زبي وعمال اخبط علي كسها وطلعت بأيدي مسكت بزازها وطلعتهم من القميص والسنتيان
فضلت افعص في بزازها وامسك حلماتها بصوابعي افركهم وزبي علي كسها طالع نازل حك وتقدير من برا
قربت من حلمة بزها الشمال واخدتها بين شفايفي امصها وارضعها وصوابعي ماسكة الحلمة اليمين وعمال افركها
حنان هاجت اكتر ما هي هايجة
ومسكتني من وسطي وبقت عمالة تضمني ليها علشان اغرز زبي بين شفرات كسها المولع
نشنت زبي علي خرم كسها من غير ما المسة وبدأت اضغط بجسمي لغاية ما بقي كلة جواها وهي ضماني اوووي ليها وبتتأوه من لذة شعورها بزبي المنفوخ والمتصلب جوا كسها
وسطي وزبي عمالين طالعين نازلين علي كس حنان وهي عمالة تضم فيا علشان انيك فيها اكتر واكتر وزبي يحك في جدار كسها اللي كان سخن ومولع
اكتر من ربع ساعة من النيك المتواصل في كسها .. وهي مش شبعانة واهاتها بتخرج من صدرها وبزازها بتروح وتيجي زي موج البحر الثائر قدام عيني
قومت وقعدت علي طرف السرير وهي قامت وقعدت علي زبي بعد ما مسكتة وحطتة بأيدها علي خرم كسها وبدأت تقعد واحدة واحدة وزبي بيدخل جواها وبيغرز في لحم كسها الوردي
لغاية ما زبي كلة بقي جواها
قعدت وحضنتني بأيدها واخدت شفايفي وبقت عمالة تمص في شفايفي وسحبت لساني من بوقي وبقت بتمصة وترضعة وكأنها بتمص زبي
ووسطها بيتحرك وعمالة تروح وتيجي وهي قاعدة علي زبي
قومت وانا شايلها ووقفت علي الأرض
وايدي تحت طيزها وبقيت عمال ارفعها لفوق وانزلها علي زبي .. وبعد شوية نيمتها علي طرف السرير ونمت فوق منها .. وبقيت عمال ارزع زبي بسرعة بسرعة وانا حاسس بأثارة رهيبة بسبب اهاتها تحت مني .. لدرجة اني ملحقتش اطلع زبي من كسها .. وانفجر اللبن من زبي جوا كسها
وهي عمالة تضمني ليها علشان ادخل زبي اكتر جواها وانا بجيب لبني

بعد ما جبت شهوتي فيها .. توقعت انها هتندم ويمكن تعيط لكن فوجئت بيها نامت علي صدري وايدها راحت لزبي اللي كان ارتخي بس محافظ علي طولة
وقالت ليا … انا بحبك يا وليد …
نمنا في حضن بعض ساعة وبعدين وعيني غفلت .. فتحت عيني بعد شوية … كانت حنان لبست هدومها ونزلت شقتها

الجزء السابع
………

صحيت من النوم بعد ما عيني غفلت لقيت حنان نزلت شقتها
فضلت افكر في اللي حصل بيني وبين حنان ومكنتش مصدق .. معقول انا نكت مرات اخويا.. معقول مفعول الشيكولاتة بالقوة دي
وقولت اني لازم استغل الفرصة ومفعول الشيكولاتة اللي هيستمر تلات ايام وانكها تاني. علشان ميبقاش فيه اي فرصة ليها انها تراجع نفسها وتندم
تاني يوم .. صحيت علي الساعة 12الضهر علشان كنت اجازة من المستشفي قومت اخدت دوش سخن ودخلت المطبخ عملت فنجان قهوة واخدت بالي ان عامر ومحسن مش موجودين
طلعت تليفوني واتصلت بحنان وكنت خايف ل متردش عليا .. لكن ردت عادي
انا :: الو ايوة ياحنان
حنان :: ايوة يا وليد في حاجة ولا ايه
حسيت انها بتتكلم بصوت واطي. عرفت انها في الغالب عند ماما وبابا تحت
انا :: بقولك ايه مشوفتيش عامر او محسن اصلي صحيت ملقتهمش في الشقة
صوت حنان ارتفع وبقت بتتكلم عادي وسمعتها بتكلم امل مرات شريف اخويا
وبتقولها يا امل فين السمنة
ايوة يا وليد محسن وعامر تحت عند جدهم اصل شريف اخوك عازم اختك سعاد وعازمني علي الغداء. واحنا بنطبخ تحت عند عمي ومرات عمي
انا :: ماشي انا اصلي معرفش هما فين
قفلت مع حنان .. وبعد شوية شريف اخويا اتصل بيا وعزمني علي الغدا وقالي ان الغدا هيكون عند بابا تحت في شقتة علشان مش هيعرف يطلع
قولت له ماشي خلاص هنزل كمان شوية
قعدت ولعت سيجارة وبدأت افكر في اجمل نيكة نكتها في عمري كلة
حنان جسمها صاروخ .. كرباج زي ما الكتاب بيقول .. وغير كدة اسلوبها في الممارسة اسلوب واحدة بتحب الجنس وبتعشقة
كل تفصيلة في جسمها .. كل حركة عملتها . كل اهاهة طلعت من صدرها
كل شئ فيها جنني وهيجنني وبقيت مغرم بيها بجد

بعد ما شربت السيجارة بتاعتي دخلت لبست هدومي ونزلت
وكان اخويا شريف قاعد بيتكلم مع اختي سعاد وبينصحها وماما وبابا كمان بيتكلموا معاها وبيحسوها علي اطاعة زوجها وارضاء امة حتي لو جت علي نفسها
دخلت قعدت معاهم ومسكت سلمي بنت اختي وبقيت عمال انكشها ولاعبها
اصلها تقريبا سبع سنين

وبسمة بنت شريف قاعدة جنب جدها
بسمة :: ايه ياعمو وليد مش تسلم كدة
انا :: ايه ده عروستنا القمورة هنا معلش يا قلب عمو مخدتش بالي و****
بسمة :: ماشي ياعمو .. براحتك اوي
شريف :: ايه يابت انتي مش هتبطلي كل ما تشوفي عمك وليد تناكشيه كدة
انا :: ياعم بسمة دي بنتي ومن حقها تعمل اللي هي عيزاه
بابا :: ماتروحي يابسمة تساعدي مامتك انتي مش صغيرة
بسمة :: حاضر يا جدو
قعدنا قعدة عائلية جميلة وبعد شوية
حنان ندهت علينا وقالت ان الأكل جهز ومحطوط بره
امل دخلت الأكل لبابا في الأوضة بتاعتة وماما قعدت تاكل معاه واحنا كلنا خرجنا اكلنا في الصالة.. فرشنا في الأرض وقعدنا كلنا اكلنا
بعد ما خلصت اكل وشربنا الشاي اخدت اخويا علي جنب وقولت له تعالي عايزك فوق في العيادة
طلعت شقتي جبت قطعتين شيكولاتة ونزلت العيادة شوية اخويا شريف جه
شريف :: خير يا وليد
انا :: ايه ياعم خير متقلقش انا ندهتلك علشان عايز اعمل معاك واجب
خد دي هدية مني وهتدعيلي
شريف :: ايه دي
انا :: دي الشيكولاتة الخيال .. السحر
بس دي مش ليك .. دي هتديها ل امل مراتك قبل ما تمارس معاها بساعة
شريف :: ودي يعني هتعمل ايه
انا :: يووووه دي هتعمل اللي عمره ما اتعمل .. هخدها. هتدعيلي
شريف :: طيب ماشي مقبولة …

شريف اخد الشيكولاتة وطلع الشقة بتاعتة شالها ونزل تاني قعد مع بابا
وانا فضلت قاعد في العيادة هموت وحنان تطلع … هموت وانكها تاني..
عارفين احساس العريس اللي لسة متجوز جديد .. هو ده نفس احساسي مع حنان.. كأني عريس جديد وحنان دي العروسة بتاعتي ومش شبعان نيك فيها
ساعة ولقيت حنان طالعة بأطباق فيها اكل ومعاها بسمة بنت اخويا شايلة معاها الاطباق وطالعة توصلها
بعد ما بسمة نزلت روحت متصل ب حنان وقولت ليها اني عايزها في العيادة ضروري
حنان قالت حاضر بس هاخد دوش بس علشان حاسة ان ريحتي كلها طبيخ
فضلت قاعد علي نار .. رايح جاي في العيادة مستني حنان تنزل .. فين بعد نص ساعة لما حنان نزلت
حنان :: خير يا وليد
اول ما دخلت روحت قافل باب العيادة بسرعة وذنقتها في الباب وفضلت ابوس فيها واضمها عليا
وهي عمالة تقولي مش هينفع يا وليد
كلهم متجمعين وممكن اي حد يندهلي
انا :: انا مش قادر استني اكتر من كدة
واخدتها علي سرير الكشف وفضلت انيك في حنان اكتر من ساعة وبكل الأوضاع وبعد ما خلصت نيك فيها وجبت لبني بردو في كسها
لقيت حنان بتعترف ليا انها بتحبني من زمان حتي من قبل ما تتجوز اخويا
وده كان بالنسبة ليا مفاجئة مكنتش اتوقعها.. وقالت يوم ما شافت لبني علي الكلوت بتاعها انها نزلت تحت وفضلت تمشي الكلوت الغرقان لبن علي كسها وكانت هتموت وتحس بزبي فيها
كلام كتير دار بيني وبين حنان وبعدين قومت فاقعها الزب التاني كل مرة كنت بنكها فيها كنت بحس اني مش شبعان منها ولا من جسمها
حنان طلعت شقتها وانا طلعت شقتي وبعد شوية اولادي طلعوا الشقة
الساعة 6.45 دقيقة تليفوني رن
بصيت كانت مدام شيري هي اللي بتتصل وقالت انها كمان نص ساعة هتبقي في العيادة
انا :: حضرتك هتيجي هتلقيني موجود في العيادة
لبست هدومي ونزلت العيادة
الساعة 7ونص كانت مدام شيري فعلا جاتلي العيادة
انا :: اهلا وسهلا يا مدام شيري
مدام شيري :: انا اسفة جدا اني جبتك العيادة في يوم اجازتك اسفة بجد علي تعبك
انا : لا مفيش تعب ولا حاجة انا اصلا ساكن في نفس البيت يعني يدوب نزلت من التالت للأول
مدام شيري :: بجد ؟ طب الحمد لله بس بردو تعبتك معايا
انا :: لا خالص .. المهم بتشتكي من ايه
مدام شيري :: بص يا دكتور انا فيه مغص جامد في بطني مع نزول كام نقطة دم بس النهاردة في حاجة بتنزل مني ريحتها مش حلوة
انا :: حاجة زي ايه .. مياه ؟
شيري :: اه يا دكتور ومهما اغير واتشطف بحس ان الريحة الوحشة موجودة
انا :: كدة انا هحتاج اكشف عليكي .. ممكن حضرتك بس تقلعي الأندر وتطلعي علي السرير
شيري راحت ورا الستارة قلعت الأندر وطلعت علي السرير

كشف عليها وعرفت ان المشكلة في اللولب اللي مليان ميكروب اللي مركباه ومحتاج يتشال خالص ونعالج الصديد اللي في الرحم.. وفعلا شلت اللولب

كتبت ليها علي مطهر مهبلي لبوس وعلاج وقولت ليها هنعالج الرحم ونشيل الصديد خالص ونتخلص منة وحضرتك تالت يوم الدورة لما تجيلك
هنركب لولب نحاسي غيره
مدام شيري :: انا متشكرة اوي اوي يا دكتور
انا :: مفيش داعي للشكر يا مدام شيري ده واجبي.. اخبار مدام مريم ايه
مدام شيري :: تمام يا دكتور هي عملت الفحوصات المطلوبة وهنيجي ليك يوم السبت في المستشفي
انا :: انا تحت امركم
الخميس خلص والجمعة كمان وانا هريت حنان نيك في اليومين الأجازة دول ويوم السبت روحت المستشفي
في الميعاد
ومريم ومامتها شيري جولي المستتشفي وكانت نتيجة الفحوصات كويسة وتأخير الدورة سببة نفسي مش مرض عضوي
وبعد ما مريم اطمنت علي نفسها مامتها شيري قالتلي ان حفلة عيد ميلاد مريم الأسبوع اللي جاي وانها هتزعل لو محضرتش عيد الميلاد اللي هيعملوه في فيلتهم
فكرت في الموضوع لثواني وبعدين وافقت علي الفور .. ومدام شيري قالتلي هتبعتلي عنوان الفيلا بتاعتهم علي الواتس بتاعي

خلصت المستشفي وانا طالع علي السلم رايح شقتي لقيت حنان فتحت الباب وشدتني لجوا شقتها وقالت اني وحشتها وانها مش عارفة تعمل ايه
جوزها خلاص نازل مصر الأسبوع اللي جاي .. ومسابتنيش غير لما نكتها
بصراحة النيكة المرة دي كانت مختلفة
بالأخص علشان نكتها في شقتها وعلي سرير اخويا وعلي فرشتة
وانا فوق حنان وبنيك فيها تليفونها رن وكان اللي بيكلمها فريد جوزها
وقفت نيك فيها علشان ميحسش بحاجة ولقيتة بيقولها انة غصب عنة حابب يتأخر هناك كمان اسبوع علشان جدت امور في البعثة
حنان عملت نفسها زعلانة ومضايقة وانة وحشها وانا عمال من جوايا اقول يابنت المتناكة يا كدابة
وبعد ما قفلت مع فريد راحت مسكاني من رقبتي ومسكت شفايفي بين شفايفها واكلت شفايفي من الفرحة

بعد ما نكت حنان وشبعت كسها وجسمها نيك طلعت شقتي وانا حاسس نفسي مجهد جدا. ما صدقت دخلت الاوضة بتاعتي واترميت علي السرير مصحتش غير علي تليفون حنان اللي بتسألني ليه منزلتش العيادة لغاية دلوقت
انا :: ليه الساعة كام
حنان:: الساعة سبعة ونص والعيادة مليانة ستات جاية تكشف
انا :: يااااه معقول انا نمت كل ده
قومت لبست هدومي بسرعة ونزلت العيادة
وانا داخل اوضة الكشف لمحت هند قاعدة ومستنية تدخل
استغربت جدا .. ايه اللي خلاها تيجي
برغم انها هي اللي بعدت وقفلت تليفونها
حنان دخلت بكشف اسامي الحالات
انا :: هند جايه ليه
حنان :: معرفش هي طالبة تقابلك
انا :: ماشي دخليها.. ولا اقولك سبيها قاعدة تستني شوية .. الحالات اهم منها
بعد ما كشفت علي خمس حالات واتنين استشارة قولت ل حنان دخلي هند
حنان :: حاضر
حنان خرجت وبعد لحظات هند دخلت العيادة وعينها مليانة بالدموع
انا :: ازيك ياهند .. خير ايه اللي رجعك ؟
هند :: بصت في الأرض وراحت معيطة وبدأت تحلف انها في ظروف ما يعلم بيها الا ربنا وان جوزها محبوس وصاحبة اللبيت اللي ساكنة فيه طردوها من البيت واخدو منها الشقة والعفش بعد ما حبسوا جوزها
انا :: اهدي بس واحكيلي
هند :: اخر مرة لما جيتلي البيت بعد ما نزلت من عندي الست شوقية صاحبة البيت شافتك وانت نازل من عندي .. فضلت في مدخل البيت تزعق وتهلل وشوهت سمعتي وقالت اني بجيب رجالة الشقة في غياب جوزي
وانا بقيت عمالو اعيط والطم ونزلت اتخانقت معاها . وجوزها كان واقف جنبها بيتفرج وهي عمالة تقول وتجيب في سمعتي . ومش بس كدة دي ضربتني وشدتني من شعري وفرجت عليا الشارع
جوزي جه من الشغل شاف المنظر جن جنونة وجري فوق جاب سكينة وعور بيها جوزها الناس اتلمت ومسكت جوزي وقالو له مراتك جايبة راجل في غيابك.. حلفت لجوزي ان مفتاح العيادة كان معايا والنسخة اللي معاك مكنتش لقيها ولسوء حظي ان تليفوني كان فاصل شحن ومعرفتش توصلي. وانك اخر ما ذهقت جيت اخدت المفتاح من علي باب الشقة واني مدخلتكش
انا :: وجوزك طبعا كدبك وصدقهم
هند :: لا جوزي قالي انتي اشرف منهم وانا مصدقك
انا :: طب وبعدين ؟ ايه اللي حصل
الست المفترية اتصلت بقرايبها جم وكتفوا جوزي ومضوه علي وصلات امانة بعشرين الف جنيه.. وجوزها في نفس اللحظة كان في القسم بيعمل محضر تعدي عليه واتهموا جوزي انة ضربة بالسكينة علشان عليه فلوس وكان عايز يسرق وصلات الامانة
ومن يومها جوزي محبوس وانا انطردت من الشقة
ولما روحت اقعد مع امي وجوز امي علشان مش لاقية مكان يلمني .. جوزها طردني وقالي مش بقعد ستات سمعتها بطالة وامي مقدرتش تمسك فيا
انا :: طب واهل جوزك عملو ايه
هند :: اهل جوزي كمان مرضيوش يقعدوني عندهم وقالوا عليا اني ست بطالة وديلي نجس
ابوس رجلك يا دكتور خليني ارجع اشتغل وانا هبقي خدامة تراب رجليك
انا :: وهتباتي فين ياهند
هند :: هبات هنا .. انش**** علي الأرض ..انا مليش حد اروحلة
انا :: هنا ؟ انا مش عارف اقولك ايه
طب بصي استنيني بره اخلص كشف وبعدين نكمل كلامنا
هند خرجت . وانا نديت علي حنان وحكيت ليها .. صعبت عليها هند وقالتلي رجعها وانا كدة كدة كنت شغالة معاك علشان مفيش حد معاك في العيادة . وهند عشرة سنين معاك مش يوم
فكرت في كلام حنام لقيت عندها حق
ووافقت علي رجوع هند وانها تبات في العيادة .. وكمان وعدتها اني هقف معاها وهجبلها حقها وهقوم محامي لجوزها

الجزء الثامن
…………..
بعد ما خلصت شغل في العيادة .. نزلت مرتبة سفنج من الشقة اللي في اللي فيها اختي سعاد ونزلتها ل هند علشان تنام عليها وحنان نزلت ليها عشا ونزلت ليها شاي وسكر وبراد علشان لو حبت تعمل كوباية شاي ولا حاجة
تاني يوم بعد ما خلصت شغل في المستشفي اتصلت بشاب عندنا في المنطقة اعرفة شاب بتاع مشاكل ومسجل خطر بس جدع معايا ولما بطلب منة حاجة مش بيتأخر عليا . اسمة سيد شبارة

انا :: ايوة يا سيد انت فين
سيد :: انا في مشوارة كدة مين معايا ؟
انا :: انا الدكتور وليد يا شبارة
سيد :: ايوة يا دكترة معلش سامحني اصلي جايب تليفون جديد ومش مسجل عليه نمر
انا :: جايبة ولا لطشة يا شبارة .. ما علينا انا عايزك تعدي عليا الليلة في العيادة ضروري
سيد :: حاضر من عنيا .. انت تؤمر يا دكترة

قفلت مع شبارة وقبل ما اروح البيت عديت علي كام محل اشتريت تلاجة عشرة قدم وبوتجاز مسطح بدل القديم اللي في مطبخ العيادة علي شوية اكل وشوية معلبات علشان احطهم في العيادة لهند
واخدت عربية سوزوكي صغيرة واتنين عمال دخلو التلاجة والبوتاجاز في العيادة
وهند لما شافت الحاجة اللي جايبها علشانها فضلت تشكرني
انا :: مش عايزك تشيلي هم حاجة ياهند ومتخفيش انا هقف جنبك لغاية ما المشكلة دي تتحل بأذن ربنا
هند :: ربنا يخليك يا دكتور ويقعدلك في اولادك اللي بتعملة معاية
انا :: معاكي فلوس
هند بصت في الأرض ومتكلمتش
انا :: طيب خدي ال500 جنيه دول خليهم معاكي .. اعتبريهم سلفة لغاية ما الظروف تتعدل معاكي

سبت هند وطلعت شقتي غيرت هدومي وشوية امل مرات اخويا نزلت وسألتني عن هند وسبب بياتنها في العيادة وطبعا امل عرفت من اختي سعاد لما طلعت اخدت المرتبة من عندها .. حكيت ل امل اللي حصل لهند … وطبعا صعبت عليها بردو وقالت انها هتبقي تنزل ليها اكل واي حاجة هتحتاجها

بالليل وانا في العيادة وبعد اخر كشف ما خلص دخلت هند ليا وقالت ان فيه واحد بره اسمة سيد بيقول ان فيه ميعاد معايا
انا :: خليه يدخل حالا .. وياريت تعملي لينا اتنين شاي
سيد شبارة :: مسا مسا يا دكترة
انا :: ازيك يا سيد .. اتفضل
سيد :: يذيد فضلك يا دكترة.. خير اؤمرني
انا :: خير يا سيد .. انا عايزك في خدمة وعارف انك مش هتقصر فيها
سيد :: رقبتي انت عارف
انا :: الشاي بس يدخل وبعدها نتكلم علشان محدش يقطعنا
شوية هند جابت الشاي وسيد هياكل هند بعنيه .. حتي بعد ما حطت الشاي علي المكتب ومشيت رقبتة لفت وراها وعنيه راشقة في طيزها
انا :: ايوة يا سيد
سيد :: لمؤخذه يا دكترة .. اؤمرني
انا :: بص يا سيد انا عايز منك خدمة واللي انت عايزة انا عنيا ليك مش هتأخر معاك
سيد :: رقبتي ليك ومن غير اي مقابل .. خيرك سابق
بص فيه حوار كدة حصل وانا انا عايز اتأكد منة حصل فعلا ولا لا .. ده اولا .. ثانيا لو حصل فعلا .. حصل ليه .. لاني شايف ان الموضوع فيه حاجة مش مظبوطة
وبدأت احكي ل سيد شبارة كل اللي هند حكتهولي
بعد ما خلصت كلامي مع سيد ووصف له البيت .. قالي اعتبر الموضوع كلة عندك من طقطق ل سلامو عليكم .. وقالي انة عارف الست شوقية صاحبة البيت وعارف جوزها المعلم حمدان وان المعلم حمدان سكتة شمال .. وشغال في الممنوعات ورجالتة اللي شغالة معاه صاحبه وولاد كار
ووعدني انة هيجيب ليا الوصلات اللي جوز هند مضي عليها
انا :: لو موضوع الوصلات فيه خطورة بلاش يا سيد .. كفاية بس تجبلي المعلومات اللي طلبتها منك
سيد :: يا دكترة متقلقش خالص انت .. بقولك الرجالة اللي شغالة مع المعلم حمدان جوز شوقية صحابي وولاد كاري .. انت حط في بطنك بطيخة صيفي .. وبكرة بالكتير بعد بكره كل حاجة هتبقي اخر السطة

سيد مشي وانا نديت علي هند
انا :: انا طالع .. عايزة اي حاجة مني قبل ما اطلع
هند :: عايزاك سالم يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا :: لا مفيش جمايل ولا حاجة.. انا بس اهم حاجة عندي تقفلي الباب من جوه بالمفتاح .. محدش يضمن الظروف
يلا تصبحي علي خير انتي
طلعت وانا طالع حنان كانت مستنية ورا باب شقتها واول ما حست بيا . فتحت الباب وندهتلي بصوت واطي
دخلت وراحت قافلة باب الشقة ورايا علي طول
حنان :: وحشتني اوي اوي
انا :: تصدقي وانتي كمان وحشاني اوي
حنان :: انا مش عارفة لما جوزي يرجع من السفر انا هعمل ايه
انا :: اكيد هنلاقي طريقة .. المهم العيال اتعشوا
حنان :: اه يا حبيبي طلعت ليهم العشا من شوية
اجبلك انت العشا علشان تتعشي معايا
انا :: ياريت لحسن انا ميت من الجوع
حنان راحت بايساني في شفايفي وقالتلي بعد الشر عليك يا قلبي .. ثواني هكون حضرتلك العشا
روحت انا الحمام غسلت ايدي وخرجت وحنان كانت بتحط العشا في اوضة السفرة. وبعد ما حنان خلصت دخلت انا اوضة السفرة وقولت ليها ايه مش هتاكلي معايا علشان تفتحي نفسي
حنان :: بالف هنا علي قلبك انا اتعشيت مع الاولاد فوق اتعشي انت علي ما ادخل اعمل حاجة

اتعشيت وقومت غسلت ايدي وخرجت لقيت حنان خرجت من اوضة النوم بتاعتها لابسة قميص نوم فوشيا
شفاف ومطرز من عند الصدر بنفس اللون بس اغمق ومطرز من تحت
كان قصير جدا يدوب كان مغطي كسها وباين من تحته الكلوت الفوشيا الشفاف من قدام. وبخيط من الجنبين ومروبط
الميكياج وتسريحة الشعر والبرفان السكسي خلوني هجت اوي برغم اني مجهد لكن الاجهاد كلة راح لما شفت اللي عملاه حنان في نفسها
وراحت مسكاني من ايدي ودخلتني اوضة النوم وكانت مجهزة في الأوضة سماعات صب متوصلة بالفون بتاعها وراحت مشغلة اغاني وبدأت ترقص ليا
لاول مرة احس نفسي ملك وحنان كل همها الترفيه عن الملك بتاعها
لحمها الطري بيتمايل شمال ويمين .. وسطها السايب والمنفصل عن جسمها لهلب مشاعري وحرك احاسيسي وكأني عامل مليون دماغ في بعض
قومت واخدت حنان في حضني .. وايدي بتحسس علي طيزها وعلي ضهرها. .. وزبي وقف زي العامود عارف مكانة
حنان مبطلتش رقص برغم انها في حضني. ولفت بجسمها وبدأت تحرك طيزها الملبن علي زبي شوية بعد ما هيجتني وولعتني بطيزها الملبن لفت ونزلت علي ركبها تحت زبي
فكت حزام البنطلون وهي مبتسمة وبتعض علي شفايفها .. وعيونها مليان سكس ونزلت السوستة بتاعة البنطلون ودخلت ايدها وبدأت تتلمس زبي وتتحسسة من فوق البوكسر .. وبعدين دخلت ايدها وطلعت زبي وراحت باصة ليا وابتسمت وطلعلت لسانها وهي بتعرفني انها ممحونة علي زبي
نزلت بلسانة المفرود وجابت زبي من تحت لفوق وهي بتمشي لسانها عليه وهي بتلحسة
غمضت عيني ورجعت براسي لورا وانا حاطط ايدي الأتنين علي راس حنان ومستمتع بلسانها اللي عمال يلحس زبي
مسكات زبي وبقت عمالة تحرك صباعة علي راس زبي زي ما بنشوف في الأفلام الاجنبية وبطرف لسانة بقت بتحركة علي خرم زبي .. وصوابع ايدها نزلت لبضاني اللي كانت سايبة لتحت ومدلدلة.. وشوية واخدت راس زبي في بوقها وبقت بتمصها وبترضع فيها

قومتها ونيمتها علي السرير وقلعت هدومي وطلعت انا فوق منها 69 ونزلت لكسها المنيوك اللي خلاني اسير ليها ولهيجانها .. قلعتها الكلوت والقميص ونزلت لكسها وبقيت عمال احرك لساني علي كسها وصباعي عمال يبعبصها في طيزها
حنان من هيجانها لفت رجليها علي راسي وهي ماسكة زبي وشغالة مص ورضاعة فيه
بعد ما شبعت من لحس كسها وبعبصة في طيزها قومت وفتحت رجليها ودخلت بينهم وحطيت زبي بين شفرات كسها ونمت عليها … طلعت بشفايفي لبزازها وحلماتها المنتصبين
واخدتهم بين شفايفي وبقيت عمال ارضع فيهم وانا بحك بزبي في كسها من تحت
قومت ومسكت زبي ورفعت رجليها لفوق اوي وحطيت زبي من تحت علي خرم طيزها وحاولت اني ادخل زبي لكنها بدأت تتوجع وتحط ايدها علي بطني وتبعدني علشان مدخلش زبي
لكني كنت هايج اوي وهموت وانيكها في طيزها .. قومت دورت علي التسريحة علي اي حاجة تساعدني ولقيت علي التسريحة زجاجة زيت شعر دابر املا.. اخدت شوية ودهنت زبي وشويه حطتهم علي خرم طيزها
وبدأت احاول تاني اني ادخل زبي في طيزها .. مع الضغط بجسمي وزبي نجحت فعلا اني ادخل زبي .. لكنها كانا لسة بتتوجع وبتألم
فضلت انيكها في طيزها براحة وانا يدوب مدخل نص زبي وواحدة واحدة
لغاية ما حسيت انها بدأت متحسش بالوجع اوي . مطولتش في نيك طيزها وطلعت زبي ودخلتة في كسها
بدأت حنان تتأوه وتحس بالمتعة وانا كمان بدأت احس بالأثارة الرهيبة بسبب انها بدأت تقول كلام سكسي وانا بنكها
اااااه يا وليد اه يا قلبي .. نكني .. ااااخ … اخ نكني اووي .. زبك حلو يا وليد .. زبك حلو ياعمري انت
قومت حنان وخلتها تنام علي طرف السرير وانا وقفت علي الأرض وسحبت حنان علي اخر طرف السرير وفتحت رجليها ودخلت زبي في كسها ونمت فوق منها واخدت بزازها وبقيت عمال ارضع فيهم
وبعدين بدأت انيك حنان اللي كانت عمالة تتأوه تحت مني وزبي عمال يرزع في كسها رزع. لغاية ما حسيت نفسي خلاص هجبهم روحت مطلع زبي من كسها وجبت لبني علي بطنها
وحنان عمالة تدعك بلبني في جسمها وبعدين قامت ونامت علي بطنها ومسكت زبي وفضلت ترضع فيه ونضفتة من اللبن خالص
لبست هدومي وخرجت من شقتها وطلعت شقتي
قلعت هدومي واخدت دوش وبعدين لبست ترنج ودخلت اوضتي نمت

تاني يوم العصر سيد شبارة اتصل عليا وقالي انة عايز يقابلني ضروري علشان خلص المطلوب منة
اديته عنوان كافيه بره وبعد ساعة روحت قابلتة في الكافيه
انا :: ايه يا سيد خير
سيد :: اطلبلي بس كوباية قهوة وانا هحكيلك.. الموضوع طلع كبير
طلبت اتنين قهوة وبعد ما الجرسون جاب القهوة .. سيد ولع سيجارة وبدأ يحكي
سيد :: بص يا دكترة الموضوع فعلا حصل والموضوع ده كان مترتبلة من كام يوم بس كان الترتيب مختلف شوية … بس حظك ان الست شوقية شافتك وانت واقف مع الست اللي اسمها هند دي قدام باب شقتها وسمعت هند وهي بتقولك ابوس ايدك انزل قبل ما جوزي يطب ويشوفك هنا ويظن فيا ظن سوء
انا :: مترتب ؟ طب ليه ..
سيد :: انا هقولك يا دكترة .. بقي المعلم حمدان ده زي ما قولت ليك سكتة شمال وشغال في الممنوعات
المعلم متفق علي صفقة مكسبة فيها صافي بس نص مليون جنيه
المعلم مشغل ناس لحسابة في القسم وعرف ان ريحتة فاحت .. المشكلة بقي انة واخد فلوس من معلمين تقال ودافع كل اللي حيلتة في الصفقة دي
والتسليم كان في خلال الأسبوع ده اللي حصلت فيه المشكلة اياها
هو مظيط نفسة ومظبط حالة في الاستلام .. بس عنده مشكلة كبيرة
المكان اللي هيخزن فيه البضاعة … معمول له كمين
انا :: اه .. هند وجوزها دخلهم ايه بقي بالحوار ده
سيد :: اتك عالصبر يا دكترة انا جايلك في الكلام
الشوقة يا دكترة هي المطلوبة .. الست شوقية رسمت خطة
ناس تروح ببضاعة مضروبة في المخازن اللي البوليس عارفينها وناس تاني في نفس الوقت تحط البضاعة في شقة المحروسة هند وجوزها وبكدة تبقي البضاعة بايتة اليومين اللي هتباتهم في امان وبعيد عن عيون البوليس وفي نفس الوقت مفيش اي مسؤلية جنائية عليهم لأن عقد الشوقة في الوقت ده بأسم جوز المحروسة هند
انا :: ياولاد الكلب
سيد :: الترتيب كان كا الأتي .. واحد من رجالة المعلم حمدان هيطلع للست
هند يرن الجرس عليها واول ما تفتح هيرش عليها مخدر ويدخل يقلعها هدومها ونيمها علي السرير وينكها فعلا ويجيب لبنة في كسها ويخرج بعدها بسرعة … بعدها الست شوقية تطلع الشقة وتستني المحروسة لما تفوق
اول ما تفوق تحصل مشكلة وخناقة كبيرة علي اثرها الناس تطلع وتشوف الفضيحة بعينها وهما يتصلوا يجيبوا جوزها من الشغل .. ويمشوهم من الشقة وبعدها يحطوا البضاعة … ولا من شاف ولا من دري
انا :: دول عصابة … ايه التفكير الشيطاني ده
سيد :: بص بقي .. انا جبتلك الوصلات
وجبتلك عقد الشقة .. اللي بيثبت ان الشقة من حقهم .. بس اهم شئ انت لا تعرفني ولا شفتني … الرجالة اللي جابتلي الحاجات دي مبتهزرش
انا :: كتر خيرك يا سيد … طب المخدرات لسة في الشقة
سيد :: لا المخدرات اتوزعت خلاص
انا :: ماشي يا سيد خد دول ليك علشان تعبك
سيد :: ايه دول
انا :: 1000 جنيه
سيد :: ههههههههه انا عايز خمسة
انا :: ليه يا سيد خمسة … كتير
سيد :: يا دكترة ده علشان خاطرك بس.. انا مش هاخد منهم جنيه
انا عارف الرجالة دي انا دفعتلهم كام
انا :: ماشي خلاص يا سيد تعالي بالليل العيادة وانا هديك باقي فلوسك

الجزء التاسع
…………..
مشيت من الكافيه وروحت البيت قولت اعدي علي بابا اقعد معاه شوية
دخلت عند بابا لقيت هند قاعدة مع حنان وبياكلوا في الصالة
انا :: ايه ده انتي هنا يا هند
حنان :: انا ندهتلها قولت بدل ما هي قاعدة في العيادة لوحدها اهي تقعد معانا وتفك علي نفسها شوية
انا :: وربنا انتي جدعة جدا يا حنان
هند :: حنان دي انا حبيتها بجد وحاسة انها بقت زي اختي
امل :: اقعد علي ما جبلك تاكل
انا :: ماشي بس هدخل اطمن علي بابا
دخلت سلمت علي بابا وبوست ايده وبوست علي ايد ماما وقعدت معاه شوية
بابا :: وليد يابني انت ايه اللي عملتة ده
انا :: خير يابابا انا عملت ايه ؟
بابا :: علي بيتان هند في العيادة يابني انت مش خايف علي سمعتك
انا :: يابابا. هند شغالة معايا من سنين وعمري ما شفت منها حاجة وحشة .. وهي بتمر بظروف صعبة … مكنش ينفع ابقي انا والدنيا عليها
بابا :: طب انت متأكد من القصة اللي حكتهالك .. لتكون يابني عملت مصيبة وانت متعرفش .. وتلاقي نفسك انت متستر عليها
انا :: لا يابابا اطمن انا اتأكدت بنفسي من كل كلمة حكتهالي
ماما :: ابوك خايف عليك يا وليد
انا :: عارف يا ماما ربنا يخليكم ليا وميحرمنيش من رضاكم

شوية اختي سعادة جت وهي لابسة وسلمت عليا وقالت انها مسافرة دلوقت
انا :: نعم مسافرة لوحدك
سعاد :: جوزي هيستناني في المحطة بتاعة الميكروباص هناك
انا :: يا فرحتي .. بصي انتي مش هتسافري غير لو جه هو اخدك
سعاد :: مش هينفع يا وليد .. جوزي عنده شغلة ومش فاضي يجي يخدني.
انا :: خلاص استني بس يومين وانا هوصلك بعربيتي لغاية بيتكم
فضلت سعاد تقاوح معايا وفي الاخر بابا قالها اخوكي عنده حق ..
وفعلا سعاد قعدت واتصلت بجوزها وقالت له اخويا مرضيش يخليني امشي لوحدي وجوزها قالها انة هيجي يخدها بكره
حنان ندهت عليا علشان اطلع اكل
خرجت اكلت انا واختي سعاد واولادي وبنتها سلمي وبعدين طلعت شقتي
نمت شوية لغاية ميعاد العيادة
لبست هدومي وطلعت 4000 جنيه باقي فلوس سيد وحطتهم في ظرف ونزلت العيادة
دخلت اوضة الكشف وهند جاتلي اديتها الظرف وقولتلها الشخص اللي جالي هنا العيادة امبارح اللي اسمة سيد . اول ما يجي اديلة الظرف ده .. مش لازم يقابلني

بعد ساعة من الكشوفات هند قالت ان الشخص جه واخد الظرف بتاعة ومشي
انا :: طب تمام يا هند .. فيه كام كشف لسة
هند :: فيه لسة ست حالات يا دكتور
انا :: ستة ؟ ماشي مع اني حاسس نفسي مرهق . خلاص دخلي الحالة اللي عليها الدور

بعد ما خلصت كشوفاات ما صدقت طلعت شقتي وغيرت هدومي ورميت جسمي علي السرير.. وقعدت افكر شوية في كلام بابا وفعلا لو البوليس عرف بحوار المخزن ده اللي في شقة هند ممكن الموضوع يكبر ورجليا تيجي في الموضوع … وكمان انا مقولتش لهند علي موضوع الوصالات اللي جبتها ولا عقد الشقة
معرفش ليه خوفت اقولها وقولت اسيب الموضوع شوية لما اشوف المحامي هيقولي ايه
تاني يوم اتصلت بمحامي صاحبي وقابلتة وحكيت له كل حاجة بالتفصيل والمحامي نصحني اني اروح القسم واقابل المؤمور واتكلم معاه بس مش بصفة رسمية علشان رجليا متجيش في الموضوع وبكدة اكون اخليت مسؤليتي .. وقالي بناء علي كلام المؤمور احنا هنشوف هنمشي في انهي سكة
فعلا سمعت كلام المحامي ومشيت من عنده علي القسم مياشرا
وهناك قابلت المؤمور وحكيت له كل اللي اعرفة
المؤمور شكرني وقالي اني قدمت له معلومات مهمة جدا واكدت له شكة ان في حد هنا في القسم بيسرب له المعلومات وعلشان كدة مش عارفين يقبضوا عليه
انا :: اهم حاجة يا باشا انا سيرتي متجيش في اي اوراق رسمية .. انت عارف الناس دي ساعة ما يحسوا ان في حد خطر عليهم .. مبيبكوش علي حاجة
المؤمور :: لا متخفش وانت كمان اهم حاجة ان هند تفضل عندك في العيادة ومتحسش بأي حاجة ولا تعرفها اي تطورات
انا :: ماشي ياباشا .. انا مطلوب مني حاجة
المؤمور :: ولا اي حاجة .. وخد رقمي سجلة عندك ولو عرفت اي جديد اتصل بيا .. مش لازم تيجي القسم
انا :: طيب والراجل المحبوس ده مصيرة ايه
المؤمور :: بص القضية اللي محبوس علشانها دلوقت جنحة تعدي بالضرب
ولسة هو واخد 15يوم امبارح
سيبة اليومين دول لما نشوف بس قضية المخدرات دي وانا اوعدك هساعدك وهساعده علي قد ما اقدر
انا :: طيب يا باشا اي اومر مني
المؤمور :: لا ولو فيه جديد كلمني .. وانا هعمل تحرياتي
مشيت من عند المؤمور وانا مستريح نفسيا من اللي عملتة واتصلت بالمحامي عرفتة كل اللي دار بيني وبين المؤمور
المحامي :: طيب كويس وانا هروح ازوره في الحجز واخليه يعملي توكيل
واحاول اقابل المعلم ده واخليه يروح يتنازل عن المحضر
انا :: بس اهم حاجة محدش يعرف اني انا اللي قايلك
المحامي :: لا ماقلقش

بعد اربع ايام حسيت نفسي هايج جدا وعايز انيك طلعت بالليل لحنان علشان انيكها وبعد ما قعدت شوية معاها ولسة بقولها يلا علي الأوضة قالتلي ان عندها الدورة ومش هينفع
سبتها ومشيت وانا مضايق .. وبعد ما طلعت شقتي تاني .. جت في بالي هند
طلعت تليفوني واتصلت بهند
انا :: ايه يا هند انتي نمتي ولا ايه
هند :: لا منمتش .. خير في حاجة ولا ايه
انا :: بقولك ايه انا ذهقان وحاسس نفسي مخنوق . ايه رئيك اخدك ونروح نتعشي في اي مكان هادي بره
هند :: اخاف حد يشوفني وانا معاك في الوقت المتأخر ده الناس هتقول ان الكلام اللي اتقال عليا حقيقي
انا :: ياستي متخفيش ثم العربية بتاعتي قدام البيت. هتركبي ومحدش هيلحق ياخد بالة
ايه انتي مش نفسك تشمي شوية هو كدة بدل حبستك في العيادة ليل ونهار
هند :: ان جيت للحق انا هتجنن واخرج بس اعمل ايه غصب عني
انا :: طب خلاص البسي هدومك وانا هنزل استناكي في العربية
هند :: يعني لازم الخروجة دي
انا :: اه لازم. يلا بقي
قومت اخدت شيكولاتة من التلاجة اللي في المعمل ونزلت قعدت في العربية شوية علي ما هند نزلت وركبت ورا ومشيت بسرعة
روحنا مطعم علي باخرة في النيل
طلبنا العشا وهند كل شوية تبص وهي خايفة
انا :: مالك في ايه .. متخفيش هنا الدنيا امان
هند :: انا مش عايزة اي كلام عليا وعلي سمعتي يا دكتور وليد
انا :: متخفيش
العشا جه .. اكلنا وبعد الأكل طلبت تحليه
وبعد ما اتعشت وطلعت ليها قطعة الشيكولاتة دي وقولت ليها ان من اهم فوائد الشيكولاتة انها بتساعد علي الاسترخاء وبتقتل التوتر
هند :: انا ملاحظة انك من عشاق الشيكولاتة
انا :: ايوة وديما تلقيها معايا
هند :: ههههههه ماشي يا دكتور وتسلم بجد
انا :: هند انا عايز اتكلم معاكي في موضوع جوزك بس توعديني الكلام اللي هقولوا يفضل سر بينا
ده علشان جوزك يطلع من الحبس وثانيا علشان شقتك ترجع
وثالثا وده الاهم علشان المعلم حمدان ومراتة شوقية مكانهم الطبيعي السجن مع الاوباش والمجرمين
هند :: يعني يا دكتور انا مش هخاف علي مصلحة جوزي ومصلحتي … خير يا دكتور
انا :: اول حاجة حابب اطمنك الوصالات اللي جوزك مضي عليها تحت تهديد المعلم ومراتة . بقت معايا
هند :: بجد يا دكتور طب يلا نروح القسم ونطلع جوزي
انا :: اهدي يا هند .. جوزك مش محبوس اصلا علشان الوصالات دي
جوزك محبوس في جنحة ضرب وتعدي
هند :: ايوة صحيح طب وبعدين .. وانت جبت الوصالات دي ازاي
انا :: ازاي دي متسأليش فيها .. تاني حاجة حتي عقد الشقة بتاعتك انا جبتة
المشكلة دلوقت مش في قضية الضرب لانها سهلة وانا قومت محامي لجوزك وهيخرجة منها …
المشكلة بقت اكبر من كدة .. انتي كان متخطط ليكي مصيبة كبيرة وكان هيبقي فضيحتك اكبر مما تتخيلي
والشقة دلوقت معمولة مخزن للمخدرات
هند :: يا نهار اسود ومنيل بستين نيلة
انا :: اهدي يا هند .. هتفرجي الناس علينا وهتخليني اندم اني حكيت ليكي

وبدأت احكي ليها علي اللي عملتة علشان اقف معاها واجبلها حقها والحوار اللي كان هيحصل معاها لو اني جيت ليها البيت في اليوم ده وانقذها من فضيحة كبيرة وعاركان هيفضل ملحقها طول العمر
هند :: انا مش عارفة اقولك ايه ولا ارد جمايلك دي كلها ازاي
انا :: لا مفيش جمايل ولا حاجة انا بس حبيت اعرفك بس علشان تطمني وتعرفي اني واقف معاكي وقريب اوي جوزك هيطلع من الحبس

بعد ما خلصنا كلام في موضوعها
بقيت بتكلم معاها في مواضيع كتير مختلفة علشان اخرجها من المود السيئ ولما حسيت ان الشيكولاتة عملت مفعولها
اخدت هند واتمشينا شوية علي الكورنيش وتعمدت واحنا ماشيين احط ايدي علي كتفها كأننا زوجين او عشاق… فضلنا نتمشي انا وهي لغاية ما وصلنا لمكان بيغطيه الشجر ومضلم
انا :: بقولك ايه ياهند .. بكره انا معزوم علي حفلة عيد ميلاد واحدة من زباين العيادة ما تيجي معايا
هند :: طيب انت معزوم انا هروح ليه
انا :: حطيت ايدي علي ضهرها علشان انا عايزك معايا.. وبدأت انزل بأيدي يراخة لغاية ما وصلت لطيزها .. وبقيت عمال احسس براحة علي طيزها
وهند سيباني اعمل اللي يحلالي
انا :: ايه قولتي ايه
هند :: هقول ايه يعني .. انت لو طلبت متي ارمي نفسي في البحر مش هتاخر
انا :: كدة .. روحت غارز صباعي في نص طيزها لغاية ما حسيت بخرم طيزها تحت صباعي وقولت طيب يلا بقي نروح ونكمل سهرتنا في العيادة
روحنا البيت وطلعنا العيادة ودخلنا انا وهي وبعدها قفلت الباب بالمفتاح
اول ما دخلت وقفلت الباب هند كانت رايحة جوا روحت مسكت ايدها وشدتها براحة عليا
هند باصة في الأرض وعارفه انة عايز ايه
ايدي راحت لتحت دقنها ولفيت وشها ورفعتة ليا وقربت منها ومسكت شفايفها بين شفايفي وايدي راحت لطيزها وضمتها ليا
وبقيت عمال احسس علي طيزها اللي كانت مقنبرة اوي من كبرهم
زبي وقف وبقي تحت كسها وبين فخادها
ايدي مش مبطلة تحسيس علي طيز هند ورفعت الچيبة بتاعتها لفوق ودخلت ايدي تحت الكلوت وبقيت عمال احسس علي لحم طيزها الدافي
وبصباعي بقيت عمال ابعبصها في طيزها
هند بقت عمالة تاكل هي كمان في شفايفي .. وشوية نزلت بأيدها وراحت ل زبي ومسكتة
نزلت ايدي وفتحت سوستة البنطلون وطلعت ليها زبي علشان تحسة وتلمسة اكتر وتحس بالنار اللي طالعة منة
شلت هند وقعدتها علي المكتب بتاعها ورفعت الجيبة بتاعتها وقلعتها الأندر ودخلت بين فخادها
وقربت من كسها اللي كان غرقان بعسلها.. طلعت لساني وبقيت بحركة
من تحت لفوق .. وهند سانده بأيدها وراها ومرجعة دماغها وبتعض علي شفايفها من المتعة والأثارة اللي حاسة بيهم
دخلت صباعي جوا كسها وبقيت عمال ادخل صباعي واغوص في كسها
ولساني بيلحس عسلها وزنبورها
هند حطت ايدها علي دماغي وبقت بتتلوي وبتحك كسها علشان انكها اكتر بصباعي .. ودخلت صباعين جوا كسها وبقيت عمال انيكها بسرعة اكتر واكتر
وقفت وشدتها من وسطها لبره المكتب
ورفعت رجل من رجليها ومسكت زبي وحطيتة علي كسها
زبي بيدخل فيها وانا ماسكها وعمال ادخل زبي جوها لغاية ما كلة بقي فيها
ورجعت سحبت زبي .. ورجعت دخلتة
شوية بقيت بنكها بسرعة اكبر وبزازها قدامي بتتحرك تحت البلوزة
فكيت زراير البلوزة وانا مدخل زبي في كسها .. وطلعت بزازها من السنتيان واخدت حلمة بزازها بين شفايفي وبقيت عمال ارضع فيهم واقرص الخلمة التانية بصوابعي
وهند بتتأوه وماسكة بوقها بأيدها علشان صوت اهاتها ميطلعش بره الباب
شلت زبي من كس هند وخلتها وقفت قدام المكتب وادتني ضهرها .. فلئست ومسكت زبي حطيتة بين فلقة طيزها وروحت حضنها وانا عمال احك زبي في خرم طيزها … وعمال اقفش في بزازها
اااااه اااااااه ااااااااااااه مش قادرة يا دكتور .. اعصابي مش متحملة بجد
فلئستها علي المكتب تاني ومسكت زبي وبقيت عمال امشيه علي كسها
وبعدين روحت دايس بجسمي وزبي علي كسها لغاية ما زبي انزلق لجوا كسها.. مسكتها من لحم طيزها وبقيت عمال ارزع زبي وبيضاني بتضرب في طيزها من شدة خبطاتي
هند عمالة تفعص في بزازها وانا بنكها في كسها من ورا وبتتأوه وبتتغنج من المتعة
شلت زبي من كسها وروحت سندت علي المكتب وناهد جت بطيزها ليا وانا ماسك زبي وراحت قاعدة علي زبي ومسكتة بأيدها ودخلتة في كسها
وفضلت تطلع وتنزل علي زبي وانا ماسكها من وسطها لغاية ما حسيت نفسي خلاص هجبهم قومت بسرعة وخليت هند قعدت قدامي علي ركبها
وفضلت ادعك في زبي لغاية ما نطرت لبني علي وشها. وبعدين خلتها تمص زبي

لبست هدومي ونبهت علي هند اني لما اخرج تقفل الباب بالمفتاح
طلعت شقتي .. ودخلت اخدت دوش ولبسا هدومي ورميت جسمي علي السرير لغاية تاني يوم الساعة 12 الضهر علي تليفون اختي سعاد اللي قالت انها عايزة تسلم عليا قبل ما تمشي .. علشان جوزها جه وخلاص هيمشوا

الجزء العاشر
……….
نزلت اشتريت شوية طلبات وكام كيلو لحمة وشوية خضروات وبعدين رجعت البيت عند بابا لقيت حنان وامل موجودين عند بابا علشان يسلموا علي سعاد اختي قبل ما تمشي
اول ما دخلت سلمت علي جوزها جمال واديت اللحمة والخضار لحنان مرات اخويا وقولت اطبخي دلوقت انتي وامل
جمال :: انا مردتش امشي قبل ما اسلم عليك
انا :: ايه ياعم انت جاي لناس كفره ولا ايه.. مش هتمشي قبل ما ناكل لقمة مع بعض
جمال :: لا ياعم ب**** عليك ما هينفع انا لسة قدامنا المشوار طويل ومش حابب اقعد ل بالليل
انا :: هو انت مسافر ليبيا ولا حاجة؟ دي الشرقية اهي جنب مننا مفيش خطوة
جمال :: يا وليد …
انا مفيش وليد ولا عيد .. بعد الأكل ابقي خد مراتك وامشي مش هنمسك فيك
انا :: يا امل .. يا امل .. وحياتك انزلي ل هند خليها تطلع تقعد معانا بدل ماهي قاعدة
امل :: حاضر يا وليد بس هعلق بس علي اللحمة
انا :: ازيك يا جمال عامل ايه .. والست الحاجة اخبارها ايه
جمال :: تمام كلنا تمام يا وليد .. انت اخبارك ايه
انا :: اهو ماشية
بابا :: جوز اختك من بدري عمال عايز امشي عايز امشي مقعدش غير لما انت اللي قولت له
انا :: وده كلام برضو يا جمال
ماما :: خلاص بقي يابني ماهو الراجل قعد اهو
هند طلعت :: ازيك يا عمو
بابا :: كويس يابنتي تسلمي
ماما :: اروح انا اعملكم دور شاي
هند :: لا يا ماما خليكي انتي انا هروح اعملة
هند دخلت عملت الشاي وبعدين رجعت بالصنية فيها كوبات الشاي
انا :: امال سلمي فين ؟
ماما :: سلمي عند جدها .. خالها كان هنا من شوية وهي راحت معاه علشان جدها جابر وحشها وراحت تشوفة
انا :: ماشي

الغدا اتعمل وقعدنا كلنا اتغدينا مع بعض وجمال اخد مراتة وبنتة ومشيوا وانا طلعت شقتي وبعد ساعة اتصلت بهند وقولت ليها تلبس علشان وهقابلها في العربية
هند :: ليه رايحين فين
انا :: البسي بس وهبقي افهمك بعدين
هند لبست وقابلتني في العربية اخدتها ومشيت وطول ما احنا ماشيين عمالة تسألني رايحين فين وانا مش راضي اقولها .. لغاية ما وصلنا وسط البلد
ركنت العربية في چراج قريب من محلات الملابس اللي هناك ودخلت انا وهي محل ملابس حريمي
لقيت هند بتبصلي ومش فاهمة
انا :: ايه بتبصيلي ليه .. انتي ناسية حفلة النهاردة
هند :: اه بس مش لدرجة لبس جديد
انا :: لا احنا رايحين حفلة فيها ناس مستويات عالية جدا واحنا مش اقل منهم
هند :: بس كدة كتير عليك يا دكتور
انا :: لا مش كتير ولا حاجة .. وانتي تسمعي الكلام .. ماشي
هند ابتسمت … ماشي
دخلنا المحل وبصينا علي كام فستان سفرة وخرجنا لفينا شوية في المحلات ..
المهم اشترينا فستان سهرة حلو جزمة وشراب شفاف وعدينا علي محل م كياج اشتريت ليها كام حاجة كدة هي اختارتهم وبعدين روحنا اشترينا هديتين حلوين كدة يليقوا ب مريم ورجعنا
بعد ما وصلت هند لغاية البيت
انا :: بصي انا هنزلك وانا هروح مشوار
نزلت هند ومشيت انا .. روحت قابلت المحامي قعدت معاه شوية وعرفت ان المعلم حمدان لما المحامي راحلة كان هيتعدي عليه بالضرب وانة رافض الصلح
انا :: عموما فيه فكرة في دماغي بس مستني كدة ادورها حلو في دماغي واشوف
مشيت من عند المحامي وروحت اشتريت بدلة جديدة علي قميص وكرفتة وجزمة ورجعت
كانت الساعة 4.50 طلعت شقتي وبعد نص ساعة لقيت رسالة من مدام شيري اتصلت عليا علشان تفكرني بالحفلة
وكان ردي اكيد رايح ومش هروح لوحدي هاخد معايا هند اللي شغالة معايا في العيادة

الساعة جت سبعة بعد المغرب رنيت علي هند وقولت ليها تجهز علشان بعد ساعة هنمشي
وفعلا الساعة 8.20 دقيقة كنت في العربية انا وهند اللي كانت في فستان السهرة عبارة عن اميرة من اميرات القصص الخيالية
رغم انه مش طويلة وعاملة زي البطة كدة بس كان الفستان عليها يجنن وجسمها يشعلل اجدعها زب
مشينا وكنا قدام باب الفيلا وشوفت الأنوار والأضاء اللي جوا كاننا في عز النهار.. وصوت الموسيقي كانت عالية جدا.. وكان فيه عربيات ملاكي من احدث الموديلات .. عربيات سعرها يمكن يتخطي المليون جنيه
ركنت العربية قدام شوية .. واخدت هند في ايدي .. انجشة …
ودخلنا الفيلا .. اللي كانت كلها مدعون
دخلت واتمشيت شوية لقيت مدام شيري وبنتها مريم جم واستقبلوني انا وهند وعرفتهم بهند
مدام شيري :: اتفضلوا يا جماعة انتو نورتوني
قدمنا الهديات ل مريم وقوفنا كدة في نص الجنينة ومدام شيري استأذنت شوية وسابت معانا مريم
اللي كنت شايف منها ترحيب غريب وكأنها تعرفني من زمان .. لدرجة انها سابت كل الضيوف وفضلت معانا
شوية مدام شيري جت ومعاها راجل
عرفت انة جوزها
مدام شيري : جوزي سمير
انا :: اهلا وسهلا
استاذ سمير :: هلا يا دكتور وليد انا سعيد جدا بمعرفتك
انا :: اسعد يا استاذ سمير
سمير :: المدام ؟
انا :: لا دي مدام هند صديقة وعشرة عمر وماسكة العيادة بتاعتي
استاذ سمير :: ااه اهلا وسهلا مدام هند وراح بايس علي ايدها
هند :: اهلا استاذ سمير
شوية شوفت واحدة جاية عليا وحسيت اني اعرفها ومعاها واحد طول بعرض
:: ازيك يا دكتور وليد .. عامل ايه
انا :: ازيك يا …..
:: تصدق كدة انا هزعل منك اوي .. انا مدام ولاء يا دكتور وجيتلك المستشفي اكتر من خمس مرات
انا :: انا اسف جدا .. انا فعلا فاكرك كا وش مش غريب عليا .. بجد اسف سامحيني
ولا :: ولا يهمك يا دكتور .. اقدملك .. مدحت مديري في الشغل واكتر صديق ليا
انا :: اهلا استاذ مدحت
مدحت :: اهلا بيك دكتور وليد
ولاء :: يا مدحت الدكتور وليد احسن دكتور نسا شفتة في حياتي بجد دكتور شاطر اوي
مدحت مدير اكبر اوتيل في مصر وتقريبا في الشرق الأوسط يا دكتور
مريم :: عن اذنكم يا جماعة
ولاء :: ايه يابنتي رايحة فين
مريم يابنتي صاحبتك وصلت هي والبنات اللي معاها في الكوافير
ولاء :: ايه ده بجد .. مريم وسيدة